Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Burde vel solgt på 82,5, tipper jeg. Tydelig at det er mange som sitter og venter på oppgangen skal starte.

edit: TRADERE burde solgt på 82,5, mente jeg. Ikke jeg…

1 Like

Ja jeg bikket akkurat over i godværssonen på portisen sin totalverdi

25 dagers snittet vi ligger og stanger oppi nå.

image

4 Likes

Den dagen to av de store shortene finner ut at det brenner samtidig blir det moro.

image

Fremdeles alt for lite volum til at de skremmes noe særlig tror jeg.

3 Likes

Da var det fikset @Fornybar

1 Like

Kjekt det går opp igjen! Fylte på litt mer… :grin:

image image

6 Likes

Spent på sluttauksjonen nå! Omsatt for ca 25 mill før den. Pen oppgang :slight_smile:

1 Like

Solid med 50k i auksjonen

4 Likes

Nano i blått igjen :slight_smile: (måtte benytte anledningen, humørboost hehe :joy: )

5 Likes
  • Brudd 50-dagers (check)
  • Brudd 20-dagers (check i skrivende stund)
  • Ingen motstand før 88-90 ? (check :smile: )
3 Likes

Man kan fint se for seg en gap opp til 90 her hvis en del shortposisjoner fra 90 og ned skal lukkes.

4 Likes

Er det høstjakta i Biotech som er på starter opp igjen? :smiley:

3 Likes

Et helt annet sentiment i biotech nå. Marketcap i GILD har allerede økt med det samme som de kjøpte kite for.

Mye bedre volum i nano i dag, om ikke akkurat superhøyt enda. 68.000 ved 9.30

109 000 09:55 er mer enn godkjent.

1 Like

Ja, kan ikke se for meg noe annet enn at det blir IPA i kveld egentlig. Uttak fra IPA-kontoen samme dag som jeg åpner en ASK, fint!

3 Likes

Flytter du fra Zero til ASK?

Solgte en liten andel Nano, skal bestille ferietur til uka. Dumt å selge nå, men lite cash ellers, og gikk bare noen hundre stk :slight_smile:

God ferie! :sunglasses: Skal se etter NANO-skuta i mellomtiden, og sette opp noen sperrer om du trenger :+1:

1 Like

Takker! :slight_smile: Reiser ikke før i slutten av mnd, og har nok oversikten på laptopen i Spania også regner jeg med :grin:

1 Like

Du kunne ikke ventet til mandag? :wink: Er meget pen close nå. Regner med vi enten bryter 84 og går rake vegen til 88-90, eller ned og teste litt støtte men ikke så veldig langt ned.

Du har vel merket nå at timing er ikke min sterke side? :joy::joy:
Men solgte bare 500 aksjer da. Men, 4 kr opp da er 2000 mer lommepenger… ah well

1 Like