Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Likevel er det en ny ordning i FDA som gir betinget markedsadgang mens studiet pågår, og dette bekreftet jo også Costa at de jobbet med å få til på CMD. Mente forkortelsen for den nye betinget approval var CMA. Noen som eventuelt vet den riktige betegnelsen, Keytruda har vel fått denne fordelen invilget allerede.

Nå tror jeg du tenker på AA. Det var via AA at Keytruda ble godkjent i sin første indikasjon

2 Likes

Ja, tror vi fikk bekreftet det på den andre tråden, takk :slight_smile:

Ber om 2 minutters stillhet for NANO-investoren som dro på hytta denne helga og som snart finner ut at han har rundt 200-300 uleste innlegg å ta igjen.

17 Likes

Føler jeg kunne unngått 90% av helgens skriblerier. Mye krangling… Noe var det å finne lærdom i, spesielt @Boykie sin input om studiepopulasjonen. NANO har dog noen momenter å falle tilbake på om efficacy til tilsvarende Copanlisib i PARADIGME. Lite bivirkninger og enkelt behandlingsregime vil forhåpentligvis bringe Betalutin til markedet uansett.

Vi får de første indikasjonene når de begynner å se på data for pasienter med 2 eller flere behandlinger. Jo mer man lærer om biotek, jo mindre er det derisket :smiley:

3 Likes

Skal si anonymous er hissig på grøten i dag

image

2 Likes

Hehe, hva har det med Nano å gjøre? :smile:

Realtime meglerstatistikk er borte etter nye regler fra Oslo børs

Ah, da er jeg med. @Savepig var litt kryptisk :smile:

Må bare nevne av median antall behandlinger i pasientpopulasjonen er 3 stk, "og 73% har har hatt 2 eller fler tidligere behandlinger. Det vil si at kun 27% er fra 2. linje. Derfor anser i hvert fall ikke jeg dette som en stor risk med tanke på at FLIPI score til pasientene er i kategorien high risk.
"Median no. of prior therapies was 3 (range 1-8); 40 pts (73%) received ≥2 prior therapies, and 31 pts (56%) received ≥2 prior RTX courses. "

3 Likes

Merker nå at det er fryktelig irriterende å ikke se hvem som handler

1 Like

Jeg kan ikke forstå hvorfor dette er en god ting …

Median for alle pasienter i studien var som du sier 3, men for subgruppen på FL er den 2. Greit å ta med.

Det eneste det fører til er mindre transparens

1 Like

Aaaahh… Hvorfor har de gjordt dette??

Manipulatorenes lekestue. Flaut at vi ikke har bedre regulering i utgangspunktet.

Eu regler vistnok

"Det nye EU-regelverket innebærer at meglerhusenes identitet også vil kunne fremkomme i ordreboken. En offentliggjøring av meglerhusenes posisjoner i ordreboken i realtid kan utnyttes til andre aktørers fordel, og vil svekke attraktiviteten til Oslo Børs som markedsplass. Konsekvensen er at også Oslo Børs innfører «post trade»-anonymitet ved å fjerne megler-id på gjennomførte handler, i harmoni med andre europeiske markedsplasser

Ser den, men vi må være bevisst på at problemstillingen er der, og det kan ha noe å si. Foreløpig vet vel verken vi eller NANO det. Kanskje det er kurseffekten av dette shorterne venter på. (Da har de is i magen)

Har lagt merke til en trend med denne Merlin på HO, siden hans skriverier blir nevnt her av og til.
Tidligere, altså rett på nyåret og utover våren virket han som en seriøs bidragsyter med mye kunnskap og forståelse, men i de siste månedene har det blitt mer og mer haussing, bastante påstander etc-føler ikke at det er noe å legge vekt på da vi ikke kan vite sånt om bl.a han påstår så bastant.
Well, nok om diaresumpen HO! :sweat_smile:
Veldig mye bra diskusjoner her, sett bort fra litt ufruktbar krangling som jeg håper vi kan droppe framover. Er man så uenig, send hverandre en PM og ta krangelen der :joy:
Vi her inne er vel mest interessert i fruktbare, gode diskusjoner som gjør at man forstår Nano bedre? :slight_smile:

2 Likes

Så man får heller ikke sett hvem som har kjøpt?

Forresten, hvordan vil dette påvirke robotene til f.eks. XTX og andre?