Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Dette er jo i uniten :), Kite var verdsatt til 5 milliarder allerede da de ble notert.

Kort om Car-T / Kite. Svært dyr behandling - flere millioner per behandling. Ingen behandling er lik, altså de skreddersyr til hver enkelt pasient. Alvorlige bivirkiner inkl mulig død og utstrakt bruk av cellegift. Per dags dato er vel denne behandlingen for yngre pasienter som kan tåle det. Car-T har sin plass i markedet, men ser man alle faktorer i ett, så vil nok Betalutin og kombien passe bedre på større pasientgrupper.

3 Likes

Ja, og Kite drev med CAR-T, som bruker pasientens egne celler.
Sånn sett er Nano mye enklere for pasienten, og om det funker bør kunne oppnå en høyere salgs sum enn Kite. Men nå er vi dessverre i Norge, og ikke på Nasdaq…

1 Like

ok takk for det. men det ble solgt for 12 billioner dollar hvor mye er det ?

Flere her snakker om fantasiske resultater i museforsøk med kombo (archer 1). Nøyaktig hva ble resultatet av museforsøkene? Vet vi noe om det?

@Hallakis Ver det ikke ORR på 100? :star_struck:

amerikanske billioner er samme som milliarder i norge :wink:

hahaha jajajaja såå klart ble helt svimmel hær jeg nå …:rofl::sweat_smile:yr
for mange nuller å holde styr på hehe

2 Likes

alt er stort der borte vet du :smiley:

Her er utdrag av meldingen fra november i fjor på preklinsik kombien, på mus ser det unektelig bra ut:
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) kunngjør at en plakat som beskriver
terapeutiske effekten av kombinasjonsbehandling med Betalutin® (177Lu-satetraxetan
-lilotomab) og rituximab i en preklinisk modell av non-Hodgkin lymfom (NHL)
(Abstract 4189) vil bli presentert på den 58. årlige American Society of
Hematologi (ASH) møte (3 til 6 desember 2016 i San Diego, CA, USA). Disse
studier bygger på tidligere presentert data som viser at behandling med
Betalutin® økt binding av rituximab til NHL celler og opptak av rituximab
i NHL tumorer. Kombinasjonen behandling resulterte i 90-100% overlevelse for 150
dager etter behandling, mens hver behandling alene ga fra 10 til 40% surviva

1 Like

“Musene som ikke ville dø”

så kite ble kjøpt for ca 96 milliarder NOK da

1 Like

ja,

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Poster%20ASH%202016%20-%20Ada_web.pdf

2 Likes

Ja, det ville vel gitt en pris på ca 2000,- pr aksje i nano det, og det hadde jeg akseptert lett…

2 Likes

Den posteren er lekker :heart_eyes:

Bare det ikke er sånne mus…

windupmice

2 Likes

Hehe, 2000 kr pr. aksje er vel mer enn det de fleste regner med, så ja, take my stocks!
Men vi snakker langt frem i tid her for slike verdier. Selv tror jeg Betalutin 3FL kan forsvare en mcap på rundt 20 mrd. - eller ca. 400 kr aksjen. Så kommer resten av pipeline på toppen av dette.

Det som er bra med bud i disse tider (ikke at jeg tror det skjer før om tidligst 1-1.5 år) er at kursen da ville eksplodert opp og folk ville for alvor fått øynene opp for gullegget :smile:

2 Likes

naiiii nocturne nå får jeg lyst til å kjøpe enda mer nano aksjer :stuck_out_tongue_winking_eye:
Har 3 biler 1 båt og ett kvinnfolk jg kunne solgt hmmmm :thinking:

2 Likes

Det hører også med til historien at forsøket ble avsluttet etter 150 dager. Det var ikke sånn at musene ble syke og døde. (Såvidt jeg husker ble enkelte mus tatt ut av forsøket (euthanized) pga vekttap, men det ble vel heller attributert til høy dosering enn sykdommen.)

ja alt ligger inne på sliden sparkonge posta;D