Kikket på presentasjonen i kveld. Marco imponerer. Hvilken kapasitet han er for selskapet. Mange av emnene (learnings) han tar opp er jo akkurat det de store finansielle aktørene vil høre. Personer av hans kaliber med virkelig førsteklasses presentasjoner (som dagens), vil kanskje vekke institusjoner interesse for case’et? De kikker jo mye på management i sine vurderinger. Hadde vært deilig om det startet en akkumulasjonfase nå over julen/ nyåret. Hvis noen av de større aktørene starter, tror jeg andre kan slenge seg på for å få foten innenfor.
Jeg synes også Rokjaer gjorde en god jobb med gjennomgang og klargjøring av hvorfor forskjellige strategiske beslutninger har blitt tatt.
For øvrig bra at det var så mange kompetente engelsktalende analytiker for å stille spørsmål. Vet noen hvem de representerte?
Fundamentalt synes jeg case’et er veldig sterkt. Selv om jeg vrir og vender på det og forsøker å finne nedsiden, kan jeg ikke forstå annet enn at risk/reward på dagens aksjekurs er veldig god.