Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Denne er fin, for de som er interessert i historien bak Algeta. Ikke vanskelig å linke dette til NANO.

3 Likes

Morsomt stykke. Takk for at du delte.

1 Like

History repeats itself. Nå har de lært av “feilene” de gjorde med Algeta, og har produkter i verdensklasse, penger nok og kunnskap nok til å ta det til markedet selv, eventuelt ha enormt sterke kort på handa ved et oppkjøpsforsøk. :moneybag::dollar::heavy_dollar_sign:

2 Likes

Ja det er jo det vi håper og tror på!

Når vi i tillegg til å ha et unikt produkt, har en ledelse i verdensklasse - ja da burde jo sjansen for å lykkes være stor.

Nå er det bare å vente på Q3, CMD og ASH.

Bring it on! :star_struck:

4 Likes

The båtten is nådd? Skal jeg legge hodet på blokka og call it? :wink:

2 Likes

Nå jinxa du det, garantert :smiley:

God jinx. 63 incoming.

Mnja… har en veldig god magefølelse denne uken.

Kursmål 82 eller mer innen fredag.

hqdefault

2 Likes

Ok, da vekter jeg opp ørlite nå. Trust you breh.

1 Like

Det er bare magefølelsen, jeg må sjekke chart også… 2 sek.

1 Like

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that the company will be
presenting at the Jefferies Global Healthcare Conference on 15th of
November 2017 in London, UK.

The slides presented will be available on Nordic Nanovectors website
(www.nordicnanovector.com) in the investor and media section.

Jeg vil anta at vi får sett noen endringer i slides her siden forrige presentasjon? Det har da skjedd noget siden vi så slides sist.

Edit: og da tenker jeg ikke på ny info, men ny innpakning. Meldingene om oppdaterte efficacytall hadde ihvertfall jalla innpakning hvor man la frem shabby 20/100-tall, bedre 15/40-tall og euforiske kommentarer fra ledelsen.

1 Like

Har vanskelig for å se at de skal ta med noe av den nye informasjonen. De har jo sett hvordan markedet har reagert. Nei, hopper glatt over Jefferies :slight_smile:

70,35 laveste i dag så langt? Voldsomt.
Var det @Evilfreud som har lovet å handle om den kommer under 70 i november selv om han ikke har lov?

1 Like

Meldes det godkjent LBA til Ash i morgen mon tro?

Notification regarding acceptance or rejection of abstracts will be sent to the presenting author on or after November 14, 2017. Abstracts accepted for presentation at the meeting will be published November 21, 2017.

2 Likes

Godt mulig det kommer noget. Men da som en oppdatering av abstraktet vi allerede har fått go for, eller et nytt abstrakt?

Ser ut som 68 er neste stopp ref. @Nocturne. Vi trenger uansrtt positivt momentum for å bryte opp, og jeg husker knapt sist gang markedet reagerte opp på en nyhet. Enten med et skuldertrekk eller godt driv nedover.

Nano har jo levert inn et ordinært abstrakt til ASH med 15/40 og 20/100 vel, så hvis de skal komme med et LBA nå så må det vel være om noe annet de har å presentere? Kombo, Humalutin, eller en av de studiene de har i samarbeid med andre selskaper?

1 Like

Tenker at de muligens har fått lest av flere pasienter og oppdaterer talla?

Riktig. Det var der den stoppet forrige gang, og jeg fikk kjøpt for 68,70. Selger ikke en Nanoaksje, men venter med å kjøpe også fordi det kan dukke opp sorte svaner

Påstanden var at jeg kunne handle på 60 tallet i september eller oktober @Oilimp har fasiten. Men det skjedde ikke og nå kan jeg ikke handle uansett

Handle Nano på IPS? De pengene er jo låst uansett? :wink: