Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

NANO sin kursutvikling siden Q2-rapporten (24.08), det var den som virkelig sparket i gang oppturen igjen etter brexitpausen.

1 Like

Dupper underveis? hell yes.

2 Likes

Hva med denne duppen på -64%

For en kjøpsmulighet i dag! Nå må jeg kvitte meg med noe brennkvikt… må… ha… NANO! :smiley:

1 Like

Fallet fra IPO ned til 20 virker som det er ganske gjengs for biotech startups etter børsnotering, vanskelig å si hva som er greia med det.

Stupet fra 20 til 12 vet vi nå bare var en idiotisk feiltolkning fra markedet, på en nyhet som i det hovedsaklige var positiv, bortsett fra en kort fortsinkelse.

Men du har rett, Nano har jo egentlig “bare” (as opposed til tredoblingen fra 12 til 36) økt fra kr 38 opp til i dag i løpet av halvannet år, det blir misvisende for selskapet å se på det vanvittige økningen fra de siste månedene isolert.

Nå fikk ikke jeg med meg hele Q3-presentasjonen, men det jeg hørte synes jeg var bra!

1 Like

Selv om det er “vanlig” og “feil” så var det et reelt fall, man kunne kjøpe aksjer til den prisen. Dette er en svært volatil aksje som er veldig het akkurat nå.

2 Likes

Jojo. Men selskapet hadde 700 millioner på bok og et stort sett med langsiktige primærinvestorer som kjøpte mye aksjer på bunnen. Aksjeprisen er i det daglige ikke en operasjonell faktor for et selskap.

92 begynner å tegne seg som første støttenivå for Nano, bouncet der i går og i dag.

Deretter vil nok 68 gi massiv støtte, men jeg tror faktisk ikke vi skal så langt ned.

1 Like

@Savepig

Hæ?? 68?? Jeg prøver å få aksjer på 94… glem alt under 92. Det skjer ikke.

Kall meg dum, men jeg skraper virkelig sammen alt for å kjøpe mer Nano nå. Solgte TRVX også for å putte inn i Nano. Ikke fordi jeg ikke har trua på TRVX, har bare mer trua på Nano :slight_smile:

Du er dum, sånn. :stuck_out_tongue:

Så har noen sagt det. På dagens nivåer tror jeg TRVX kanskjer er mer fornufitg den neste måneden.

1 Like

Rakk bare å høre litt på kvartalsrapporten før jeg går til lunsj, men det er den beste og mest grundige gjennomgangen han har gitt av den kliniske forskningen og hvordan de tenker rundt den, og deres stålfokus på FDA godkjenning i 3. linje behandling.

Dette er så bull så bull.

2 Likes

Du er dum, sånn. :stuck_out_tongue:

Så har noen sagt det. På dagens nivåer tror jeg TRVX kanskjer er mer fornufitg den neste måneden.
likte dette.

Vi får se. Jeg er ikke kortsiktig i Nano. Jeg ser Nano fort opp mot 1000 kr om 2-3 år. Som @Savepig skriver fikk vi i dag bekreftet stålfokuset til Nano. Makan til ledelse. Makan til selskap. Nei, gjør hva dere vil, jeg skal all inn her innen 1-3 mnd.

Jeg vil ikke si noe om kursen om 2-3 år, men jeg har troen på Nano, og kommer ikke til å selge meg ut. Kommer sannsynligvis heller ikke til å gevinstsikre, er dårlig på trading.
Men tålmodigheten min de siste 3-6 månedene har gjort godt på avkastningen, og Skandiabanken har tapt kurtasje. Blir vel omtrent vinn-vinn det, for meg?

Jeg har absolutt ikke noe imot kurs på 2-3-4000, men jeg bryr meg ikke om det.
Det som jeg derimot er ganske så trygg på er av vi kommer til å se kurs på 3-4-500 innen 3 år, HVIS de lykkes. Hvis det blir noen tilbakeslag så får vi ta de når de kommer.

Om det var lurt å selge TRVX til fordel for Nano nå? Hmmmm, hadde jeg hadd TRVX nå så hadde jeg heller beholdt de en tid til, tror jeg.

Glem det. Dere skjønner ikke tegningen. Etter presentasjonen i dag er jeg 99% sikker på at dette går bra. Det eneste spørsmålet er HVOR gode tallene på 20mbq/kg blir. Klarer de ORR på 100% og CR på 70% ? Jeg tror CR blir høyere. Faktisk. Og derfor tror jeg kursen vil eksplodere neste uke.

TRVX var en spekulativ post. Har ikke lest meg nok opp på selskapet. Jeg skal all inn i Nano med tid og stunder. Men denne aksjen skal gjøre meg rik… RIK hører dere?? :smiley:

1 Like

Fra i dag:
Det finnes forskning og matematiske modeller som tilsier at man kan bruke 40mbq+ på isotopen som er i Betalutin uten bivirkningene blir farlige, altså over dobbelt så høyt som den dosen man sikter mot i Lymrit- og PARADIGME.

Den nye CMO fremstår ekstremt Solid også, talefør og med en cv som skinner.

Novemberlønn med halv skatt på fredag, kan ikke komme fort nok.

1 Like

JUNO og KITE nevnes som konkurrenter til NANO, men de har sine egne utfordringer:
https://endpts.com/one-dead-one-dying-as-junos-lead-car-t-turns-lethal-again-trial-halted/

Se det opp i mot Betalutin som i større og større grad ser ut som den er helt trygg.

All in og 99% sikker i et high risk case som Nano…

Oppskrift på katastrofe spør du meg!

:confused:

1 Like

@cagey2

Kan jeg spørre ydmykt hva du baserer din antakelse om at Nano er high risk på? Hvilke faremomenter mener du er tilstede i Nano?

1 Like

Skal ikke påstå jeg er noen som helst ekspert på denne sektoren eller Nano spesielt, men jeg har sett og skjønt såpass at en slik utvikling uansett fase re dyrt og forbundet med høy risiko. I tillegg er det et langt lerret å bleke før en kan snakke om kommersialisering og inntekter!