Tenk å sitte i Nano til du blir 90!
så kan du fortelle barnebarna om den nano stod i 60kr! og alle bare WOW!!!
Tenk å sitte i Nano til du blir 90!
så kan du fortelle barnebarna om den nano stod i 60kr! og alle bare WOW!!!
Alt er til salgs for rett pris.
@Oilimp står tårevått frem i avisa og forteller fremtidige generasjoner om den gangen han kjøpte pizza for treNANO-aksjer.
Dette blir litt god dag mann økseskaft…
Å selge må godkjennes av aksjonærene, det er heller ikke kommet noen bud, eller går noen rykter om det. Det ville være fullstendig idiotisk å selge i dag, nesten uansett pris…
Tror du virkelig de store eierne er så blåst at de ville vurdert det? Tror de hadde ledd seg halvt fordervet av et så hånlig bud.
Dessuten skal alle bud styret ser på som reelle vurderes av eksternt byrå som skal vurdere Nanos verdi/potensiale, og det igjen legger grunnlaget for hva styret anbefaler aksjeeierne.
Så hvis du tror det ang.30% så bør du nok lese litt mer
Kommer det noen og smeller 20 milliarder på bordet så er det likevel dette med ti humler på taket og to i ræva.
Ja, jeg håper jo selvfølgelig at de bare ville avfeid det.
Men jeg tror ikke at det er realistisk at de ville fått noe høyere bud enn det.
Eneste grunnen til at de ville lagt inn ett høyere bud, ville være for å sikre seg en konkurrent.
Ett bud skal også godkjennes av kjøperens aksjonærer som vill måtte være minst like optimistiske ang produktet og framtiden, som det vi dagens aksjonærer er.
Det hadde vært interessant og lærerikt med en diskusjon med pros and cons vedrørende oppkjøp av NANO. Altså om det kommer til å skje eller ikke. (Ikke om vi ønsker det eller ikke)
NANO sier at de vil ta Betalutin til markedet selv, samtidig har Big Pharma vist ved flere anledninger at de har appetitt for slike selskaper.
Personlig tror jeg big pharma vil bli meget nysgjerrige når / hvis vi får gode data for kombinasjonen (Archer-1).
Hvis den lever opp til forventingene etter pre-kliniske resultater vil det være banebrytende. 2FL er et mye større marked enn 3FL.
Markedet har nok ikke helt forstått hvor banebrytende kombinasjonene kan bli, men det er klart usikkerheten er høy før vi får kliniske data.
(Jeg tror fortsatt at fjorårets ASH-abstract for kombinasjonen pre-klinisk var en stor driver for kursutviklingen i slutten av november / starten av desember.)
Jeg ser bare cons.
Da de ikke ville bydd spesielt mye for selskapet.
https://www.linkedin.com/pulse/pricing-early-stage-biotech-companies-saurabh-mishra
Interessant lenke, men jeg kan ikke helt se at den begrunner utsagnet ditt. Artikkelen påpeker viktigheten av å vurdere relevante faktorer, men hvilke er det du ser som leder til påstanden din?
Du nevner:
Kunne ikke det for eksempel være Bayer for å sikre sitt produkt Copanlisib?
Enig med Ramsess her, jeg vil ikke se noen bud før Nano har “materialisert” potensialet i pipeline mye mer.
Spesifikt mer, og fortsatt meget bra data på 15/40 (og 20/100)
Gode data på Archer-studiet.
Gode data på Humalutin.
Har vi de tre så snakker vi nok betraktelig høyere kurser og -mål. Og bud!
Som en joker ville blockbusterdata på studiet med Affilutin på leukemi vært topp!
Jo, og det var derfor jeg skrev dette litt lenger oppe:
Faktorene er jo at de ikke pr. dato har noe produkt å verdsette.
Bud er jo ikke farlig så lenge vi ikke selger til spotpris. Det hadde gjort godt for kursen!
Jo jøss, men jeg tror et bud nå vil sette mye press på selskapet via aksjonærene, før de har mer å slå i bordet med mtp utviklet pipeline så er jeg tålmodig
Kan godt være det kommer bud nå, men da tror jeg det helst er fra fond eller private investorer, ikke pharma. Disse tar selskapet av børs, for så å selge det når de har ett produkt i markedet.
Nei, de har ikke et ferdig produkt, men selskapet kan jo likevel gis en pris på bakgrunn av mange ting.
Jeg vil heller ikke det, men trodde diskusjonen dreide seg
Jeg tror det fort kan komme bud, men ikke før Paradigme viser at resultatene holder seg.
jeg er jo ganske fersk på dette med biotec og lurer litt på Kite , dette firmaet ble kjøpt opp av Gilead nå i høst ! driver ikke de å lager de samme medisinene som NANO?
Bud er jo et luksusproblem. Har vi tilsvarende selskaper som har fått bud eventuelt partnerskap i fase Nano er i nå? Når var det Algeta ble kompis med Bayer. Fase 2?
En melding om mulig partnerskap hadde også gjort bra for kursen