Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

LOA vil øke basert på statistikken. Økt LOA vil gi økte kursmål… you do the math :wink:

Mathen gjøres fortløpende, men LOAen har da steget sakte men sikkert uten at markedet ser ut til å ta det innover seg.

Senest i forrige uke kom det gode nyheter for 15/40 som jo burde økt LOA, men børsen responderte ned. Det ulmer en bekymring for at vi ser det samme etter kunngjøring om paradigme og ASH. Er det utenkelig?

Overgangen til en ny fase gir ny statistisk høyere LOA.

Det er tidligere skrevet mye om dette både her inne og på andre fora.

Haha nei på oslo Børs er sell the news aldri utenkelig!

Jeg lurer av og til på om kursen i NANO ville stupe til 50 den dagen det blir kjent at det. Er kommet bud på 500

4 Likes

Anbefaler at du hører på intervju med sjef for Aurora Life sciences. Et fond som forvalter milliarder og som spesialiserer seg på biotek. Vedkommende har bl.a uttalt at de ikke innvesterer i selskap som er i fase I da risikoen er for stor. Men de går inn i fase II. Ifht. «risk mitigation» så er det lurt. Man får (i følge ham) fremdeles med seg store deler av oppturen uten den store risikoen. I takt med at LOA øker og konkurrentene får godkjent sine medisiner og Nano samtidig slår alle disse med Betalutin, kan du regne med at større institusjonelle investorer vil begynne å posisjonere seg. Da vil det etterhvert bety lite at Nordnet-folket selger sine 1000 aksjer… :wink:

2 Likes

Ja, slik det har vært i det siste kan det se ut som at markedets usynlige hånd forsvant under fjorårets hogst.

Det er garantert at mange vil ut når dagen for PARADIGME er her, men jeg tror trøkket for å komme inn bli betydelig større.

Etter litt tid vil jo selvsagt de som feiget ut, og solgte tidlig, inn igjen når kursen har steget tilstrekkelig. For da skal jo kursen til himmels på kort tid. Og da vil jo kursen selvfølgelig synke igjen…

Been there, done that.

Nei, hold fast på aksjene deres så lenge det ikke dukker opp urovekkende nyheter.

1 Like

Takk! Det intervjuet skal sjekkes ut.

Det er unektelig et spennende og sterkt produkt vi har i henda, så jeg tror og håper det blir trangt inn døra når den store dagen kommer.

1 Like

Sitter pal i båten, skuta er på vei til tross for litt dårlig vind.

Undres dog på om tilstanden hadde vært en annen om selskapet var notert på en annen børs.

Når det gjelder en skikkelig reprising av aksjen oppover så er det lurt å være realistisk om at det godt kan være når readouts fra paradigme bekrefter fase 1/2 at fond som f.eks aurora blir interessert.

Det vi vet er at det er skrekkelig lavt institusjonelt eierskap i NANO.

2 Likes

Mnja, han sa nå det var i fase II, ikke read-out spesielt. Vil tro mye av oppsiden er tatt ut når en nærmer seg read-out, og spesielt om det blir typ sell-on-news når aksjen står i 2-300 kr. Men så har jeg fremdeles tro på at vi skal langt over 100 kr innen julemiddagen fortæres så hva vet jeg… :wink:

1 Like

Tiden får vise. Om vi ser litt fremover: har dere en strategi for når dere skal ut? Mye kan skje mellom nå og da, selvfølgelig, men hadde vært interessant å vite ække som.

Glem ikke at gode 20/100 tall kan ta kursen høyt, en mulig partner videre i Paradigme likeså. Får vi raskere vei til markedet med Contigent Marked Approvel så kan det ta fyr i aksjen, og da blir det vel ikke noe paradigme, bare en forlengelse av nåværende studie.
Costa har hele tiden hevdet “rapidly to the market” og har også nevnt om at de innrullerer jevmt samt at pasienter står i kø for å få betalutin. Jeg glemte kanskje å nevne kombien med rituxmab, så langt ser den kombien ut til å ble en “killer”. Nano, skal nok opp, men det er vanskelig å forutse når nyhetene kommer. Det er derfor vi er innenfor og ikke venter med pengene på utsiden.

3 Likes

På grunn av at den “reelle LOA” har steget jevnt og trutt siden i fjor, men ikke i følge de som har analyser og kursmål, som jeg og de fleste andre mener henger kraftig etter, så sitter jeg rolig med mitt. Har solgt en bitteliten andel nå i det siste for utgifter, men mesteparten blir jeg sittende med til oppkjøp eller 2019. Selger kanskje 15-20% ish hvis kursen går MYE nå før jul da, hvis ikke så bare venter jeg.

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/search?query=betalutin

Lymrit 37-06 PARADIGME

A Phase 2 study of the antibody-radionuclide-conjugate 177Lu-DOTA-HH1 (Betalutin™) in patients with CD37-positive relapsed follicular lymphoma

Trial protocol: HU (Prematurely Ended) ES (Prematurely Ended) AT (Completed) DK (Prematurely Ended)

EudraCT Number: 2015-001570-17
Sponsor’s Protocol Code Number: LYMRIT-37-06
National Competent Authority: Hungary - National Institute of Pharmacy
Clinical Trial Type: EEA CTA
Trial Status: Prematurely Ended
Date on which this record was first entered in the EudraCT database: 2015-07-07
Link: https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2015-001570-17/HU/

Hvor mange aksjer har folk her da?

1 Like

Her er det mange som har mange :smiley:

2 Likes

Fra mars, men siden deres kursmål på 170 kr da er jo caset Betalutin betraktelig derisket, blir spennende å se hva deres neste analyse vil si?
Denne er vel den mest seriøse analysen jeg har lest av Nano.

3 Likes

Interessant at de sa «12-month buy target». Så de har fremdeles tid på seg til å treffe kursmålet. Dette er det høyeste kursmålet vi har hørt noen si on the record så hvor mye mer de øker det, er vanskelig å si :blush:

1 Like

Da er det bekreftet: det blir to doser!

Oslo, Norway, 8 November 2017

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) notes that information relating to an
application for a Protocol Amendment to the LYMRIT 37-01 study, for the planned
pivotal Phase 2b clinical trial PARADIGME to evaluate Betalutin® (177Lu
-lilotomab satetraxetan) in recurrent/relapsed follicular lymphoma has been
published by MHRA (Medicines and Healthcare products Regulatory Agency).

The application for the Protocol Amendment is under-going review by the MHRA.
The board of directors of Nordic Nanovector will decide on the final structure
and initiation of the study upon response from regulatory authorities.

The application is based on a plan for PARADIGME to be a global Phase 2b
clinical trial to compare the two dosing regimens from LYMRIT 37-01 in
approximately 130 patients:

. 15 MBq/kg Betalutin® after 40 mg lilotomab pre-dosing;
. 20 MBq/kg Betalutin® after 100 mg/m2 lilotomab pre-dosing

The objective of PARADIGME is to enable a robust dose selection process for
future clinical use and to produce the best clinical data package to support the
selected dosing regimen on which to base a Market Authorization Application for
Betalutin®.

Further details of trial will be presented at the company’s Capital Markets Day
on 22 November in Oslo, as announced yesterday.

For further information, please contact:

IR enquiries
Tone Kvåle, Chief Financial Officer
Cell: +47 91 51 95 76
Email: ir@nordicnanovector.com

5 Likes