Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Vel, du kan jo lese selv om du følger linken.
Ref: Fase II – terapieffekt og dosetilpasning.

Og som alle som er i Nano vet, vi går over i avsluttende pivotal fase 2 og skal velge dose i denne avsluttende fasen.

Fint om vi slipper mer kverulering, der gjør forumet dårligere.

Rart du kverulerer da. Ser også at du nevner fase 2/3. To poster oppe.
Mener du egentlig fase 2b?

@Evilfreud Nei, jeg linker til fakta. Jeg er dessuten brukabart belest på Nano. Jeg underbygger det jeg skriver med direkte linker, men selv etter det så fortsetter spydighetene. Paradigme er et pivotalt studie og et avsluttende sådan. Derfor har vi ofte kalt dette et fase 2/3 studie ettersom det er et avsluttende et. Det var først på CMD dette ble betegnet som 2B. Med FDA godkjenning etter paradigme et vi klare for markedet. Her ønsker du bare å kverulere og forsøker å “leke” spesialist. Jeg kan godt forstå kritikken til flere her inne av alt flåseriet ditt i et selskap du ikke har askjer i eller har spesielt kjenneskap til. En annen mer ydmyk fremtoning hadde gangnet forumet bedre. Ellers så har vi jo HO for sånne som vil kverulere, og det mulignes en mer egnet plass til deg.

Jeg trodde først du beskrev deg selv i posten din. Kanskje du har vært litt for lenge på HO? Ryktes at dårlige forsøk på herskerteknikk og personangrep er vanlig der. Heldigvis har vi innside biten av forumet hvor man slipper sånt. Så får vi heller være enige om å være uenige.

Enda et usaklig innlegg. Ser ikke ut som insiderne slipper sånne som deg der, dessverre. Var på nippet til å bli insider, men når sånne som deg får holde på med forpestingen så står jeg gjerne over. @pdx
Ikke mange dagene siden jeg genererte en grei økning av nye bidragsytere og medlemmer til forumet her da jeg skrev en sak om forumet her. Håper virkelig admin korrigerer slik oppførsel som vi ser her så vi slipper mer grums.

Kanskje like greit du ikke ble innsider. At du er overrasket over at folk tar igjen når du starter å angripe person sier kanskje litt. Finnes en rapporteringsknapp. Den er ganske grei å bruke og @pdx får opp alle rapporteringer

Og for ordenskyld, eide Nano i vår, i 2-3 dager. Ble ca 50k i gevinst :slight_smile:

Så så gutter, det må gå an å diskutere saklig selv om man er uenige.
Folk er forskjellige, og har forskjellige meninger.
Tell til ti og ta det pent :smiley::+1:

3 Likes

@Evilfreud Ja, helt klart. Nettopp derfor jeg linket admin @pdx
Fint om også admin tar en titt på historikken til @Evilfreud så ser man lett at han forsøker å feilinformere forumet og at flere bukere har forsøkt gjentatte ganger å korrigere han. Jeg har bevisst ikke giddet å kommentere usaklighetene hans, men i dag var det altså nok. Selv elementære facts om Nano skal kveruleres til det kjedsommelige.

1 Like

Enig! Viktkg å være uenig så lenge man kan skille sak og person! Jeg mener vi er jo blitt nesten enige de siste ukene! Det hadde ingen trodd for et par måneder siden

Jeg og @pdx har kjent hverandre i endel år, ingen fare med at han ikke kjenner historikken :slight_smile:

Hehe :joy: man kan være uenig uten å rive strupen over på hverandre ikke sant @Evilfreud og @sokrates :grinning::+1:
Jeg vet uansett at jeg ler sist når det blir payday i Nano :sweat_smile::moneybag::dollar::heavy_dollar_sign::+1:

1 Like

Gratulerer med gevinst, du har dessverre bare fått en smaktest på Nano. Jeg hadde selv inngang på 12, og selv med et dårlig 2017, så må jeg kalle gevinsten så langt formidalbel.

Ja, enig @Oilimp . Synes det bare er på tide å sette ned foten. Ser @Evilfreud gjentatte ganger har kommet med direkte feilopplysninger om shorting osv. Det virker som ha konsekven skal rakke ned på selskapet han selv ikke er interessert i.

Du kommer til eie halve finnark før du går i graven :smiley:

1 Like

Da blir det enda mer kritikkverdig om du får lov til holde på som du gjør fremover, og kanskje det er noe av grunnen til at du har fått lov til å holde på så lenge. @pdx

Overraskende dyrt for eiendom her oppe, hvertfall i vekstsentret Alta. Dyrere for hus og evt leie enn i f.eks Fredrikstad. Så hvis den spådommen slår til, da blir Nano det neste Microsoft etc :joy::+1:

Kanske du og måten du holder på er problemet? Just saying.

Joda @Oilimp :rofl:Er bare litt fedup på sånne selverklærte eksperter som viser at de ikke engang er oppdatert på siste nytt om selskapet, men likvel mener de vet best.

All info rundt shorting kommer fra ssr. Så med mindre de lyver avslørte du akkuratt deg selv :slight_smile:

Blir litt offline, men det som er fint med Internett og diskusjonsforum er fint oppsummert i vedlagt bilde. La det synke litt inn og du skal se at livet blir mye bedre :wink:5C751242-941F-40B9-BA09-61B2840C1756

16 Likes

Just saying, at du har kranglet med svært mange her inne. Aldri med meg, for jeg har bare sittet å lest denne merkelige greia fra sidelinjen, der du forsøker å spre usikkerhet om NANO. Hvorfor gjør du det i et selskap du ikke eier andeler i? Og som du ser av historiken så har jeg ikke kranglet med noen her inne, før i dag - altså med deg. Og det er vel du som krangler, jeg forsøker å få slutt med denne propagangaen din mot Nano, noe som også flere andre har påpekt overfor deg tidligere.

1 Like