Ikke utenkelig, men tror du ikke kursen er høyere medio 2018 når de første readouts på Paradigme foreligger? Og hvis de søker FDA H12019 med gode resultater fra Paradigme kan de jo dra inn hvilken sum de vil. Jeg tror ikke på emi i år. Mot slutten av neste år, ja, mer sannsynlig.
5 år ekstra er lenge om man vil bli #uglyrich i går… 
Det som bekymrer meg er shortere og glemsomme aksjonærer. Men jeg håper selvfølgelig du har rett.
Da har jeg solgt bestemor, og økt aksjebeholdningen i NANO med 50%. 
@Fornybar ser på ho forum at du mener Nano kommer til å feile, og at CR sank 10% fra ASH16 til Lugano i juni, regner med du bare driver litt faenskap med fociuss o.l?
CR sank vel 1% overall. Det er jo veldig bra at CR holdt seg så bra i en mye større populasjon pasienter, mtp Law of numbers. Og de tallene er vel hovedsakelig 15/40 hvis jeg ikke tar feil?
Det var bare noe tull jeg skrev til den brukeren over… Ble litt frustrert over at den personen ikke tar til seg noen verdens ting. Han stoler ikke på selskapet og messer dag ut og dag inn om børsregler… Likevel skal han være investert og han skal skrive om det samme hver eneste dag… 
Ja har lagt merke til den karen-mer og mer manisk…
Regnet med du bare køddet ja, du har jo vært en av de fornuftige skribentene om Nano, både her og på HO. Som Nocturne, ikke hausser at vi skal se kurser på 1500-3000 kr osv, men saklige ting. Kursen blir det den blir, forhøpentligvis høyest mulig 
(Ingen ville ha mine for 3000 kr på mandag da…
)
“Sperra” på 84 røyk nå. 11k.
Abstract ute, de skal presentere på ASH., dataene i abstractet er fra 3. juli så sier ikke så veldig mye.
Det man kan forvente seg er ekstrem baissing på nøkkeltallene ORR og CR. “For the seven (phase I) pts who received the Arm 4 RP2D (6 with FL), the ORR was 43% (CR 14%), and 50% (CR 17%) for the FL pts.”
Shit’s gonna hit the fan ?
Preliminary safety and efficacy data using a higher lilotomab pre-dose and Betalutin® dose in 7 phase I pts from Arm 4 are promising, and updated data will be presented at the meeting.
Brukbar ordrebok fremdeles.

Der kom endelig børsmeldingen 
NANO: NORDIC NANOVECTOR: UPDATED RESULTS FROM PHASE 1/2 TRIAL OF BETALUTIN IN NON-HODGKIN LYMPHOMA TO BE PRESENTED AT ASH IN DECEMBER
14:19
Oslo, Norway, 1 November 2017
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that updated results from its
ongoing LYMRIT 37-01 Phase 1/2 clinical study of Betalutin (177Lu-satetraxetan
-lilotomab) in patients with recurrent indolent non-Hodgkin lymphoma (iNHL) will
be presented in a poster at the 59th Annual American Society of Hematology (ASH)
meeting (9-12 December 2017 in Atlanta, GA, USA).
The dataset (as of 3 July 2017) includes 55 evaluable patients. Data from
patients receiving the two most promising dosing regimens in the Phase 2
expansion cohorts - Arm 1 (15 MBq/kg Betalutin after 40 mg lilotomab pre
-dosing) and Arm 4 (20 MBq/kg Betalutin after 100 mg/m2 lilotomab) - are
described and will be updated at the congress.
The data continue to highlight the encouraging clinical profile of single-agent
Betalutin therapy in iNHL patients, particularly in those with follicular
lymphoma (FL), the primary NHL population for which Betalutin is being
developed. These data will continue to mature up until presentation in December.
Key facts are:
Single-agent Betalutin is highly active and well tolerated in recurrent iNHL:
.64% Overall Response Rate (ORR) and 24% Complete Responses (CR) in the 55
evaluable iNHL patients
.81% ORR (CR 28%) in 21 FL patients in Arm 1 (of 32 iNHL patients evaluated)
Source Url: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=437700
Good things:
ORR for arm 1 steget til 81% for FL subset, CR 28%
Bivirkningsprofilen fortsetter å holde seg bra
Bad things:
Antakelsen om dårlige første pasienter i arm 4 stemte. ORR50% og CR17% av 6 pasienter. Cutoff 3 juli. Vi vet fortsatt ingenting om arm 4…
DOR har sunket fra 20.7mnd til 15mnd i arm 1?
Vet ingenting om Arm 4 fase 2**
Ja, hva skjer egentlig her?
Cr 17% ? Seks pasienter, men kanskje disse var non-responders?
Dor går fra 20 til 15 mnd - hva skjer her egentlig? Var det flere pasienter inkludert siden Lugano?
Husk at Arm 4 dataene er tre pasienter med 15/100