Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

With a median duration of follow-up of 5.8 m (range 0.6-47.0 m), the median duration of response is 13.3 m (15.0 m for those with a CR), and 15.0 m for the FL pts.

De har fortsatt å ta inn i arm 1 fase 2, i hvertfall til 3juli. Så vidt jeg vet innlemmes en pasient i DOR-statistikken når de har progressed, ergo kan det virke som om den har gått noe ned for real.

Nei, arm 4 er 20/100?

Arm 4 (20 MBq/kg Betalutin® after 100 mg/m2 lilotomab) står det i børsmeldingen.

Der mener de nok arm 4 fase 2.

1 Like

For a lilotomab pre-dose of 100 mg/m2 (Arm 4), the RP2D of Betalutin® was 20 MBq (n=7)

Her må de ha gode data på de sist innrullerte for at det skal matche arm 1 fase 2 på efficacy. Avveiningen blir å ligge i efficacy VS. safety virker det som.

There was no reported G4 neutropenia/thrombocytopenia in Arm 4 compared with 16% for each AE in Arm 1.

Biotech er kaos :stuck_out_tongue: Slik jeg tydet meldingen var det viktige at vi får 20/100 resultatene i starten av desember, men mange tolker dette annerledes.

1 Like

Aha!

Så arm 4 er 3 pasienter med 15/100 og 3 pasienter med 20/100?

1 Like

Arm 4 fase 1, ja. Tre pasienter med 15/100 og tre eller fire pasienter med 20/100.

1 Like

https://ash.confex.com/ash/2017/webprogram/Paper103083.html

Conclusions: Single-agent Betalutin® is highly active in recurrent iNHL, especially in FL. Most AEs were hematological, all were transient and reversible. Pre-dosing with lilotomab reduces bm uptake of Betalutin®; preliminary safety and efficacy data using a higher lilotomab pre-dose and Betalutin® dose in 7 phase I pts from Arm 4 are promising, and updated data will be presented at the meeting. Betalutin® has the potential to be a novel, safe and effective therapy for B-cell NHL, with an attractive administration regimen.

1 Like

For a lilotomab pre-dose of 100 mg/m2 (Arm 4), the RP2D of Betalutin® was 20 MBq (n=7), and a phase II arm is currently enrolling pts.

For the seven (phase I) pts who received the Arm 4 RP2D (6 with FL), the ORR was 43% (CR 14%), and 50% (CR 17%) for the FL pts.

SRC godkjente 20/100 med 7 pasienter…

Hvor får dere 3stk 15/100 fra når de eksplisitt sier Recommended phase 2 dose 20mbq?

De begynte dosering 20/100 den 13 mai vel, etter godkjenning SRC. De hadde da ingen effektdata på 20/100 den 3 juli, det går vel minst 3 mnd før de leser effekt? 6 uker på safety?
Så da er ingen av disse tallene effekt på 20/100 ettersom jeg leser, det kommer da på ASH. Men de var positive til 20/100-effekten. :slight_smile:

Les min post over. Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at dette er 7stk med 20/100 i fra fase 1. De samme 7stk som SRC godkjente safety på.

Jo, leste den igjen nå. Er nok litt forvirring ute og går nå mtp 20/100. De har sagt det tar 3 mnd å avlese effekt.
De fikk godkjenning og startet 20/100 medio mai 2017.
Avlesing denne abstrakten er 3 juli. Det som jeg og sikkert andre reagerer på. Og Nano selv er da positive, ref

" The data from Arm 4, while so far
evaluable in only six patients (50% ORR, CR 17%) are also very
encouraging and we look forward to seeing how these data evolve with
a larger patient population. These data from both arms of the study
are enabling us to refine the design of the pivotal Phase 2 PARADIGME
trial, which we expect to initiate this year. "

Ikke lett å forstå seg på alt dette, men det ser da bra ut totalt sett i flere pasienter, Nano er meget happy og ASH i desember :slight_smile:
Edit: Paradigme fortsatt i rute for i år. :+1: :+1:

I mai 2017 fikk de godkjenning av SRC for å fortsette å innrullere 20/100-pasienter. De må ha innrullert før det for å kunne evaluere safety. Det er de pasientene som det er avlest efficacy på.

2 Likes

Hva skjedde nå?

Ingen som vet. Kom en dump og noen roboter klikka men dette er Oslo børs så ingen bryr seg. Og shorten dekkes inn uten at det påvirker kursen. Nesten 80mnok omsatt og kursen er snart i 0.

Tror vi må sette oss ned å studere algoritme-koder, ser ut som det kan være hull å benytte i de :nerd_face:

2 Likes

Det er ganske tydelig at ingen forstår biotek :o

4 Likes

Sant det :slight_smile: Inkludert meg, men det de fleste sier som kan det er jo at det korte bildet kan være veldig dramatisk uten at det har noe å si for det lange bildet.

1 Like

True. Får oppsummere utover kvelden og komme frem til nye spørsmål. Jeg likte ikke effekttallene fra 20/100.

Hadde håpet på at abstraktet skulle deriske investeringen ytterligere.