Ny Nanouke står for døren. Hva tror vi om kursen?
Jeg venter spent på ASH, både 20/100- og 15/40 resultater. Vi har ikke så mange virkedager igjen i desember og som vi vet skal både Paradigme og Archer-1 i gang i løpet av året. Jeg tror også på andre mulige triggere i nærmeste fremtid, i det så ligger det BTD, Fastt rack osv. Men jeg har også vondt for å tro at Big Farma bare står å ser på at det suverent beste prouktet innen NHL-kreft skal stå å modne seg uten at noen interessenter melder seg. Om dette skjer i form av samarbeidstilbud eller reelle bud, skal ikke jeg spekulere i, men med nye taker fra FDA, som igjen betyr at tidlig adgang til markedet kan skje mye raskere enn vi aner så mener jeg tiden som Nanoaksjonær aldri har vært mer spennende. Når interessen fra BF melder seg, så er det for sent å hoppe på toget, i hvertfall om man vil være med på de virkelig store økningene i akjsekuren. Jeg selger altså ikke en eneste aksje selv før ASH, men alle får gjøre sine egne vurderinger. Håper på en reprising av selskapet, det er på høy tid. Lykke til alle sammen