Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

You called it. :grin:Mon tro om det er detektivvirksomheten til forumene som gjør at de går ut med melding i dag.

2 Likes

Herlig.

Men dette er ikke melding om oppstart PARADIGME, men heller en melding om oppsett?

Riktig. Det er bare en avklaring ifht. spekulasjonene som har versert siden mandag da man så pasientinklusjonen ble økt med 130 pasienter. I utgangspunktet skulle Paradigme kjøres med rundt 85 pasienter mener jeg det var; men her har vi altså grunnen som flere har spekulert i :slight_smile:

:ok_hand:

Samtidig så er vel dette nesten like godt som å annonsere oppstart av PARADIGME, uten å faktisk gjøre det.

Meget spent på hva det er med 20/100 som gjør at de velger å ta dosen med videre. Tydelig at de har mer info enn markedet. Ser ikke for meg at de hadde gått for 20/100 dersom de kun hadde tilgang til 20/100-data fra de 7 de har rukket å lese av.

Har det noen gang vært noesomhelst tvil om det? Denne meldingen er vel ca på samme nivå som spillselskap som melder de skal delta på en spillmesse.

Jeg tenker at de er overbevist om at effekten i 20/100 er bedre enn 15/40. Men at de også vil bekrefte at DOR holder seg.

Om hva mener du?

At det blir to doser.

OK. Da har du visst mer en meg og mange andre :wink:

2 Likes

Jeg bare følger det som sies i tråden her og på innsideforumet. Og utifra det folk skriver virker det som det aldri har vært noen tvil. Men kanskje folk bare har vært på kanten med fakta?

Kan ikke snakke for andre, men jeg var ikke sikker. Mtp. tallgrunnlaget som er tilgjengelig for de respektive dosene p.d d, ville jeg ikke blitt kjempesjokkert om de gikk all in på 15/40.

1 Like

Fornybarkrakk
5d
Markedet vil nok behandle NANO med ildtang helt til PARADIGME er bekreftet, samme hvilken dose det blir. Det virker som om det er usikkerheten for om det er 20/100 eller ingenting som råder.

Glein
5d
Ser for meg at en løsning med to armer inn i paradigme vil skuffe markedet ganske så bra? Det lar oss på en måte ikke lande, men leve i uvisshet en stund til. Om tankerekka er rasjonell er en annen sak.

Det har vært spekulert i det @Evilfreud og ja, noen av oss har ant at dette var utfallet, men det er uansett godt å få en bekreftelse på at alt er on track og at antakelsen stemmer. Hvis du har fulgt diskusjonen på HO har det vært langt fra sikkert og mange har vært usikre på 20/100. Også enkelte her har vært usikre på om det ble to doser og hva det ville bety. Det kan også forklare kursfallet da mange så 20/100 resultatene som for dårlige til å kjøre i Paradigme.

Men i og med at Nano fortsetter å holde fast på denne dosen når de har så gode tall for 15/40 vitner for meg om at de vet noe mer enn det vi vet, og at 20/100 fremdeles kan være en dark horse i dette løpet.

1 Like

Jeg leser aldri HO forum. Aldri. Så jeg har ikke fått med meg diskusjoner der. Det forumet suger. Grunnen til at pasienttallet er lavt er jo fordi de er ekstremt tidlig i utviklingen.

2 Likes

HO er fullt av søppel, men de visste om denne utviklingen én hel dag før melding til markedet kom. Og her inne var abstraktet til ASH postet i 20 min før børsmelding ble sluppet.

Det finnes verdier om man gidder å filtrere ut viktigperer og “baissere”

5 Likes

Sant som @Fornybar sier at hvis man siler ut mye av søpla så er det en del gullkorn der. Bra med bekreftelse på at de går for 2 doser i Paradigme, det mer eller mindre “bekrefter” at de har bedre data på 20/100 enn de kom med, som tross alt hadde cut-off for over 4 mnd siden (3 juli)
.
De kan for øvrig, ettersom jeg forstår i hvert fall, oppdatere poster og data som skal presenteres på ASH helt fram mot presentasjon.
Det innebærer jo rundt 5 mnd mer med avlesing av pasienter enn det som kom 1/11, som da hadde cut-off 3/7.

1 Like

Nå vet vi at de har landet på et klinisk oppsett for PARADIGME, og at alt er klart når de får de nødvendige tilleggene godkjent fra regulatoriske myndigheter. Det jeg - og sikkert markedet også - venter på nå er Breakthrough Therapy Designation. Først da er alt bekreftet 100% on track. I hvert fall for meg.

1 Like

Helt enig der, og hvis noen er av den oppfattelsen at BTD er priset inn i nåværende kurs, så tar de skrekkelig feil. Markedet priser nano med en LOA på 5-10%, og neglisjerer totalt resten av pipelinen.

Kan faktisk ikke huske et tidligere case som er priset mer attraktivt i biotek-historien. Algeta blir bare peanuts i forhold.

Prisingen på nano nå gir faktisk ingen mening. Kun menneskelig irrasjonalitet som kan være forklaringen.

3 Likes

Helt enig med deg. Jeg satt i går og diskuterte lenge med en kamerat som også er innvestert for å prøve å finne hva vi overså. Hva er det vi ikke ser? Men vi fant ikke noe. Og dette er en som har medisinsk bakgrunn (men han er ikke forsker). Så her tror jeg det kan bli en himmelferd uten like - spørsmålet er ikke om, men når :slight_smile:

2 Likes

Det er unknown unknows som er det store. Det er grenseløst mange selskaper som PØSER ressurser inn i forskning på NHL og som også ofte nevner FL spesielt.

Så jeg må inrømme at jeg tilhører dem som gjerne ser en partneravtale med en top tier big pharma for å drastisk øke reach i markedet.

3 Likes

Kan være enig med deg der. En partneravtale med milestone payouts som Algeta hadde hadde vært bra. Og en buy-out ved read-out eller FDA approval på kurs 12-15x dagens kurs er også bra. Det vil jeg være fornøyd med, mer enn at de skal ta produktet til markedet selv.

1 Like