Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Kolstad fyrer visst opp shorterne? :joy:

Bør sees :sweat_smile::+1:

15 Likes

Hehe, greit å følge med herfra med Thailandsk simkort :slightly_smiling_face:

5 Likes

Episode 29 av Radium er ute, meget interessant episode. Omhandler hovedsaklig Ultimovacs, men også mye god info rundt behandling av kreft generelt og hvordan immunforsvaret fungerer.

6 Likes

Link? Ikke noe om Nano?

Nei, ikke mye direkte om Nano. Har lagt til linken nå.

1 Like

Fant den, var ikke noe om Nano nei. Kommer nok i neste, de to var vel på Q3/CMD :slight_smile:

1 Like

Fantastisk - blir en god dag :smile:

2 Likes

Nå har vi en nydelig mulighet å trade fra oss andeler av oppturen! Slitsomt med for mye opptur på en gang :joy:

2 Likes

Virkelig imponert over småsparerene (Nordnet) om dagen, de lastet opp mellom 68-73kr og selger ikke en døyt nå :ok_hand:

3 Likes

Det tipper jeg er en konsekvens av at mange var veldig fornøyd med CMD

1 Like

Var du virkelig med i emisjonen i fjor? Wow… da må du ha litt kahoonas :slight_smile:

Kjøpte her jeg også, men kun for å snitte ned, har fortsatt høyere snitt enn dagens kurs

Angrer Luigi på at de ikke har streamet CMD før i går?

• Ja
  • Nei

0 stemmegivere

Ja, jeg var med i emisjonen. Ikke den beste avgjørelsen jeg har tatt så langt, men med informasjonen vi hadde på det tidspunktet var det en “no-brainer” i mine øyne. Det var synd at innsidesalget, som var ekstremt uprofesjonelt timet, skapte det negative sentimentet som har vært med på å holde kursen nede det siste året. Har snakket med COO om fremtiden til selskapet og er ikke nervøs for at investeringen ikke vil gi god avkastning på sikt. Jeg har også, som mange av dere, benyttet de siste “duppene” til å flytte meg oppover på aksjonærlisten.

7 Likes

Veldig bra! Godt med noen flere langsiktige! Jeg mener alle kjøp under 100 kr vil gi minimum 5 kr pr. krone om 2 år. Om man har kjøpt på 114 eller 94 spiller liten trille.

3 Likes

No! Luigi don´ do mistakes :grin:

2 Likes

Tenker samme, men føler jeg er litt ‘starstruck’ når jeg kommer med slike uttalelser. Så i frykt for å være oppfattet som haussende prøver jeg å holde det for megselv =P

Det er farlig å forelske seg i en aksje. Tallene for Nano i år viser jo alt annet en god avkastning, men samtidig er det ikke selskapets feil. Det er lite man kan ta selskapet for, foruten inside-salget som er nevnt over her. Jeg velger å stole på ledelsen, min egen research og magefølelse når det gjelder Nano. Om jeg tar grovt feil her, vil det koste meg dyrt, men jeg er klar over risikoen og konsekvensene det vil medføre for privatøkonomien.

Noen av grunnene til at jeg er 100% innvestert her:

• Ledelse som holder det de lover og vet hva de driver med
  • Medisin som viser overlegne resultater ifht. konkurrentene
  • Relativt lav risiko frem mot read-out Paradigme
  • God ROI (ref. Algeta)

Oppfordrer alle til å gjøre sin due dilligence selvfølgelig, og innvestere etter den risiko man er komfortabel med :slight_smile:

4 Likes

Det er akkurat det jeg tenker også, og er årsaken til at jeg ikke klarer å irritere meg over den mikroskopiske posten jeg kjøpte på 119.- :roll_eyes:

Eneste lille irritasjonsmoment er at de drar opp snittet mitt noen øre for mye, men det blir kun av akademisk interesse. Får nok godt betalt for dem til slutt. :yum:

Er vel vanskelig å finne en aksje hvor det passer bedre med sitatet «børs er overføring av penger fra de utålmodige til de tålmodige»

Med en relativt stor bunke aksjer så har jeg nærmest all verdens tid. Jeg har stor tro på dette regnestykket:

Sluttsum salg av nano/antall år investert i nano = en svært god årslønn :+1:

1 Like