Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Tror nok det er motsatt framover da @Nocturne ,CMD,Q3 og kanskje annet snacks nå i november, så er det julemåneden og ASH :smiley::+1: :money_mouth_face::money_mouth_face: :heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign::dollar::dollar:
Edit: glemte denne: :moneybag::moneybag::moneybag:

dnb markets bruker å være raskt ute med ny analyse etter slike nyheter.muligens kommer det en før åpning i morgen.kanskje fra andre hus også.

Fra DNB markets ønsker jeg først og fremst et statement på hva de egentlig driver med av handel i NANO for tiden.

(Vet seff at det ikke kommer.)

Skjønner ikke at folk ikke reagerer mer på det som skjedde i dag. Det er noe riv ruskende galt når det er 20 kr mellom topp og bunn! Jeg fikk ikke med meg hva som skjedde når den duppa ned til 75, handelsloggen ble f*** og det gikk ikke an å legge ordre heller. Noen som har en god forklaring eller oversikt over hendelsesforløpet?

er vel snart på tide å børste støv av #uglyrich igjen :smiley:

Klart jeg også reagerte, fikk kursalarm på 90,95 så gikk det nedover. Vurderte ikke å selge på de nivåene, men det hadde vært greit om den holdt seg over 90. Men jeg følte det bare var mest tragikomisk med alle de soppskallene som tapte aksjene på idiotiske stoploss. Ikke alle som skulle fått tradet selv tydeligvis :rage::rofl:

Soppskaller ja @Oilimp - den som ler sist…

Ser Nano skal ha nettmøte med Nordnet i November. Blir en spennende måned!

39

1 Like

Håper de som solgte seg nedover mot 75 må kjøpe seg inn igjen på 95 eller over, til pass! :rofl: 22/11 ja, det er jo samtidig som Q3 og CMD. :+1:

2 Likes

Det er jo klart en ulempe at dette skjer gang på gang. Tenk på hvor mange folk som nå har tapt penger i NANO og ikke er kin på å gå inn igjen.

4 Likes

Ikke sant. Men ser de blå tall som vokser så kommer mange inn igjen. Synes det mange sier om at Nano må kommunisere bedre med markedet har noe for seg, de kan gjerne rydde opp litt i de børsmeldingene sine og gjøre de mer forståelige for folk flest!

Ny radium episode, regner med de nevner dagens abstrakt!

4 Likes

Var jo en del om Nano der etter hvert, fikk svar på viktige ting på slutten fra Roy Larsen mtp predosering og evt blokkering for Betalutin, og også bekymringen om mikrotumorer som kanskje ikke ble tatt knekken på pga “for høy predosering muligens”.
Dette ble vel greit tilbakevist av Roy Larsen via Einarsson her, da ser jeg på det som enda en bekreftelse på at gullegget er kjøpt og bare skal modnes :slight_smile: :money_mouth_face:

Synes prostataen ble grundig massert i tretiden i dag, så første segmentet var jo interessant nok det.

2 Likes

Moro å høre at han satte pris på mailen min. Jeg mener vi har en god ressurs i Radium for å få belyst ulike problemstillinger, og særlig når Einarsson henter inn eksperhjelp for å få et mest mulig korrekt svar. Men nå har han åpnet Pandoras eske, for jeg har et par spørsmål til som jeg mener er intelligente nok til en Radium podcast. :grinning:

7 Likes

Etter å ha hørt Radforsk episoden to ganger og skjønt hva Larsen mener ifht. predosering, og sett litt nærmere på tallene som kom i går, blir jeg enda mer i stuss av at kursen ikke er over 100 i dag. Dette er helt bissart. Men det er kanskje ikke rart hvis det er en gjengs oppfatning blant de som ikke har lest seg opp på caset at Nano er avhengig av 20/100 for å lykkes.

La oss se på tallene en gang til:
ARM I: ORR =CR 28% - ORR: 81% (!!!)

At Betalutin kommer til markedet med disse tallene er vel mer eller mindre sikkert. Så sikkert at jeg ikke har solgt en eneste aksje av hovedbeholdningen. Det er bare å sammenligne med konkurrentene:

• Idelalisib: CR 11% ORR: 54% (Lansert)
  • Rituximab: CR 6% ORR: 48% (Lansert)
  • Ibritumomab: CR 15% ORR: 74% (Lansert)

Vi slår altså samtlige av disse produktene med en ekstremt god margin og alle disse produktene er altså lansert.

Eneste som kan måle seg med Betalutin er CTL019 som har bedre CR men dårligere ORR. Men den kan ikke sammenlignes direkte med tanke på bivirkninger og pris.

• CTL019: CR: 50% ORR: 79%.

Merk også at Nano ikke har noen rapporterte dødsfall, eller alvorlige bivirkninger. Legg til enkelt behandlingsregime og du har potensiale til å kjøpe en aksje til Rema 1000 pris i dag som kan gjøre deg #uglyrich om 1.5-2 år.

God torsdag! :money_mouth_face:

5 Likes

Godt oppsummert! :slight_smile:

20/100 hypen er en kjøpsmulighet!

3 Likes

NANO kryper oppover. I november for ett år siden skjedde noe liknende rundt Q3-tallene. Aksjen stupte på dagen det kom melding, men steg vel 15% neste dag om jeg ikke husker feil. Da hadde folk riktig nok ikke den samme høydeskrekken som nå.
Ser ut som om Nordnet endelig er på kjøpersiden.

1 Like

Ser “diskusjonene” går for fullt på HO, noen fornuftige men mye rart også- får meg en og annen god latter! :joy:
Må bare lime inn Tixis’ ene svar her:

“Min mening er at hadde de sett denne dosen som nyttesløs så hadde ikke Dr. Kolstad uttalt det han gjorde i går ei heller ikke de to andre.
Jeg tror, hadde de sett muligheten for at denne dosen bli marginalt bedre - lik eller dårligere enn 15/40 så hadde vi hatt en mld om stenging av videre rullering og oppstart Paradigme med 15/40.
Det har vi ikke og på bakgrunn av uttalelser fra selskapet i går så tror jeg det er litt for tidlig for deg å slå deg på brystet som en parringskåt orangutang Uredd1” Sitat slutt :joy:

15/40 ser ut til å gruse samtlige konkurrenter, også de som er i markedet da. Men jeg er sterk i troen på at 20/100 vil positivt overraske alle, enten 22/11 eller mer sannsynlig på ASH 10/12.
Den som venter får se :slight_smile:
En ting til, @Nocturne og @Savepig ingen prostatasjekk i dag får vi satse på? :grin: :+1:

Pasienttallet er ekstremt lavt, så de som har lang erfaring blir ikke hypa av 3 pasienter :wink:

Derfor er ikke kursen 100 idag.

1 Like

@Evilfreud
Det er snakk om 21 pasienter med FL i arm 1.

1 Like