Ikke bare CMA, men godkjenning av first time application når hele forskningen skal gjennom nåløyet. Men at det er relevant for CMA er nok en bonus.
Dette er side 13 i Lisa R. fremlegg i går.
Ikke bare CMA, men godkjenning av first time application når hele forskningen skal gjennom nåløyet. Men at det er relevant for CMA er nok en bonus.
Dette er side 13 i Lisa R. fremlegg i går.
Ja, jeg fanget opp den sliden og postet litt om det i går. Det var en liten øyeåpner for min del, når det kommer til dette med dosevalg, biotek-newb som jeg er
Jeg har aldri vært kritisk til ideen om to doseringer i paradigme, eller til hvorfor man skulle teste 20/100 videre når man har 15/40 “i lomma”, men skjønner enda bedre nå hvorfor dette er veldig viktig. Jeg tenker at sjansen for å få innvilget CMA er nokså liten, siden veldig få medisiner får den muligheten. Jeg kan se for meg at robust data på dosevalg øker den sjansen et halvt knepp.
Kom 02:00 natt til søndag i fjor.
I år skal de presentere posteren på søndag så jeg tipper den ikke kommer før søndag kveld.
Det tror jeg også er mest sansynlig.
NAno er et tog, de har ikke tid til trivielle forsinkelser og om noen av top20 var uenige sist så har de prata sammen på forhånd.
Angående short, så har garantert samtlige aktører som er synlige på SSR listen egne dealer for tilbakekallelse. Du shorter ikke 1-2-3% av et selskap med aksjer du må levere tilbake på 1 dags varsel.
Det er også godt mulig det er avtale som gjør at FtF får fullmaktene til aksjene de har lånt ut og da slipper man tilbakekallelse.
Å Håpe på drastisk oppgang pga ekstra genfors… er litt som å tro på julenissen.
Følger man SSR de neste dagene så vil man jo uansett se om det er drastiske endringer i short.
Gode synspunkter.
Vil det med andre ord si at man heller ikke kan forvente noen ‘‘shortreaksjon’’ ifbm. den ordinære generalforsamlingen?
Jeg har aldri hørt om denne problemstillingen tidligere heller. Hvor stor andel av FTF sine aksjer er utlånt? Andelen kan jo være så liten at den uansett ikke ville hatt noe å si for utfallet på en generalforsamling heller.
FTF har vel en betydelig del av den totale shorten i Nano, eller tar jeg feil der? @Savepig du har kanskje oversikt?
Jeg forventer forresten ikke noen shortskvis pga tilbakekallelse, er veldig tilbakelent mtp Nano-investeringen, mer nå etter CMD, og forventer kursstigning på grunnlag av fundamentale forhold nå framover, ikke annet.
Er jo også derfor jeg er investert, har derfor veldig god tid mtp å selge litt for å sikre gevinst.
Tenker det blir en liten gevinstsikring når vi er rundt ATH, så får vi se om det er i år, neste år eller 2019 som noen tror
Den vanlige genforsen er jo kjent på forhånd, så da har man god mulighet til å kjøpe inn.
Men det er jo bare å sjekke de 20-30 største selskapene på børsen, se hvor mange som hadde kursoppgang før genfors.
Er ikke håp for NANO, samme hvilken vei man vrir og vender på det er det nedgang. #TA:
Godt spotta! Men aner jeg konturene av en bullish flaggformasjon?
Edit: med vimpel i andre enden i tillegg!
Tja, for meg virker det som om det er noen “skremme” poster som ligger ute, men spørs hva som skjer om vi nærmer oss dem. Desverre er det ikke like tungt på kjøpssiden. Ligger en post på rundt 20k på 55. Sikkert @WallStreet sin
Den store posten på 79 la jeg først merke til på 94 for ca en uke siden, så 85 og nå altså 79.
Edit: Samme antall, fordelt på 2 selgere.
Er en 22500 post på 94,95 enda.
stock blockers and party popers is what that is
Noen som vet hvor jeg finner opptaket av Nordnet webcast fra i går med Nano? Den jeg fant sto det bare “This webinar has ended”
Tror ikke det ligger ute ennå, men slik jeg har forstått det så blir det lagt ut på Youtube etterhvert, forhåpentligvis idag.
Finner det ikke selv, men vil tro det dukker opp på etterhvert på https://www.nordnet.no/tema/biotech.html?cmpi=nede
Tragovax sin ligger ute, ihvertfall.
Hva med å sende Nordnet en mail og spør om når det blir tilgjengelig ?
Litt interessant nytt om Heidelberg Pharma - ex Wilex:
http://heidelberg-pharma.com/files/20171019_PM_change-of-name_engl_final.pdf
WILEX AG successfully completes change of name to
Heidelberg Pharma AG
• Entry in the commercial register made on 18 October 2017
• Subsidiary Heidelberg Pharma GmbH to be renamed Heidelberg Pharma Research
GmbH
“Our Company’s core business has been driven by the research and development
activities of our subsidiary Heidelberg Pharma GmbH for some time. The renaming and
relocation of the Company are part of our strategic realignment and the refinement of our
business model,” commented Dr. Jan Schmidt-Brand, CEO and CFO of Heidelberg
Pharma AG. “In keeping with these changes, the Heidelberg Pharma companies now
have a uniform, updated corporate identity, including a new corporate website.”
Heidelberg Pharma is working to enhance its value by developing and licensing the
proprietary ATAC technology platform, entering into project partnerships and building a
proprietary ATAC portfolio. Clinical development of the first proprietary product
candidate HDP-101 in multiple myeloma is expected to begin at the end of 2018.