Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ja, Kolstad sa vel noe sånn som at rekruttering til armen var forespeilet lukket “within a matter of weeks”, men forumet har jo stemt over saken og konkludert med at hørsla er under pari! :blush:

Jeg tippa data fra 4 pasienter utover de 6 vi allerede har tall for. Costa sa som kjent at “a few” pasienter ville bli med i dataene på ASH. 4 høres da rett ut for meg. Mest for å ikke blu skuffa selv. Alt utover 5 anser jeg som en bonus.

Tror på samlet ORR i 80-90-nabolaget, med en CR på 30-35%.

Edit: ser vi ti pasienter blir jeg sjokkert, men tror ikke jeg får endra pollen.

Deler ikke din optimisme rundt antall pasienter, men jeg håper jo at de har fått kjørt gjennom så mange som 12! :ok_hand:

1 Like

Er dette på 20/100? Hm, jeg har lavere forventninger.

Tipper også på 4 pasienter i tillegg til de 6 vi har, alt over er bonus!

1 Like

Jeg ser virkelig frem til å se oppdaterte tall, uavhengig av om det er mange flere innrullet.

Tenk om vi får isolerte tall på de 6 pas. som allerede er presentert, og at noen av disse har respondert bra mellom 3. juli og dags dato. Tallene har jo potensiale til å bli snudd totalt på hodet. Og vi trenger egentlig ikke mer enn bevegelse på ett par av disse før ting plutselig ser helt annerledes ut.

Det er jo også en mulighet for at nye innrullerte pasienter fremdeles er under påvirkning av Betalutin, det vil si at data pr. 10. desember ikke er ferdig modnet enda. (LES:Skuffer markedet)

Min tanke er at om vi får tall på mange nye pasienter, så kan vi ikke forvente tall som er i nærheten av det vi håper på før over nyttår. Men, skulle det vise seg at vi kun får tall på la oss si 10 pasienter, hvor Betalutin har virket i 3-4-5 måneder+, da vil det være grunnlag for at tallene kommer i nærheten av det vi forventer.

2 Likes

Tipper også 8-10 nye pasienter med avlesing klar til ASH. Hvis vi sier 10 nye pasienter så er max ORR 81,5% hvis alle responderer, gitt at ingen fra fase 1 har hatt respons etter cutoff. Jeg tror det tallet er usannsynlig å oppnå allerede nå og vi må være forberedt på at 20/100 ikke slår 15/40 til ASH.

Ett lite dataoppsett med mulige resultater ASH gitt ORR=50% CR=17% fra abstrakt, og kun FL:

5 CR 4 PR og 1 PD gir ORR=75% CR=37,5%
4 CR 4 PR og 2 PD gir ORR=69% CR=31%
4 CR 5 PR og 1 PD gir ORR=75% CR=31%
3 CR 4 PR og 3 PD gir ORR=62,5% CR=25%
3 CR 5 PR og 2 PD gir ORR=69% CR=25%
n=16

Vet ikke hva jeg tror mest på.

4 Likes

Samtlige utfall ser hyggelige ut, spør du meg… Særlig dersom toleransen fortsetter å se veldig god ut.

2 Likes

Jeg vil tro at de 6 som var rapportert med cutoff 3 juli (?) har fortsatt å ha økende respons etter det, likt som det har skjedd med 15/40, pasienter har jo i noen tilfeller vist økende respons etter 6 mnd hvis jeg ikke tar feil?
Uansett håper jeg på gode data da, som alle andre som er inne-tror vi får det også når man så hva alle i Nano, og hva dr. Kolstad sa. Ikke lenge igjen å vente da, 7 børsdager igjen til mandag 11 desember, Nano presenterer søndag 10 :slight_smile:

Det er korrekt at en del pasienter har hatt en videre effekt etter den første avlesningen på 3 måneder, men det er vel kun ett tilfelle hvor man da har gått fra SD til PR/CR.
http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Poster%20ASH%202016%20-%20Kolstad_web%20(2).pdf

Forøvrig forventer jeg ikke det store nå på ASH mtp 20/100 og effekt totalt sett med denne doseringen.
Det vil fortsatt være få pasienter inkludert, men det kan jo bli interessant å se hvordan data for de ekstra pasientene har vært. Man får vel et lite inntrykk av om de første 6 pasientene var representative eller ikke da ihvertfall.

1 Like

Der kom den

NOTICE OF EXTRAORDINARY GENERAL MEETING

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=439785

Noen som får tegnet noen rimelige aksjer/opsjoner!

" 15 000 frittstående tegningsretter som gir rett til å tegne aksjer til en tegningskurs på NOK 27,40 per aksje, 510 000 frittstående tegningsretter som gir rett til å tegne aksjer til en tegningskurs på NOK 14,24 per aksje, "
osv.
Edit: Jeg vil gjerne tegne en del av de på 14,24 pr aksje! :sweat_smile:

Vet du hva? La dem få så mye de vil sier jeg, så lenge de leverer varene :wink:

3 Likes

Går vi inn i en sinnssyk uke om 2 uker? Ash 10.des med forhåpentligvis gode resultater, med påfølgende generalforsamling litt over en uke senere, der enkelte aktører skal kalle tilbake aksjer? …

2 Likes

Håper det! Da må det dekkes inn nøyaktig 100k per dag i løpet av de 14 handledagene som er igjen.

Da trenger ingen av konspirasjonsteoretikerne ( @Evilfreud :rofl: ) å tro at de har grunn til å vente med å komme med kursdrivende info til etter EGF, da opsjonsprisene her er fastsatt, og ikke blir et snitt av en uke før eller noe sånt.
( Og jeg trenger heller ikke være paranoid på det punktet hehehe :joy: )

1 Like

Har lest gjennom opsjonsprogrammet, synes det ser greit ut jeg da.
Incentiver for nye og nåværende ansatte til å gjøre en best mulig jobb, da det ser ut til å være prestasjonbasert i hvert tilfelle.

2 Likes

JA. :+1:t6:

2 Likes

Helt ok det som stod der.
Håper bare at Jostein ikke tar det som en invitasjon til å fikse kjøkkenet sitt eller noe slikt… :expressionless: :upside_down_face:

9 Likes

Tviler på noen av insiderne tør selge noe som helst etter det salget :joy:

3 Likes

Vi nærmer oss 8 desember og da er det 1 år siden moment crusher’en Jostein slo til sist… :clown_face::alien::ghost:

2 Likes

Jeg vil anta at styret har vært i dialog med FF slik at man unngår at opsjonsprogrammet blir skrotet denne gangen også. Det hadde ikke vert særlig profisjonelt å gått på samme smellen en gang til.

Det er derfor uvist om FF vil kalle tilbake sine aksjer. Skulle det mot formodning være slik at FF fremdeles ikke er fornøyd så kommer de til å kalle tilbake alt de har.

Personlig så håper jeg at de kaller tilbake, men legger ikke så stor vekt på det før jeg ser det i ordreboken.