Det er fortsatt et ekstremt lavt tall.
Når man velger å høre på spesialister som Roy Larsen, Einarsson på Radforsk og andre som lovpriser det Nano kommer med uansett dosering, så er det både lov og rett å være entusiastisk, i stedet for å låne øre til anonyme bajssere på diverse forum, som ofte ikke en gang har satt seg inn i det de bajsser 
Det er EKSTREMT stor forskjell på tre og 21 pasienter.
Jo, men du må huske at disse spesialistene også eier ekstremt mye aksjer 
Om du velger å kalle det jeg sier for bais, så baiser tydeligvis hele markedet Nano. Siden kursen ikke er over 100kr.
Som jeg har sagt med Nano hele tiden, de er et ekstremt spennende selskap med ekstremt me cash, så de kommer imål men det kommer til å ta lengre tid enn mange her inne tror. Samtidig er kursen veldig gøy kontra hvor langt de er kommet. Det er også grunnen til at kursen ikke er høyere. 21 pasienter er LANGT fra mål. For å si det sånt. Så får heller menigheten kallet det bais.
De har vel totalt behandlet ganske mange flere med Betalutin totalt da, men som du sier så må selvsagt antallet opp. det er de jo i gang med.
Angående bajsing så var det ikke spesifikt deg jeg siktet til, selv om du ikke akkurat er positiv hele tiden
tenker mer på diverse troll på andre fora, som er innom her i noen timer før de blir kicket ut 
Hadde de behandlet flere hadde de nok nevnt det 
55 pasienter er inkludert i abstractet.
Mange ulike doser gir 64% ORR og 24%CR.
Forventer data fra opp mot 70 pasienter på ASH.
Når blir det mange nok for @Evilfreud?
Hvis vi snakket om influensavaksine kunne jeg vært enig med deg. Men dette er en dødlig sykdom. Det er ikke enkelt å rekruttere / følge opp en masse antall pasienter + du har etikken i det hele i og med at dette fremdeles er en eksperiementell medisin. Da er der restriksjoner på hvem du kan behandle, siden det finnes andre bedre dokumenterte alternativer de kan prøve først heller. Paradigme går mot 3FL - siste skanse på en måte. Disse pasientene har fått en dødsdom. Det at de blir friske av medisinen er jo bare smått fantastisk.
Og som @sparkonge påpeker har de data på 70 pasienter, med ulike doseringer. I Paradigme skal de kjøre opp mot 80 pasienter. Mao. blir det ikke data på flere hundre eller tusen pasienter hvis det er det du forventer.
Som du kan se av statistikken jeg referer til lenger oppe ligger Betalutin langt frem i løypen allerede med 15/40 dosen. Dette sammenlignet med medisiner som er godkjent for bruk. Nå vet jeg ingenting om hvor mange pasienter de har behandlet i sine studier, men det bør være enkelt å finne ut av. Jeg tviler på pasientantallet er så mye større enn det Nano kan skilte med.
En ting er i allefall klart for meg etter tallene som ble presentert i går; de kommer til å lykkes.
Vi snakker om medisin utvikling. Og da er det fortsatt et lavt tall. + at Nano er ganske høyt priset kontra hvor langt de er kommet. Hadde jeg hatt 5års perspektiv og lvo å hande Nano hadde jeg nok satt en 5års pott. Men nå kan jeg ikke det.
Har du ikke lov å handle Nano? Pga. jobben?
Jeg har perspektiv til 2019. Da kommer jeg ikke til å sitte lenger, men da regner jeg også med kursen er minimum 400, og eller at de blir kjøpt opp. Hvis det viser seg, som jeg skrev tidligere i uken, at de får medisinen godkjent og de velger å gå løpet selv selger jeg alt uansett (slik tenker jeg nå i allefall).
Har 2 A4 sider med aksjer jeg ikke kan handle 
Og ja det er noe jobb relatert.
Da hadde jeg handlet alle de og ingen andre bare fordi…
Bare tenk på hvor hardt trigget @Evilfreud blir av et sånt forbud da. Stakkars fyr. :d

Er jo akkurat det samme som når naboen sier at du ikke har lov til å plukke jordbær hos han.

Går egentlig fint, og man blir jo kompensert for det 
Selv om det er mye kule selskaper der.
Trekk i lønna når børsen stuper da? 
Lavt tall ifht. hva? Du må i tilfelle sammenligne med noen andre studier i samme kategori. Jeg kan hjelpe deg litt på vei:
Som du ser av tabellen - ingen av konkurrentene har mange pasienter. Ibrutinib i fase II har 40 pasienter, CTL019 hadde 11 pasienter - 3 dødsfall, men denne er likevel nå godkjent av FDA.
Nano med sine 70 pasienter er allerede godkjent. Det blir 80 til i Paradigme, noe som gir oss 150 pasienter. Er det fremdeles for lite mener du? (Paradigme blir en formalitet, bare for å øke børsverdien til selskapet før noen kan legge inn bud
)
Kort og greit: NANO ligger helt i standardområdet for orphan drugs.
Du må sammenligne med medisin utvikling generelt, ikke bruke Nano sine slider 
De vil jo alltid vise best mulig resultat for Nano.
Eh, nei? Som jeg skrev lenger oppe er det noe annet å utvikle et legemiddel mot hodepine enn å utvikle en kreftmedisin. Argumentene på hvorfor kan du også lese i samme innlegg. Du kan heller si meg hvorfor man skal sammenligne utvikling av Betalutin med f.eks Ibux. Det gir ikke mening.
Den andre setningen din tolker jeg som at du mener Nano bevisst manipulerer eller selekterer tall / data fra konkurrenter for å fremstå i et bedre lys?