Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Helt enig. Den kunnskapen man tilegner seg ved å følge en aksje så tett er uvurderlig.
Man lærer så lenge man lever :man_student:

3 Likes

Faktisk mindre økning i short etter oppgangen i går enn jeg hadde forventet:

1 Like

Nå vet jeg ikke om det er jeg som er sløv og ikke har fått det med meg tidligere, eller om jeg misforstår Costa. Rundt 28:30 og ett minutt frem snakker han om abstractet til ASH som ble publisert.

‘‘The data that they presented in the abstract are not excactly the ones they are going to present to ASH. Because we had to submit an abstract to see wether we would be accepted to have a presentation at ASH. And the abstract was submitted in july, so the cutoff was around summer, so the number of patients in the abstract is lower than the number of patients we will have in the poster which will be effectively shown at ASH. So since there are roughly 5 months difference we have more patients that will be presented in the poster. And most of the…eh… 2 of those patients will come from 20/100 as well.’’

I siste setning hørtes det ut som at han skulle si ''most of the patients will come from the 15/45 arm, men korrigerer seg selv.

Misforstår jeg når han sier 2 fra 20/100? Jeg hadde forventet flere, men jeg var kanskje i overkant håpefull.

Norske Aksjeanalyser har ute en ny analyse av Nano idag (https://www.norskeanalyser.no/tilgjengelige-analyser/)

1 Like

Godt spottet… hvis du har sitert ordrett bør vi ikke få for høye forhåpninger… men jeg ville også trodde de har klart å behandle mer enn to pasienter til på 5 måneder? Pasientene stod jo i kø mente han sist han snakket om 20/100… :thinking:

Få den ut!:slight_smile:

Ordrett og ordrett, men essensen av det han sa har jeg ihvertfall sitert. Mener jeg selv.

Kanskje noen andre oppfatter det på en annen måte enn meg.

Så for det første er ikke innrulering av pasienter lukket enda, det vil si at vi ikke har rekruttert 15 pasienter, og for det andre får vi kun ytterligere data på to pasienter. Det tyder på at ASH med fremlegg av 8 pasienter ikke gir oss den avklaringen rundt 20/100 som vi hadde håpet på.

:thinking::thinking::thinking: Det var da litt merkelig. Hvordan skal man tolke det der…?

@anon21766851 din kødd! Slutt å sette hjertet i halsen på meg :smile: Her er ordrett:

«The number of patients presented in the abstract is lower, than the number of patients we will have in the poster that will be shown at ASH. So, since there are roughly five months difference, we will have more patients that will be presented in the poster… and most of… a few of those patients will come also from 20/100 as well”.

Som du ser - han sier “a few”… ikke two, men det høres slik ut. Skru opp volumet! :wink:

9 Likes

Haa! Så en kort stund for meg et massivt kursfall etter Ash :sweat_smile:

Haha. For det første, det var ikke jeg som ansatte en italiensk CEO med aksent. For det andre, jeg hører fremdeles at han sier ‘‘two’’, ikke ‘‘few’’.

Men hørselen min er nok langt under pari…

Edit: i fult alvor. Jeg hører fremdeles ‘‘two’’. Skal jeg kjøpe meg høreapparat eller selge NANOaksjene mine?

1 Like

Selg halvparten og kjøp høreapparat for dem. :slight_smile:

3 Likes

Det er ikke Funcom-aksjer jeg sitter med, Savevpig. :slight_smile:

3 Likes

Herregud, jeg hørte også TWO. :sweat_smile: Hjalp med litt volum ja :smiley:

1 Like

Ajajaj, nå har sjefstrollet på Shareville snappa opp informasjonen. The Gleinster blir snart røsket vekk for markedsmanipulasjon.

Tuddelu.

Hva hører du?

• Two
  • Few

0 stemmegivere

1 Like

Greit, 86% mener Glein er døv. 14%(som jo er Glein) mener han hører godt.

Edit: jeg mener uansett at 7 stemmer er altfor lavt til å si noe som helst om effekten på hørselen. Dosimetristudiet viste jo at… nei, fak it. Godnatt.

6 Likes

Jeg hører “thew”, så det er jo ganske uklart hva han mener.

Flashback til 2015 anyone?

Noen med tilganger som kunne delt essensen i denne?

Det var en fin blå kjole.