LOA øker, resultatene blir bedre og fallgruver traverseres fortløpende. Samtidig reagerer kursen med et skuldertrekk.
Hva er det vi ikke ser? Hvor er lika begravd?
LOA øker, resultatene blir bedre og fallgruver traverseres fortløpende. Samtidig reagerer kursen med et skuldertrekk.
Hva er det vi ikke ser? Hvor er lika begravd?
Ingen begravde lik, kun the walking dead som herjer børsen.
Får vel si som Trygve. De tjener ikke penger
Er nok mange kortsiktige aksjonærer som mister tålmodigheten og selger fordi de ikke får den kursoppgangen de ønsker. Langsiktig ser det svært bra ut, men veldig mange som ikke er villig til å vente så lenge. Det tror jeg er hovedårsaken.
Personlig tenker jeg med aksjene jeg har i Biotec at de skal være der minimum godt ut i 2019 med annet det skjer noe spesielt underveis. Synes nå som vi nærmer oss med stormskritt 2018 så er det ikke så lenge før det begynner å bli moro, så blir nok å holde ut en god stund til 
Takk. Noen tanker om at shorterne forlater skuta på fallende kurs?
Edit: så i ei vending på handelsloggen. Ville vært interessant å vite hvordan dagen hadde forløpt uten salgene til Arctic.
Edit II: hva er tankerekka bak at short faller vekk fra registeret all den tid den ikke overstiger 0,5%? Det blir jo rene gjetteleken å finne ut av hvor stor shorrandelen egentlig er.
Tja, det er et godt spørsmål. Det er jo mange som sier at shortaktører kun bruker det tekniske som grunnlag, men teknisk sett ser jo aksjen helt tragisk ut, så jeg synes ikke det er noen veldige grunner til inndekning der.
Jeg vet ikke om de rett og slett har en eller annen frist før q3 at de må levere tilbake aksjene sine, sånn at FTF evt kan selge dem selv om de ikke er fornøyd med hvordan det går?
Jammen bra at jeg var opptatt i møter 2. halvdel av dagen og ikke fikk med meg close. Err’e mulig. Men, men… får vel bare henge i masta videre og vente… (det mest irriterende er at jeg ikke ventet med å selge Realfiction til i morgen).
tragisk?
At han henger på HO forklarer jo en hel del. 
Så hva tror folket fremover? Fortsatt shortinndekning? Synes jeg er flink til å handle på dipper jeg, men akkurat nå føles det som hele aksjen er inne i en stor dupp.

Har aldri hatt så mange Nanoaksjer som nå, men gørr kjedelig utvikling…
Jeg tror de av oss som venter til 22/11 og Q3/CMD vil få godt nytt da, og så søndag 10 desember på ASH likeså.
Håper og tror vi snart får oppstart Paradigme, og BTD.
Vil nok få kursen på andre nivåer, da større fond o.l vil investere i Nano.
Uansett om enkelte her er veldig ivrige på å fortelle oss opptil flere ganger daglig at han mener Nano er for høyt priset 
I hvilket stadie i utviklingsprosessen er det vanlig å få BTD? Noen kloke hoder her inne som vet det?
Ideally, a Breakthrough Therapy designation request should be received by FDA no later than the end-of-phase-2 meetings if any of the features of the designation are to be obtained. Because the primary intent of Breakthrough Therapy designation is to develop evidence needed to support approval as efficiently as possible, FDA does not anticipate that Breakthrough Therapy designation requests will be made after the submission of an original BLA or NDA or a supplement. FDA will respond to Breakthrough Therapy designation requests within sixty days of receipt of the request.
https://www.fda.gov/ForPatients/Approvals/Fast/ucm405397.htm
Takk, lest litt til på FDA. Mener jeg også leste at Nano hadde endret surrogatandepunket for et par dager siden. Kan det ligge BTD i luften? Vi er vel i realiteten snart i fase 2/3.
FDA: An effect on an established surrogate endpoint
Jeg vil i aller høyeste grad si at det ligger BTD i luften. Slik jeg forstår det vil FDA gjerne at NANO skulle søkt per nå, ettersom en pivotal fase 2 er en endelig fase.
Endring av endepunkt har vært planlagt lenge. Naturlig når man er ferdig med doseeskalerende og safety er på plass.
Vi venter altså på både BTD og en melding om at Paradigme er go. Vi venter også på read-out fra 20/100 og en forklaring på CMD om hva strategien er for å velge to doser og fremover.
I tillegg var det noen andre studier de skulle informere om. Når får vi mer info om disse?
Takk for god info! Ser det er ca 60 dagers svartid, men når de har søkt er vanskelig å spå. Vi kan anta før jul en gang da, vil jeg tro
Takk. 
Har tatt på meg pessimisttrusa i dag. @Nocturne jeg begynner å miste troa på respons fra markedet knyttet til BTD, paradigmeoppstart, doseresultater eller oppstart nye studier. 1. Jan 2018 kurs 75.45.
Høl i hauet, men det forundrer meg ikke.
En bra ting med pessimismen din er at du blir lettere positivt overrasket!
Til slutt må jo markedet reagere og kursen følge etter, spesielt når større fond skal inn når Paradigme starter. Aldri vært så rolig mtp min Nanoinvestering