Ny milepæl hvis vi etablerer oss over 100 kr i dag.
Eller dobbeltopp
Jeg kan IKKE se for meg at det skjer. Virkelig ikke. Ingenting fundementalt tilsier at det skjer - faktisk så er ash konferansen 03.12. Personlig HÅPER jeg du har rett for jeg vil gjerne kjøpe mer under 100 kr når jeg får solgt unna litt…
Da kjøpte jeg meg inn igjen her på 94.5 idag. Kjøpte 750 aksjer, altså taper jeg ikke så mye hvis de går konk. Hvis kursen stiger til mange tusen kroner, tjener jeg jo en formue uansett
Når kursen går til 1000 kr har du tjent 670+k før skatt ja. Ikke dårlig på 750 aksjer
Spennende om vi bryter 100 kr i dag. Ser ikke så lyst ut nå. 3. forsøk.
Håper den holder seg noenlunde her nede i en uke til…
Hvis den ender over 100 idag er det vel rett og slett et kjøpssignal TA-messig.
Omsetningen har vært skyhøy, og kursen har samtidig sunket litt så de usikre har nok fått gevinstsikret. Det at ASH konferansen bare er noen dager unna, i tillegg til oppdaterte kursmål er nok med å presse kursen videre opp. For en reise
Investtech skriver i dagens analyse:
Nordic Nanovector ASA (NANO) falt med hele 6.49% og endte på 90.00 kroner. Vi må tilbake til 20. april for å finne en like kraftig nedgang. Den gangen falt aksjen med 7.02%. Teknisk ser det derimot bra ut. Aksjen er trendmessig positiv på mellomlang sikt og en videre oppgang indikeres.
Ja, slik kan det vel ihvertfall tolkes.
Er vel ikke like massivt kjøpssignal som bruddene gjennom 28 og 67 var kanskje, de to var spesielt tydelige.
Men kanskje som opp fra 55?
Det jeg tenkte er at det både er ny ATH pluss brudd opp gjennom det runde tallet 100 (psykologisk/psykopatisk etc).
Dagen i dag understreker uansett følgende:
Både jeg og Nocturne som nå vel blir oppfattet som ganske haussete (mer eller mindre med rette) var helt enig i at forrige gang den bikket 100 så den teknisk godt overkjøpt ut, og sånn sett så det ut som et enkelt call å selge ut noe. (Den så vel overkjøpt ut allerede på 85 for den del)
Det som er så sykt uforutsigbart med Nano har i hele høst vært NÅR de meldingene som gir den disse voldsomme sprangene oppover kommer. Og da har det faktisk sin egen risiko å drive kjøret med å “gevinstsikre”.
Cash er en posisjon, men sine egne oppsider og mulige nedsider.
gratulerer NANO gjengen. å ha gått glipp av denne ferden er kjedelig for oss andre da. uff. heldigvis kommer det alltid nye muligheter…
Takk takk. Jeg håper bare at DNB kan behandle PCIB i en analyse på samme måte som de gjør med NANO nå.
En evil Alex tolkning ville være at DNB øker LOA etterhvert som kursmålene til DNB nåes… But who cares så lenge det går oppover.
Takker!
Oncoinvent børsnoteres kanskje neste år. Gjett hvem som skal kjøpe der for Nanopengene?
Nå er det sånn, at om du kjøper vårt argument om at ikke Nano er en boble, så er potensialet slett ikke tatt ut.
Legg merke til hvem som topper kjøperlisten i dag.
Utenom det, så bare følg med på alle porteføljeselskapene til Oslo Cancer cluster, radforsk og health cap. Mye mer som skjer i Norsk biotech nå.
Ja, må bare gratulere Nano gjengen! Helt spinnvilt mener jeg, men men… må være svært morro å sitte i denne om dagen!
Disse oppdagene er bare en karamell en må suge på, kommer alltids noen dumper igjen.
Når jeg så den bare gå fra 105 til 108, så kokte adrenalinet.
I kveld skal det sprettes en dyr flaske. Har tatt meg fri fra jobb i morgen også
Porteføljen opp nesten 16%, så virkelig ikke den komme, jeg trodde jeg skulle rekke å kjøpe på 90 eller så i morgen.
Og i motsetning til fra første turen 80 til 100 er i dag kjøperlisten SOLID!
MSI 59 819 6 092 211
NON 43 732 4 402 781
NMBR 28 510 2 889 172
BCSL 21 883 2 253 146
SHB 19 480 2 110 580
NRD 18 529 2 024 551
UBS 17 072 1 716 800
MLI 13 494 1 339 298