Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hør på den Pengepodden @Savepig fikset, med Einarsson som gjest. Han sier at den risikoen alle snakker om i biotek er den gamle måten å utvikle medisiner på. Dvs at big pharma starter 100 forsøk, og en eller 2 blir det noe av. Sånn tror folk flest det er enda, men fordelen til de av oss som (forhåpentligvis) har lest, lært og skjønner mer er at vi har en kjempefordel til skeptikerne som enda gnåler om at bare en av ti lykkes i fase 3.

Altså dit Nano i praksis skal i nå før jul, da dette studiet (Paradigme) fører Betalutin til søknad om og godkjenning for markedet hvis de lykkes å ha gode resultater der også.
Hvis de ikke får AA eller noen av de nye regulatoriske snarveiene som FDA har og skal implementere :slight_smile: Da skulle man tro en betinget tilgang til markedet kommer før Paradigme er ferdig.

4 Likes

Der er den :slight_smile:

Abstrakt for ASH. Får vi denne på fredag i åpningstid, etter stenging, ila helga eller mandag før åpning?

Kom midt på natten i fjor

1 Like

OK, kjører en rask jule-poll: Kommer Betalutin på markedet?

• Ja, garantert, no stress #uglyrich
  • Nei, de vil feile #baissunge
  • Kanskje, ingenting er sikkert enda #risikoavers

0 stemmegivere

2 Likes

FYI så kjøpte jeg 500 nano og 3k trvx idag, istednfor BTC

7 Likes

Jeg er helt enig med deg, men reptilhjernen vil ha 1650% på 2 måneder, ikke to år vet du :wink:

2 Likes

En av grunnene kan selvfølgelig være at det ER fremdeles risiko i NANO. Å stole 100% på en ledelse er det mange som har gjort før og mange som har brent seg. Det er ikke lurt.

Usikkerhetsmomenter som jeg mener gir NANO risiko som investering er for meg:

• 70% relevant populasjon i fase 2
  • Enda ingen BTD som er nødvendig for guiding
  • Rekruttering synes treig (vet mer om det etter ASH) Når vi 130 pas. på 1,5 år?
2 Likes

Glemte å si at jeg fremdeles har ståltro på NANO, og tror på økning på de kommer over i neste fase nå snart. Men BTD må på bordet snart, det vil bekrefte for meg at ledelsen i NANO snakker sant om guiding og potensiale.

3 Likes

Noen som vet når de slipper tall rundt hven som har kjøpt/solgt? Skulle det ikke komme ukentlig, eller?

Ref. de 30 prosentene. Det er jo ikke slik at de er helt irrelevante heller. :blush:

Så klart ikke :slight_smile: Men de ligger per abstraktet på 80% ORR, skulle gjerne hatt mer sikkerhet på at vi ikke får en stygg overraskelse ved readout til neste år. Mulig de presenterer noe på AACR i april?

2 Likes

Krysser fingrene for at de har avslittet studien frem til da.

Ikke trua på at FL-pasienter fra 15/45 og 20/100 kan tas med i grunnlaget for paradigme?

Selv spent på rekrutteringen. Kan snart stjele både tid og penger. Kolstad nevnte at han selv ved Radiumhospitalet hadde behandlet halvparten av pasientene? Da er det rom for vekst hos de flerfoldige andre sentrene.

2 Likes

Det er rom for vekst. Ble også litt overrasket over at han stod for så stor del av rekrutteringen. Jeg tror verden er ganske annerledes for et lite biotekselskap fra Norge enn vi kan se for oss.

Lisa har vel sagt nei til at tidligere pasienter kan tas med. Når ledelsen selv er negative til noe så tror jeg på de😂

1 Like

Hørte du va Einarsson sa på Nordnet podcasten? At potensialet for suksess var minimum Algeta? Altså 17.6 mrd? Men jeg tror han vet det blir mye, mye mer!

8 Likes

Veldig bra podcastepisode!

2 Likes

stemmer det han må holde igjen vet du, hvis ikke blir han sett på som en hauser :joy:
får vi noe i nærheten av resultatene på combo studien med rituximab som de hadde på musene kan vi vel bare gange den Algeta prisen ett par ganger.

resultatet av den var vel no sånn som:
Når katten(betalutin) var ute av sekken danset musene på bordet.:scream_cat:

2 Likes

Nå tror jeg ikke akkurat det var jeg som fikset episoden, var nok heller at det er blandt de mest omsatte aksjene for Nordnet-kunder som gjør dem spesielt interessante for dem. :wink:

Men du har et godt poeng her som vi kanskje ikke har fokusert nok på.
Når til og med en objektivt sett glup kar som @Evilfreud trenger å få det inn med teskje i mange omganger at det kan gies godkjenning av nye medisiner etter drastisk kortere studier enn tradisjonelle fase 3 studier, så kan man trygt anta at det gjelder en stor del av gjengen som loker rundt i gangene på Oljebørsen Stock Exchange.

Dette betyr igjen at kursen holdes en smule kunstig nede i forhold til der den ellers ville vært, og dermed har et ekstra gir å sette inn når de store nyhetene kommer.

7 Likes

Word! :+1:8 te…

Da har jeg lukket pollen. Av 80 stk som har svart tror 70% at Betalutin kommer på markedet, mens 30% er usikre enda. Ingen tror Betalutin regelrett vil feile. Så da står all inn potten min videre inn i julekvelden (selv om jeg kjenner en enorm FOMO på at jeg ikke er inne i Krypto nå med 50% :roll_eyes: )

3 Likes