vent nå 10 dager til etter ASH da, så bestemmer du deg da.
ville nå jeg gjort iallefall.
Potensialet for suksess er et potensial. Intet mer, ei heller mindre.
Personlig LOA er 98%.
Risikoen, slik jeg ser den, ligger i om vi lykkes i å ta tilstrekkelig markedsandeler til å generere et overskudd.
Men ledelsen har vist at de er oppmerksomme på problemstillingen og har tatt grep.
Ja, kommer nok ikke til å gjøre noe i nærmeste fremtid, mulig 100 aksjer eller noe bare for å sette inn på IPS før nyttår men resten står nok inn i 2018
Det er en litt kinkig situasjon tradingmessig inn mot ASH. Hvordan blir resultatene? Hvordan reagerer markedet? Posteren kommer vel rundt kl 00 mandag om jeg ikke husker feil så vi får ikke noe fordel av å forstå raskere enn markedet.
Jeg vurderer å ta ut 50% hvis NANO skulle gå på forventninger frem mot konferansen, siden jeg ser en stor risiko for at vi får en repeat av abstraktseansen. Jeg tror ikke 20/100-resultatene vil se bra ut på overflaten enda. Småinvestorene har vist seg meget villige til å stoplosse kursen ned i kjelleren rett og slett fordi de ikke forstår.
Blir det ikke noe rally så føler jeg oppsiden er større enn nedsiden…
Jeg er enig med tankegangen din - bare at 50% er litt mye å ta ut for min del. Jeg tenker å skrelle av 10% om vi nærmer oss forrige topp (109) og så står resten urørt til etter ASH.
Vurderer fortløpende fram mot ASH om jeg selger en liten andel, men godt mulig jeg bare sitter rolig. Spørs på kursen da
Hvis kursen går til 109 før Ash så feirer jeg med insidermedlemsskap i desember i stedet for januar som opprinnelig planlagt.
Når det gjelder antall så har nok dere big guns her inne over 2 ganger mine fattige 5K
5K vil jo gi deg en saftig payday hvis det går som mange tror
Edit: og hvis du er inne enda når det smeller
Jeg ser på informasjonen rundt Archer-1 som kommer i desember som minst like viktig som ASH
lurer litt på dette med Breakthrough Therapy Designation BTD
slik jeg har forstått det er en sånn søknad ikke sendt ennå. !?
ser costa har sagt tidligere i år : - “Our time-line is based on the assumption that the FDA will grant us a breakthrough therapy designation and accelerated approval … Last year the probability (of approval) increased significantly,” -
Kan det tenkes at med den daten vi får på ASH angående 20/100 dosen også får info om BTD søknad er sendt ?
beklager alle de “smarte” spørmålene mine…
Vi vet ikke om en søknad er sendt eller ikke.
NANO melder kun ved innvilgelse, ikke ved søknad.
På lang sikt ja, da komboen targeter et marked (2FL) som er mye større enn Betalutin for 3FL. Men de nærmeste månedene så er det nok utviklingen av Betalutin som er det viktigste, da det vil treffe markedet først.
Hvis jeg forstår rett
Edit: @JAXI jeg tror det er sannsynlig at de har søkt på BTD allerede, skjønner ikke hvorfor de ikke skulle ha gjort det? Mulig jeg tar feil så klart, eller er for optimistisk.
så best case på ASH ville vært, gode tall med tanke på 20/100 + approved BTD for 15/40 ?
Tildelt BTD vil meldes helt uavhengig av ASH.
Tror ikke vi skal forvente BTD i sammenheng med ASH. Datagrunnlaget kan enda være for lite. Astrazeneca fikk i år 2 august BTD for acalabrutinib for relapsed MCL. I pressemeldingen står det at BT var basert på alle de kliniske resultatene inkludert en fase 2-studie med 134 pasienter. 80%ORR og 40%CR. De fikk accellerated approval 31 oktober (Conditional Marketing Approval).
Likevel har jeg lest om selskap som har fått det på mye mindre pasientgrunnlag, og NANO har gode resultater i arm 1 fase 2. MEN -så er det dette med de 30% 2L-pasientene da. Her har jo NANO selv sagt at de ikke enda har sett på materialet.
Derfor tror jeg de enten har søkt og fått foreløpig avslag (believe me, we are working on that, very hard), eller så har de ikke søkt enda men er i dialog med FDA om hva de trenger av data.
Gode betraktbinger her krakk.
Har enda ikke bestemt meg for hva jeg gjør. Jeg får vibber fra selskapet om at 20/100-talla blir gode.
- Kolstad kaster hansken og fornærmer mattematikkunnskapen til børsnorge.
- I paradigmesøknad legger de opp til et to-doseløp. Burde discontinua om 20/100 var shait.
- EGF med opsjoner på agendaen rett etter ASH. De antar nok at aksjonærene er i godlunne etter gode 20/100-tall og følgelig banker gjennom opsjonsprogrammet.
- Ledelsen går på CMD i bresjen for at 20/100 er bra. Både LR og Kolstad la hodet på blokka.
Jeg tror vi kan få sett gode tall her. Både ren effekt på de nye, og mulig modning av de 6 vi har fra før. Jeg knytter mest spenning til rekrutteringstempoet. Her bør de banke noen pasienter i bordet og gi oss tro på at de kan fylle et paradigmestudie med 100+ pasienter på normert tid.
Når de evt får innvilget BTD så må de vel komme med en pressemelding straks? Vil tro de har sjansen til å få det tidligere, ref FDAs oppmykning av reglene for å få sånne medisiner fortere til markedet, og selvfølgelig fordi de har meget gode tall på Betalutin til nå, lengst DOR av alle så langt (?),og ikke minst lite bivirkninger og dermed scorer de høyt på QOL/ quality of life og sikkerhet.
Vil automatisk tenke at ASCO er mer relevant. Det er ett mer klinisk møte en AACR.
OVER 2x stemmer bra
Hadde de ikke børsmeldt dette hvis de hadde fått avslag? Mildt sagt kurssensitiv info me thinks?