Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det eeeeer så genialt at CMD blir streamet, i heiteste.

7 Likes

Noen hints til oss som ikke ser på? :smiley:

1 Like

De bruker mye tid på å snakke om hvor dårlige konkurentene er. Minner meg litt om hva Ryan Air prøver på med Norwegian… Så får man tolke det sånn man vil :stuck_out_tongue:

2 Likes

bilde

Arne Kolstad er positiv og spent til Arm 4, tiltross for at det bare er 50% av de 6 pasientene som har vist respons. På spørsmål om han er overraset om hvordan markedet har tolket dette, er han overrasket. Han trodde markedet var bedre med tall. Bare 1 pasient mer med vist effekt på dette lave nivået ville flytte ORR til nesten 70%. Så det er for tidlig å se på tallene slik.

Vet ikke, han hadde salen å le høyt to ganger, og innledende sterk gripende historie. Nå er det matpause

Kom inn på slutten av Pier Luigi sitt fremlegg, og mistet Costa sin presentasjon, så andre må gjerne supplere her. =)

4 Likes

Eh, what?

2 Likes

Ja, unødvendig for deg som kjenner konkurransesituasjonen i NHL-markedet inn og ut.

Fortsett sånn Freud.

Ser du ikke presentasjonen?

Det er jo meningen de skal fortelle om konkurranseevne…

1 Like

Ja, og jeg kjenner overhodet ikke igjen det du påstår.

Tvert imot var jo store deler av Zinsani sin presentasjon om andre lovende medisiner. At han påpekte svakhetene som synliggjøres på et par av de mange medisinene han var innom kan ikke sies at “de bruker mye tid på å nedsnakke konkurrenter.”

3 Likes

@Evilfreud fortsetter med baising uten substans.

Link til noe som helst baising som kommer fra meg?

Hvorfor er alle i Nanomenigheten så nærtagene.

Ryan Air brukte masse tid på å prate drit om Norwegian. Nano har brukt mye tid på å prate om problemene konkurentene har.

Begge deler er fakta. Og at jeg ber folk trekke egne slutninger må jo bare kunne å sies å være fornuftig. Om du klarer å få det til å bli baising burde du ikke sitte med aksjer. Evt revurdere hva du driver med

Er man så sikre på hva Nano driver med er det jo bare å ignorere det man ikke er enig med. Nå er det jo en gjeng som virker max usikre ved å angripe alt og alle som ikke utelukkende er positive.

Null usikkerhet igjen her, kjøper for harde livet.

1 Like

Og det er jo sånn det må være.

Bra jobba.

‘‘Menigheten’’ som i at det er tro over fornuft.

‘‘Nærtagne’’, hvor?

Å sammenligne presentasjonen til en EKSTERN speaker med oppgulpet til Ryan Air-direktøren. Syns du selv at kommentaren din bidro med noe her, @Evilfreud?

Også er aksjonærene til sist usikre og aggressive, ifølge deg. Jeg kan med et smil om munnen annonsere at jeg aldri har vært sikrere.

Siste kommentar fra meg rundt dette, men jeg håper du streber mot høyere kvalitet i innleggene dine enn dette.

Så: tilbake til sak! :slight_smile:

3 Likes

@Evilfreud, du er flink til å holde på semi-baissing, det skal du ha.

Betyr ikke at du ikke skal bli motsagt i halvsannhetene dine. Når du ikke gidder å eksemplifisere påstanden din i dag overhodet, så gidder jeg heller ikke å bruke tid på å argumentere mot. Mener ikke å lage krangel her, men blir for dumt.

Og at “nano-menigheten” er nærtagende er ganske rich når det kommer fra deg, gitt din oppførsel når folk har vært negative mot funcom.

4 Likes

For all del, om folk synes det er baising at jeg poster økende short fra SSR så er det helt greit. Er jo det de fleste nano postene mine består av . Og det er jo fordi ingen andre poster det ( det blir jo kun postet når short krymper).

Og det verste er at jeg faktisk ikke er negativ til Nano ( selv om @Oilimp trodde det).

Det sier vel kanskje litt om at folk faktisk ikke leser det som skrives. Hovedforskjellen er at jeg tror det er lengre vei til mål enn flertallet her inne. Men at siden de har den gigantiske pengebingen som de har så er det ikke et problem.

Hehe, må jo bare le litt :sweat_smile:
Jaja. Uansett, det de kommer med er jo relevant fakta om egen medisin, og konkurransen der ute. Litt greit å vite skulle man tro, når produkter skal på markedet :slight_smile:
Safety er i verdensklasse, samme med effekten så langt på rundt 70(?) pasienter and counting.
Er veldig glad jeg har fått investert såpass bra i Nano, skulle bare ønske jeg kunne doblet beholdningen!

1 Like

Som vel må sies å være direkte feil gitt at jeg holder oppdatert denne grafen.

Du har som du sier skyndet deg inn i tråden og postet hver gang det har vært et hakk opp, mens grafen viser at trenden har vært fullstendig flat siden august.

image

2 Likes

Altså, jeg baserer meg på tallene SSR gir ut. Som er de lovpålagte tallene. Du baserer deg på en graf som du har laget? Som estimerer shorten?

Vi får være enige om å være uenige.

Merlin på HO har nailet dosemetriresultatene med det han har hevdet, enda bedre opptak av Betalutin med 20/100. 20/100 kan bli en killer!

2 Likes