Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Og Oxfrord reduserer minst 3x så mye :wink:

2 Likes

Hva var Nanos tall sa du? :joy:

1 Like

Det er noen dager siden Oxford reduserte. Ser jeg tenkte feil, er noen dager siden økningen til Numeric også. Men de ble kanskje publisert først idag. Marshall har også redusert litt.

Meg bekjent reduserte Oxford i dag

Jeg har ikke 100% skjønt tidslinjen i rapporteringskravene.

En annen ting; Er det kun når man faktisk har levert aksjene tilbake til utleier at det rapporteres inn? For er mange ganger det har vært endringer i registeret som ikke på noen måte enkelt viser igjen i omsetningslistene.

Først begynte de å redusere de ikke-synlige shortene og DNMs innehav steg. Nå reduserer de de synlihge posisjonene og DNMs innehav fortsetter å stige. Kun maks 10-11 dager igjen…

1 Like

Jeg tror det rapporteres dagen etterpå. Dvs om shorten avsluttes idag, rapporteres det tidligst imorgen. Men det kan også være +3 dager latency.

Interessant tråd på HO i kveld hvor Frontmasta har funnet endringer i informasjonen som er lagret om det pågående studiet.

04 Nov 2017
Trial focus has been changed from AR to TU and AR as new primary endpoint overall reponse has been added in the study.

04 Nov 2017
Planned number of patients changed from 77 to 200.

Man kan jo gjøre seg så mange betraktninger og synsinger om hva dette betyr, men jeg tipper at det ihvertfall vil bety at vi får mye spennende informasjon på CMD om ikke så lenge!

Innlegg av: Frontmasta (05.11.17 22:45 ), lest 2372 ganger
Ticker: NANO
Endret: 06.11.17 19:30
NANO. Hvor mange trenger tolketjeneste ?

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2416104

2 Likes

Leste akkurat den tråden, var faktisk en del interessant der mellom alle spyflyene! (Skulle hatt en virtuell fluesmekker og smekka de over fingrene hver gang de rørte keyboardet!:joy:)

2 Likes

Der var du @sokrates , endel hakk bedre her enn i hengemyra/diarésumpen på HO? :sweat_smile::+1:

2 Likes

Ja, det kan man si @Oilimp. Mulig jeg gir opp det forumet helt. Siste nytt er vel at Aksjespesialisten er på testutgaven av “nye Hegnar”, komplett kaos med andre ord :rofl:

4 Likes

Ja var innom der, la merke til det :joy: er innom Ho og Shareville og ser litt, det er jo noen saklige der. Men gidder ikke å involvere meg der, da er jeg heller bare her. Mange dyktige trivelige folk her, rom for å komme med pluss og minus, men usaklige spammere etc blir utestengt. Som Aksjespesialisten er vel bannet herfra til nærmere år 2100 :joy::+1:

1 Like

What? Er dette til Paradigme?

2 Likes

@Nocturne Mange spekulasjoner rundt dette på HO. Noen tror vi er i gang med Paradigme allerede og at vi går får Contingent Market Approval fra FDA. I så tilfelle er Betalutin på markedet i 2018.
Det er også en spådom om to doser inn i Paradigme og derfor det høye antallet. En ting er sikkert, det er aldri kjedelig å være Nanoaksjonær. :grimacing:

1 Like

Takk for svar @sokrates. Har spekulert i dette selv (se overnevnte sitat fra sist uke). Nano begynner for alvor å bli spennende igjen. Kan virke som om malingen endelig har tørket. Mon tro hvor mange sjalu troll som vil dukke opp fremover i takt med kursoppgangen… :smile:

1 Like

@Nocturne Trollenene poppet opp fra esken umiddelbart etter nyheten om salg av aksjer fra RHL. Da var det dommedagsprofetier. De glemte å nevne at han sitter med aksjer for 100 millioner i Nano. Kan bli en dipp på grunn av dette tidlig i morgen, jeg skal være klar til å kjøpe mere. Ja, nå begynner nyhetene å komme for Nano, og jeg skal være med…:rofl:
Blir virkelig spennende på CMD snart, alt fra mulig partner videre i Paradigme til Contigent Marked Approvel er nevnt. Jeg tror Nano kommer til å overraske og at det var en god grunn til å flytte datoen på CMD, bare dager igjen, så vet vi mer. Vil tro at det skal bygge seg opp noe forventinger opp mot 21, november og ikke minst til ASH i desember.

1 Like

Jeg har vel sagt siden i vår at nå er det spennende å være Nano-aksjonær, det blir bare mer og mer sant! Skulle ønske jeg hadde cash til å kjøpe 10-15.000 Nano til!
Men får nøye meg med det man har.
Unektelig meget interessant dette med 200 pasienter plutselig, og målsetning/fokus endret fra sikkerhet til effekt! Leste at dette kun kan gjøres i samarbeid med FDA? Tror nok det skjer mye mer bak kulissene enn folk flest tenker. Kan fort bli en positiv blåmandag med blå tall for oss som er inne, og en tradisjonell, trasig skjegget i postkassa-blåmandag for alle folk, meglerhus og fond som sitter på gjerdet og venter på tall, oppstart Paradigme o.l. :grin: og shorterne da :+1:

Enig, Savepig. Har lest noen av frontmasta linker.
Også RHLs nedsalg tatt i betraktning.

Blir en interessant morgendag, tror jeg.

1 Like

Veldig spennende. Men jeg får automatisk spørsmål rundt om dette nødvendigvis er ensidig positivt… Er det noen som har gjort seg noen tanker om hva en eventuell avslått BTD-søknad vil medføre av endringer i regulatorisk løp for NANO? Kan dette være en konsekvens av det?

Men - BTD-søknaden er vel kanskje ikke ferdigbehandlet enda, siden de sannsynligvis ikke sendte den før oktober?

Vi trenger en regulatorisk ekspert ansatt av forumet. :smiley:

1 Like

Ser ikke hvordan en avslått BTD-søknad skal virke inn på dette.

Kan vel like gjerne tenke motsatt?
Med BTD kan NANO kjøre to doser smidigere i samarbeid med FDA.

Dette er nok ikke verre enn at NANO har en anelse av at 15/40 virker megabra på en pasientpopulasjon. 20/10 virker megabra på en litt annen populasjon.