Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ser det spekuleres i om Nano kan få LBA på HO. Jeg trodde ikke man kunne få LBA med et abstract man alt hadde sendt inn selv om man har signifikant ny info? (I så tilfelle oppdaterer man jo bare tallene til presentasjonen?)

Ser også at kursen er veldig lav. Skulle gjerne hatt den ned til 65 (når den først er her nede kan den godt komme litt lenger ned så fyller jeg på litt til…?)

LBA kan komme på noe annet enn Lymrit 37-01. Teknisk støtte på 68, deretter kan det bli litt grisete.

Ikke omskrive historien nå, du skrev spesifikt at du skulle kjøpe Nano på 60 i september, det var ikke nevnt 60-tallet eller oktober :grin::+1:

1 Like

Alltid 60 tallet :wink:

Er du med oss enda eller røk du på SL?

Ser det er en på “et annet forum” som har spammet alle trådene med at Nano kommer med Late Breaking Abstrakt til ASH, noe som skal bli meldt i november (?)
De har jo allerede meldt ordinært abstrakt på 15/40 og 20/100 så det blir vel ikke noe LBA for det? Men de kan ha noe annet å melde da. Anyway, virket veldig desperat haussing der inne :sweat_smile:

1 Like

Har siklet på nano en god stund og lest en del på HO, men det er vanskelig å finne god informasjon. Sinnsykt mye haus og bajs.
Noen her som vet når nye data ventes? Hvilke triggere kommer fremover? Om jeg har forstått så skal selskapet starte fase 3 studie nå før jul, stemmer dette?

1 Like

Nye data ventes på ASH 2017. Da forventer vi oppdatering på Lymrit 37-01 og i hovedsak oppdaterte efficacytall for arm 1 og arm 4.

Forbedringer fra arm 1 (ORR=80%/CR=28%) og arm 4 (N=6 ORR=50%/CR=17%) vil være positive i markedet . Jeg ser vel generelt for meg helt andre tall for arm 4 siden dosimetristudien så lovende ut og N=6 gir et veldig feilaktig bilde. DOR er per abstraktet på 15mnd for FL, det blir spennende å se hva de oppdaterte tallene sier. Det er ønskelig med høyere DOR, den er nylig nedjustert fra 21mnd, men det var stor range på hvor lenge pasientene har vært med i studien.

Triggere i 2017 - som guidet av selskapet, er etter min mening:

• Første pasient dosert i PARADIGME (fase 3-studiet)
  • Første pasient dosert med Humalutin (fase 1)
  • Første pasient dosert i kombinasjonsstudien med Betalutin/Rituximab (fase 2)
  • Tildeling av Breakthrough Therapy Designation (veldig, veldig viktig i forhold til guidet timeline)
  • 9- 12. Desember - I tillegg vil muligheten for endret positivitet i markedet være stor hvis arm 4 forbedrer seg på ASH

Vi kan ikke vite når disse triggerne inntreffer, annet enn at efficacy kommer på ASH og selskapet har guidet nylig at alt er on track.

9 Likes

Godt oppsummrrt @Fornybar.

Mange har nok irritert seg over at de holder korta tett inntil brystet i lang tid og plutselig slipper shabby deltall for arm 4. Jeg antar at de MÅTTE slippe disse på grunn av at abstractet til ASH ble offentliggjort.

Noen som vet grunnen til at LR i børsmelding ga ut tall for 6 pasienter, mens man i abstractet hadde tall for 7? Eller har jeg misforstått noe?

Det skal forresten veldig få CR og ORR fra arm 4 før talla plutselig fremstår formidable. Positiv.

2 Likes

Bra @Fornybar - jeg som mange andre har slått meg til ro med at kursen lever sitt eget liv. Det var ekstremt morsomt å se parallelen til Funcom her - og følgende innlegg illustrerer jo også Nano synes jeg :slight_smile: (Låner @Halling - håper det er greit!)

