Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Så den var linka tidligere :slight_smile: Kolstad vs shortere

1 Like

Hadde faktisk ikke trodd det var mulig å kare til seg aksjer for under 75, i dag, etter de oppløftende presentasjonene på onsdag og bare noen uker til det kommer mer moro fra Costa & co. Men nå har jeg jammen ikke mange likvidene igjen til julegaver heller. Stakkars unger. :joy:

3 Likes

Samme her. Får dele ut “IOU’s” i år tror jeg - for de som har sett dum og dummere…

4 Likes

Jeg har 1% som jeg leker med. 99% er i nano nå!

Den 1% er til oppdukkende regninger osv, så tradingen med den er svært kortsiktig.
Så jeg avventer kjøp på ca 72,5-73. Tror den svinger nedom der idag eller mandag.

2 Likes

Jeg har vel ca 0,6% i ETH XBT, resten er og blir i Nano :slight_smile:

1 Like

Full analyse: NANO NO_Update24112017_CM106695.pdf (569.3 KB)

13 Likes

Hvor mye krutt kan disse husa egentlig brenne av før det er tomt? De har jo holdt på i lang tid nå:

image

2 Likes

Sto ikke hvilken LOA de har lagt til grunn for kursmålet?

LOA fremdeles 45%, se side 5 i den fulle analysen.

1 Like

Feigt av Patrik å ikke oppjustere kursmålet, men bedre enn ingenting :slight_smile:

1 Like

Tror de sparer litt på kruttet frem til etter ASH og Paradigme, de kan vel ikke øke LOA heller uten å bli tatt som ekstremt useriøse av finansbransjen.

Kjenner ei som jobber i bank og meglerne der får jo hetta når vedkommende sier hun kjenner en som er all inn i Nano med giring. Ble møtt med samme respons når jeg var inne i Funcom på starten av året.

De kan kanskje Statoil og Yara, men ikke Biotek!

1 Like

Jeg synes det er enda mer useriøst å ikke oppjustere LOA, alle med litt innsikt og forståelse VET at den er betraktelig høyere i dag enn for ett år siden.

I tillegg er NOK enda svakere i dag.

3 Likes

Patrik kommenterer at han synes det var litt rart at nano hadde CMD før ASH og det er nok grunnen tenker jeg. Han vil nok komme raskt på banen etter mer data foreligger :slight_smile:

3 Likes

Jeg var litt redd på forhånd for at CMD skulle bli et nonevent pga for lite kliniske data, men det var ubegrunnet.

1 Like

Fytti. Sitter og går gjennom personprofilene på ledelsen for ørtende gang, og det er jo nesten så man klyper seg i armen over hva slags credentials det er snakk om.

Ja det kommer til å koste flesk når de skal ha alle opsjoner og pakker og det ene med det andre, men gi meg heller det fremfor hva Photocure sin ledelse har fått ut av sine produkter de siste 10 årene.

11 Likes

Amen.

Sitter og ser gjennom CMD nå, og dette er ikke ordinære individer. Håper sidrumpa norske investorer ikke stemmer ned opsjonspakkene til denne gjengen.

Halvfin kompensasjon gir halvfin ledelse.

Satt å funderte på hvordan jeg hadde reagert om f.eks. Renoldi hadde forlatt skuta over nyttår, og Bjarte Berg med master fra NHH hadde kommet inn.

Gi dem det de vil ha.

Edit: ingen dizz mot NHH, men vi har blitt velsigna med ei vanvittig kompetent ledergruppe. Det kan vi ikke gå på akkord med.

9 Likes

Betaler du peanøtter får du apekatter. :wink:

Tror vanskelig vi kan overvurdere verdien av at bortimot hele ledergrupppen er et internasjonalt a-lag som har vært med å gjøre dette før.

4 Likes

Unnskyld ordbruket, men jeg driter tynt i hvor mye opsjoner de får, de skaper noe unikt i norsk målestokk, vi aksjonærene har et unikt gullegg vi er med på, og sist men ikke minst for pasientene som får en skånsom behandling som nesten 90% responderer på-hittil!

5 Likes

Amen brother, amen :+1:

1 Like

Med utgangspunkt i Pier Luigi Zinzani sin presentasjon på CMD begyne jeg å lese meg opp på eksisterende og kommende behandlingsregimer 3L FL.

Det slående er effekten i Betalutin. Den er helt der oppe.

Men jeg føler at effekt er alt, mens mindre vekt blir ilagt bivirkninger og behandlingsregime.

En behandling går i to tabletter daglig i median 6 mnd i noen studier, med 3. og 4. grads adverse events i overraskende mange tilfeller. En annen er intravenøs behandling på dag 1, 7 og 15 i en 28-dagers syklus, med alvorlige bivirkninger og dødsfall. Median duration of treatment er også lang. Mange må avslutte behandling nettopp på grunn av bivirkninger.

Til sist, i Lymrit 37-01 er medianalderen til pasientgruppen rundt 69 år, mens den i de fleste andre ligger nærmere 62-63.

Dette er bare løse fun facts, men det gav ihvertfall meg en ide om å skjematisk sette opp eksisterende og kommende (fase 2->) behandlinger for 3L FL med KPIer som orr, , pr, cr, dor, regime, bivirkninger, kostpris, duration of treatment, alder på pasienter m.m. NANO har en slik(light) på sine presentasjoner, uten at jeg syns den gir et særlig godt konkurransebilde.

Finnes dette allerede? Om så, slett hele innlegget.

Om ikke: noen som kunne tenkt seg å bidra? Både pga. arbeidsmengde det vil medføre, men også fint med en uhøytidelig peer review . :blush:

På telefon med mange leifer.

4 Likes