Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Skjønner at det er litt galgenhumor i dette. Men Er du så skråsikker på korreksjon @Savepig?

Nei nei nei, i dag runder OSE 800 og fortsetter strake veien mot 900. :slight_smile:

Hadde jeg vært skråsikker hadde jeg vært i cash nå.

Men ja, jeg er redd alle andre NANO-investorer rammes av min dårlige karma i dette tilfellet. :frowning:

1 Like

NNV009 i fase 1. Melding om oppstart når første pasient får dosering?

Så vidt jeg kan forstå fra Dahles presentasjon på CMD 2016 er dette Humalutin. Indikasjon 1L FL og Mantle Cell.

Noen andre?

1 Like

Klarer ikke svare, lyden av kasseapparat blir overveldende straks noen nevner førstelinje.

5 Likes

Da dunker det nok inn en melding om ikke lange tiden :smiley:

1 Like

Når jeg kjøper ny bil for Nanopengene skal jeg bestille sånn personlig bilskilt også.

image

6 Likes

Tenkt på det sjøl også, men greit-du har dibbs på det :grin::+1:

1 Like

Sendte mail til IR og fikk dette som svar:

Hi,
NNV009 is in preclinical phase not in Phase 1.
It is an error on the web page.
Thank you for letting us know.

Best regards,
Tone

Hjemmesiden er allerede endret.

9 Likes

Flott insj!

Den var drøy, dont read the blog.

1 Like

@Nocturne
Går for Betalutin jeg da.

1 Like

Short uendret, fatter ikke at de tør

1 Like

I dette tilfellet er det like mye:

“dont read the homepage.”

3 Likes

Så mye for å kun benytte nettsiden som kilde…

2 Likes
  1. Det er over 3% synlig short.
  2. Omsetningen har sunket i takt med økt short.

Er det mulig at husene som tidligere har sørget for omsetningen har strupet den så godt de klarer for å forhindre enkel inndekning og tvinge frem en shortskvis?

Jeg vet bare at det er pengene som rår, og mye kan skje i kulissene.

Dette baserer jeg på at det neppe kun kan være HO og TI som har klokketro på NANO…

2 Likes

Det er jo ikke noe volum som tillater inndekning uansett, men ser ut til at short er uendret:

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

Spørsmålet du heller må stille deg er hvem som ikke har trua på Nano og gjerne hvorfor

Det var veldig generelt, selv til å være i en generell tråd :sweat_smile:
Jeg vil tro shorterne ikke har trua, pluss da bajsserne som vil inn på et lavere nivå som “ikke har trua”.
Har enda ikke sett noen rasjonelle gode argumenter på hvorfor Nano ikke skulle lykkes til en viss grad hvertfall ( med Betalutin) men mange gode argumenter for hvorfor de skal lykkes. En del her, faktisk noe på HO tro det eller ei, men selvsagt det viktigste er fra Nano selv og ekspertene i Radforsk, som er veldig begeistret for det Nano driver med nå.

To dager på rad nå har Nano endt i 0 med en omsetning på mellom 7 og 8 millioner. Fantastisk :smile:

1 Like