Called it:
Vi ser vel i morra 15.30 om det ble dekt inn noe av shorten i dag. Uansett meget bra nyheter, Paradigme er on track, og de skal presentere på ASH og er entusiastiske til de forskjellige doseringene (15/40 og 20/100)
Short marginalt ned i går. Jeg håper dette chartet kan legge @Evilfreud sin teori om at short i nano har “økt i det siste” kan legges død, den har vært så godt som flat siden slutten av august.
Dette kommer til å bli herpa på noen uker. Ser nesten for meg nedgang i morgen.
Jeg ser på disse resultatene som en betydelig derisking av caset. Det har vært for mye fokus på at den økte doseringen må gi bedre resultater når de allerede har kjempegode resultater med 15/40. Det kan for så vidt være en mulighet at predoseringen i 20/100 er for høy, men de får ikke testet dette uten å utsette Paradigme, noe som ikke vil være verdt det. Kanskje de finner ut av dette ved et senere tidspunkt, men jeg ser ikke på det som kritisk når de fint kan gjøre en studie for approval på 15/40 doseringen.
Utfra børsmeldinget virket det klart at “pasientene i Arm 4” inkluderer de tre med 15/100.
Enig i at abstraktet, som du viser til, peker mot noe annet.
Ble dekt inn litt short igår, derfor fjernet jeg posten.
Lurer også på det. Vet vi når de første pasientene ble behandlet med 20/100? De har vel meldt 3 mnd for å lese effekt, så er spørsmålet om de behandlet 7 med 20/100 før 2-3 april? Blir mye spekulasjoner før dataene kommer, men mtp at de melder oppstart Paradigme i år fortsatt, og ble godtatt til ASH så er jeg trygg på at det går den rette veien. 
Bare så det er sagt, jeg har vært nøye med å presisere at vi overhodet ikke har sett noen trend med at shorten synker, kun at økningen har flatet ut i lang tid.
Numeric reduserte igår, det er de som har økt de siste månedene.
Det er ikke helt korrekt beskrevet, de peaket i slutten av august og har deretter redusert noen ganger, mens de andre har økt litt etter det og. Men de har redusert ganske mye ja, har kjøpt inn nesten 160.000 på et par måneder?
Kan du linke til den børsmeldingen du tenker på?
Dagens børsmelding. Lisa sitt utspill:
“The data from Arm 4, while so far evaluable in only six patients (50%
ORR, CR 17%) are also very encouraging and we look forward to seeing how these
data evolve with a larger patient population.”
Hvis 15/100 ikke var inkludert i de seks pasientene måtte hun jo skrevet det.
Vi får se fasiten om en drøy måned. Men jeg plasserer mine penger på at sitatene til Costa og Rojkjaer i dag antyder at tallene de enda ikke har kunnet melde kommer til å bli bra, også sett opp i mot innsidekjøpene deres forleden.
Så får jeg heller ta støyten om det viser seg å være dumt. Jeg har ikke tenkt å bli ristet ut siste måneden etter et år av ørkenvandring.
Veldig lovende med 15/40 og arm 1 innen FL, men selvsagt en skuffelse med de foreløpige data fra arm 4.
Sannsynligheten for at behandlingen blir godkjent øker etterhvert som tiden går og resultatene fortsatt er så gode som de er.
Det at DOR går ned noe overrasker meg ikke særlig, da den tidligere rapporterte DOR baserte seg på svært få pasienter. At man nå fortsatt har en DOR som er betydelig over konkurrentene er i mine øyne positivt.
Det som derimot overrasker meg er den enormt klønete håndteringen av hvordan de går frem når de presenterer nye data i børsmeldinger. Slik jeg har forstått det så var abstractet tilgjengelig i god tid i forveien før børsmeldingen ble sendt ut. Samtidig så greier de heller ikke å legge inn en børspause hvor folk faktisk får tenkt seg om og lest over meldingen før handelen åpnes igjen.
Min tro på selskapet er noe styrket etter de lovende dataene for 15/40, men skjønner veldig godt skuffelsen og frustrasjonen hos mange aksjonærer.
This. Exactly this. Vært inne i aksjen siden mars. Begredelig utvikling men planen har vært å sitte rolig og er det enda.
Denne tanken om å ha en børspause har jeg ikke lest før, men det hadde faktisk ikke vært det dummeste.
Det er jo ikke alltid det vil være mulig, men akkurat i dag regnet jeg det for 90%+ sikkert at det ville komme et abstract.
Skulle NANO ikke få sjansen av ASH til å presentere et ferdigkjørt fase 1/2 trial? Helt usannsynlig. Uansett om selve tidspunktet for innsendingen av abstract var litt krøkkete.
Du fikk gjort en bra trade i dag @Savepig da, 6,10 kr x ? Antall aksjer 
Håper det var en god del du tradet, så det klinga litt godt i kassa 
Neeeei, alt for pysete. Men ble da noen tusenlapper om ikke annet.
Gud jeg håper Photocure smeller på plass og blir mer korrekt verdsatt.