Bytt ut følgende ord i teksten under:

• Funcom med Nano
  • Spill med kreftmedisin
  • CE med Betalutin
  • Laste ned med søknad
  • SWL med BTD
  • Steam med FDA

Den generelle stemningen her inne om dagen når det kommer til ståa i Funcom er begredelig dårlig. Jeg leser innlegg etter innlegg der stemningen er litt sånn her.
Det hjelper ikke kursen nesten uansett hva Funcom kommer med av resultater, ett godt Q3 er innbakt i kursen allerede. Q4 blir nok ganske dårlig, Q1 2018 blir nok like dårlig. Nye spill blir nok ikke lansert ennå, nei vi må nok vente en god stund før vi får vite noe om det.Etc,etc…
Ja kursen er bedriten om dagen, ja ting tar lenger tid enn vi skulle ønske.Ja det er mere enn ok å være nøkteren til ett selskap. Men har du kjøpt aksjer i Funcom for å ri CE full lansering, ja smør deg med litt tålmodighet. Det er fremdeles mye innhold som skal inn i CE før full release, alt dette skal inn i god tid før release slik att Funcom har tid til å plukke bort bugsa. Så jeg mener det er mye å glede seg til i tiden frem mot jul og utover i Q1.
Er det noen her inne som er flue på veggen i styrerommet til Funcom? Vi vet INGENTING om hva som rører seg i den innerste krets hos Funcom. Nytt spill kan bli annonsert i nær fremtid, kursen kan være noe helt annet i morgen. Dette fordi det er ingen som vet hva de 350k som har lastet ned SWL via Steam, legger igjen av penger i spillet.( rundt 350k tom 30/9?) Ingen vet heller noe om hvor fort inntektene dropper hos dem som lastet ned via Funcom sine sider.
Mye av dette får vi svar på i morgen, mitt bett er att SWL kommer til å sjokke markedet. (Markedet forventer jo ingenting det ser vi jo på kursen).
Mye bra info blir gravd frem av ulike forumdeltagere her inne, men dæven det er gravølstemning her inne gutter. Håper dette kan snu litt i morgen, kanskje vi kan børste støv av ein go sjampis til helga.

6 Likes

Umvs, i tillegg til det helt essensielle, som fornybarkrakk skriver, ville jeg ha lagt til capital marked day og q3 den 22. november.

I tillegg vil jeg anbefale å sjekke Nordic Nanovectors hjemmesider. Der kan du også melde deg på selskapets e-postliste. Samt
lese at Nano skal delta på Jefferies’investeringskonferanse i morgen, og at Nano vil legge ut presentasjonen på hjemmesiden sin.
Vær obs på at aksjen er svært volatil. I begge retninger. Type sjumilssteg.

3 Likes

Takk for gode innlegg @Fornybar og @F-Tosca!
Jeg er klar over at de er veldig volatile, sitter i TRVX :smile:

1 Like

Hehe, Umvs. Da burde du kjenne lusa på gangen.
Har en lyttepost i Targovax…burde vel ha fylt opp litt nå mens den også kjenner på grusen.:slight_smile:

1 Like

Stakkars juniormegleren på DnB-kontoret som mista kaffekoppen i tastaturet rundt klokka 13:00-14:00 i dag. Og det mine damer og herre er grunnen til at kaffe nytes ved kaffemaskinen i sosial sone.

2 Likes

Stakkars pirato tenker jeg vi sier.

Dumpa 31000, uten særlig effekt, for en snittpris på 72.23.

Hittil har de kjøpt ca 3000 for et snitt på over 74…

Hva skjedde her da? Var borte en time, der gikk kursen fra 1.5% + til nesten 6% +.

RSI var på båtten. Som jeg skrev i går har ikke RSI vært så lav på over 2 år. Så en rekyl måtte komme. Og den ble blodig. Blodig bra. Håper i det minste noen fikk kjøpt på disse gi-bort prisene. Resten kan du lese i inside-chatten :wink:

1 Like

Har vært inn og ut et par ganger…kjøpte sist på 69 og på rundt 80, men tok gevinst for en måneds tid siden. Angående handelen du referer til husker jeg ikke, men hoppet nok av ja.

1 Like

Sjekk ssr. Marshall og numeric øker short.

Økte short i går på bunn. Synd.

2 Likes