Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

LOL. Jeg liker dette nye systemet hvor man ikke kan se hvem som handler. Husa springer hue og ræva av seg nå for å vite hva de skal gjøre. Noen prøvde kjøre Nano ned igjen men den spratt rett opp. Hihi, let’s see you try and cover your short now a******.

image

7 Likes

Shorten kunne ikke brydd meg mindre, annet enn at det ville vært moro å se en skikkelig shortskvis som dere har snakket om, når en skikkelig nyhetsbombe treffer markedet :smiley:
Er inne langsiktig, med en plan om 20-30% salg når kursen har gått mye på nyheter.
Edit: @Savepig nå er du vel happy med volumet? :slight_smile:

3 Likes

Satt akkurat og tenkte det samme, dette er like kjipt for alle… :rofl:

2 Likes

Ja, nå blir det jo vanskeligere å tolke sentimentet blant småinvestorene (som jo ganske sikkert er de som krasjer kursen).

edit: Skyter virkelig fart nå. 100 aksjer på at Nordnet står øverst i den usynlige handelsloggen :joy:

1 Like

Bullsht unskyldning av storkapitalen for å tjene mer penger ved at algoene nå kan herje fritt. Dette hemmer den private trader og dermed gagner algoene som trader på matematikk uansett. Det er uansett ikke meglerhusenes posisjoner i boken, det er gjennomførte handler, fullstendig forskjellige ting.

En del som skal sikre seg penger til julegaver ser jeg. Kan ikke se noen annen grunn til å selge nå.

1 Like

Skulle gjerne hatt litt ekstra til julen jeg også, (brukte i overkant mye penger på Black Friday) men det er uaktuelt å selge Nanoaksjene av den grunn. Da drar jeg heller kredittkortet, hehe :smile:

3 Likes

Sliden du viser til viser ikke siste oppdaterte tall. Datasett av 3. juli viser ORR på 81% og CR på 28% i arm1 for FL-pasientene.

Jeg klarer ikke se at noen snakker om Lisa Roykjær sin kommentar om at 20/40 i arm1 hadde 3 pasienter og at disse ga 100% ORR og CR på 67% (dessverre med noe høye bivirkninger som gjorde at man nedjusterte dosen Betalutin igjen). Med økt predosering i arm4 virker sikkerhetsprofilen vesentlig bedre selv med økt dose Betalutin, så selv med relativt svake effekttall som ble lagt frem for arm4 så tror jeg vi har mye godt å se frem mot. Men klart, med så lite pasientgrunnlag så er det ikke rart at det spekuleres.

Ser flere som disser f.eks Merlin som virker i overkant optimistisk for tiden, men ser man på tallene med 20MBq/kg i arm1 så er det ikke utenkelig at han får rett.

Link til siste oppdaterte tall:
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=437700

1 Like

Er du sikker på det er fra 03.07 vi har 81 / 28? Kom ikke disse tallene med abstractet @Inkognito666 ? Det var tilfeldig med den sliden, jeg satt å så webcasten fra Nordnet når jeg postet det innlegget, og da var Costa tilfeldigvis på den sliden. Jeg stusset litt på hvorfor han brukte “gamle” tall men antok at de bare hadde glemt å oppdatere presentasjonen…

All data som er publisert er senest fra den datoen. Oppdatert data får vi på Ash.

1 Like

Her er link til webcast:
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=67734784

Jeg sikter Lisa sin kommentarer som kommer rundt 1:56:00.

100% ORR og 67% CR i arm1 med 20/40.

1 Like

OK. Så bare av newsweb lenken at datoen var 01.11. Men ja, blir spennende å se om ORR blir bedre når vi får data på de siste pasientene :blush:

1 Like

Å disse Merlin har aldri vært meningen, men han er rimelig unøyaktig i enkelte poster, og kan dra resonnementene litt vel langt samtidig som han kan være blind for konstruktive, kritiske innspill.

Det er viktig å se disse personene for hvordan de er, og ikke la retorikken gjøre deg blind.

3 Likes

Da har Nordnet lagt ut på youtube nettmøtet og et kort intervju med Luigi Costa. :slight_smile:

12 Likes

Det er vel ingen som bestrider at Nano kommer til å søke AA/CMA. Det har selskapet guidet på i lengre tid allerede. Det som bestridees er at selskapet skal søke godkjennelse allerede i 2018 basert på CMA. Selskapet er jo avhengig av AA/CMA for å kunne levere på nåværende guiding. Dermed er det urealistisk at det regulatoriske løpet plutselig skal blir kortere enn selskapet selv sier. Hvis man ser på selskapets tidligere guidinger virker det jo som det regulatoriske løpet går i motsatt retning, med utsettelser på både DLBCL, Humalutin og Betalutin.

Personlig ser jeg ingenting i videoen som tyder på et mer avkortet løp. Han sier jo i videoen at søknad om godkjennelse skal baseres på PARADIGME.

Hvorfor kan ikke Nano søke AA når de har data fra 100+ pasienter i fase2, som de søkte om for Copanislib? Og fikk innvilget, med dårligere virkning og større bivirkninger enn Betalutin har? De har vel 3 dødsfall direkte relatert til medisinen og, hvis jeg ikke tar helt feil?

Vet det er ambisiøst, men for meg høres det totalt ulogisk, defensivt og faktisk uansvarlig ut både i forhold til aksjonærene men først og fremst pasientene hvis de ikke gjør det, eller får det såfremt dataene holder seg.
Enkel tankegang: de fikk det på 104 pasienter, Nano hadde data på totalt 77 pasienter i juli.
Hvor mange har Nano data på til ASH?
Eneste er vel at Nano må kanskje ha data på flere FL-pasienter?

2 Likes

Ref. DLBCL. Har inntrykk av at konkurransen innenfor denne diagnosen er i aller hardeste laget, og at vi henger veldig etter andre på tid. Noen med samme oppfatning?

Ideelt sett kunne vi kjørt ARCHER-1 og Humalutin, DLBCL ville jeg hatt et mer avslappa forhold til.

Hørtes da ut som Costa hadde veldig tro på Betalutin mot DLBCL på det intervjuet hos Nordnet nå? Savepig la ut link her i en tråd :+1:

Tenker du på at de flyttet read-out fra H12019 til H22019?
Mulig du har rett og det er far-fetched å tenke CMA i 2018, men AA kan de likevel få etter Lugano tror jeg da. Da vil de ha såpass mange pasienter innrullert i Paradigme + datasett fra Lymrit.

Jeg tenker mer på at det er en ekstremt vanskelig indikasjon og at man ikke skal satse sparepengene på at resultatene her blir like bra som for Betalutin i 3FL. Tror som du sier man må satse på Betalutin, Humalutin og kombo studien. Spesielt kombo-studien tror jeg er det skjulte gull-egget om man skal ta museforsøkene i betraktning. De resultatene er jo bare amazeballs :wink:

3 Likes

Ja virkelig. Archer-1 få det på! Overrasker ikke om vi ligger på 90%+ ORR i 1st og 2nd L. Da snakker vi KRUTT i tre linjer lymfom.

1 Like