“We are going to be partners with a company that can reach all these locations in the US”
Hæ? Hvem sa det når? Fikk ikke med meg siste del pga. lunch. Gleder meg til å komme hjem i kveld og nanonere til hele presentasjonen
Costa er ikke dårlig han heller: “2 products have pre approval. Threashold is going down. 81% is fantastic. Look yourself at the ones that got approval. I don’t need to draw conclusions for you”
Her letes i all kroker og kriker, kontoer og sparebøsser etter midler for å laste opp mer, før søvngjengerne våkner fra dvalen og kursen går for alvor.
At Betalutin får approval er nesten en foregone conclusion, spørsmålet er når. Dette fordi terskelen for approval synker for tiden, og Betalutin var sterk nok i utgangspunktet.
De må bare ha stålfokus på å ikke gjløre regulatoriske feil.
Det er arbeidet med markedsføring som blir den store kickeren. Det er et kompetitivt marked og mange bevegelige deler. Men da er det ikke dumt å ha en presentasjon som den Marco holdt.
Det hadde vært knall om noen kunne spurt hvordan ledelsen vurderer LOA for 37-01… Noen som er til stede?
I forhold til analyse av for eksempel DNB, ville det vel kansje fremstå useriøst og øke LOA basert på hva som er sagt her. Selv om det støtter NANO spesielt, støtter det ikke Biotek generelt, og generell LOA for selskaper som er kommer like langt from NANO.
Tror ikke de vil uttale seg på LOA selv. Men her er rom for å lese mellom fingrene, og invistere på inntrykket som gies. =)
Guider fremdeles bastant på at Car-T ikke sees på som en konkurrent.
Noen andre enn meg som ikke klarte å la være og kjøpe idag?
Jeg satser på en dipp mot slutten av dagen, også selger jeg litt amerikansk rusk og rask for å fylle på
Har kjøpt, og kjøper videre
Overfører midler as we speak. Desverre klarer jeg ikke å få kjøpt før i morgen…
Lurer på hvor mange % av selskapet vi på Tekinvestor sitter med? Virker som mange er tungt inne allerede.
Ble det sagt at de skulle holde en generalforsamling på tampen der?
Folketrygdfondet bruker å kalle tilbake aksjer før generalforsamling. Gjør de det også før ekstraordinær generalforsamling før jul nå så kan dette bli heftig.
Jepp. Generalforsamling om aksjeopsjoner til ledelsen. «For å ha mulighet til å ansatte flere dyktige folk»
Jeg er rikelig lastet i NANO, eneste er at det er jo lett å se i ettertid at man burde vært mer aktiv med å trade.
Synes det var en bra dag.
Et negativt poeng: Jeg kunne ønske at de litt mer head on gikk inn på tematikken om at de må sees på som forsinket ift guidingen som ble gitt så langt tilbake som på Q3 i 2015, altså nøyaktig to år siden.
De har jo redegjort grundig for hvorfor de har lagt seg på denne strategien de nå gjør, men når de ikke selv tar bukken ved hornene så kommer baisserene til å bruke dette poenget for alt det er verd.