Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Vil ikke dette gjøre noe med shortposisjonene utlåntFolketrygdfondet? @Savepig

Nano besøker Nordnet kl 14 @Savepig. Bare å stille spørsmål da.

1 Like

Jeg tror ikke det i utgangspunktet, aksjene ble ikke tatt inn igjen til forrige ekstraordinære GF.

Jeg håper styret denne gangen gjør hjemmeleksen og ikke legger frem et forslag som faller, det er sånt som ikke fremstår veldig bra.

Jeg dumpa siste rest med FUNCOM-aksjer (famous last words: aldri mer!) og kjøpte en slant med NANO-aksjer. :smiley:

2 Likes

Sikkert noen baisere som vil snakke ned det med opsjoner, men i et verdensmarked der Nano må konkurrere med å få tak i de beste folkene så er det helt legitimt, og ettet min mening nødvendig. Megagod presentasjon, men ser ut som shorters presser ned det de kan før kursen vil snu.

3 Likes

Gikk glipp av nesten hele presentasjonen, men trengte kun 2 min med Costa på slutten. “We are not happy, we are superhappy”. Likte spesielt den kjappe sammenligningen med andre godkjente produkter. “I dont need to draw the conclusion for you”.

Dette blir butikk!

5 Likes

Skal ikke uttale meg om Funcom… men velkommen inn i “menigheten” :slight_smile:

2 Likes

Hehe, jeg sitter bare å smiler i dag. De får gjøre hva de vil med kursen. I morgen skal det kjøpes! :slight_smile:

1 Like

Amen. :joy:

Den Kenwooden kjerringa ønska seg til jul utgår. Hun kan få Kenwoodfabrikk i 2020 istedet.

4 Likes

Nordnet webinaret er da i gang. =)

Dr. Renoldi som sa noe sånt, ikke sikkert jeg siterte ordrett, men det hørtes ut som essensen i de ordene, de ville da ha en partner i USA som har tilgang til alle lokasjonene hvor radioaktive medisiner brukes i USA.
Tar forbehold på at jeg misforsto da.

1 Like

Noen som har koden til webinaret for å delta i app?

https://www.nordnet.no/tema/biotech.html?cmpi=nede

Click “join” lenger nede.

1 Like

Husk at Costa nevner “the first combination”. Dvs at vi kan få flere kombistudier enn bare med RIX.

2 Likes

Satt å tenkte. Ville Kolstad stukket ut halsen ref. 20/100 i media dersom han ikke var klar over at resultatene var gode?

Jeg vil tro at han allerede nå har tallmaterialet han skal fremlegge på ASH, og kan ha stukket ut halsen med ryggdekning i disse talla.

4 Likes

Han har nok minst 80-90% av tallmaterialet allerede ja.

1 Like

Data fra ca. 10 pasienter i Arm 4 Fase 2 på ASH tenker jeg. Disse viser nok respons på linje med Arm 1 fase 2.

Haha, nå bekrefta nettopp Costa at de kommer til å søke om CMA! :slight_smile:

11 Likes

Bulllll, vi går for CMA…:slight_smile:

2 Likes