Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that the company will be presenting
at the Carnegie Nordic Healthcare day on 5th of December 2017 in New York, US.

The slides presented will be available on Nordic Nanovector’s website
(www.nordicnanovector.com) in the investor and media section.

For further information, please contact:

IR enquiries: Tone Kvåle, Chief Financial Officer

Cell: +47 91 51 95 76

Email: ir@nordicnanovector.com

Media enquiries: Mark Swallow/David Dible/Marine Perrier (Citigate Dewe
Rogerson)

Tel: +44 207 638 9571

Email: nordicnanovector@citigatedr.co.uk

2 Likes

Kommer vel ikke noe nytt der, men det er jo viktig at de presenterer caset for større investorer, spesielt nå når Paradigme (i praksis fase3) skal begynne.

Når ser vi for oss slides fra denne? Ettermiddag/kveld i morgen?

Ny podcast ute, tar opp NANO sin CMD.

8 Likes

Wow, godbit!

Lik og retweet:

7 Likes

Woho - skal høres med en gang! :smile:

1 Like

Merk det som sies om seamless design. :slight_smile:

2 Likes

Hvis du tar deg tid til å gå gjennom inklusjonskriteriene til Nano sine studier vil du se at studiepopulasjonen har lav grad av komorbiditet og sykelighet. Dermed har ikke pasientene som har motatt behandling en rekke andre sykdommer.

Vil gjerne ha en kommentar fra deg @Boykie - angående radiumpodkasten. Einarsson bekrefter der at “seamless design” betyr at de får lov å inkludere pasienter fra Lymrit inn i Paradigme.

2 Likes

Ja, her må det diskuteres.

Einarson antyder at pasienter fra arm 1 og 4 blir med over(både phase 1 og 2). Så må man ta ut pasienter som ikke har FL og MULIGENS de 30% som kommer innunder 2L FL.

Men ALLE monner drar og det ser nå ut som at vi ikke starter på 0 når vi er på vei mot N=130.

4 Likes

Forbeholdet han tar er at de får study-design godkjent, men hvis de får det mener han de bare skal behandle 85 og ikke 130 i Paradigme. Det vil i så fall bety mye raskere godkjenning ifht. guiding. De forutsetter i podkasten readout etter 3-6 mnd. Si 30 pasienter i mnd. - innen 2. kvartal er alle innrullert. Readout i slutten av 2018 begynnelsen av 2019. Søknad FDA 1H 2019 ?

5 Likes

32 pasienter er isåfall relevante for seamless design. I love it.

3 Likes

Trakk du da ifra 30% fra 2L og kun de med FL? Om så krever paradigme i underkant av 100 pasienter. Tosifret antall, vel og merke. :slight_smile:

får de seamless designe trenger de bare 80-85 pasienter til Paradigme sier Einarsson
Når kan vi vente å få svar på om seamless design ? ASH ?

videre var de jo veldig optimistiske til 20/100, da denne faktisk viser bedre resultater enn det 15/40 gjorde på det tidlig stadie i studien…til sammenlignig

1 Like

Uten å dobbeltsjekke tallene brukte jeg 70% av 45 med FL. Så får vi se hvordan det ligger an etter ASH. Blir nok enda flere.

@JAXI Nødvendigvis før desember er over om de skal treffe guidingen, men ASH har ingenting med det å gjøre.

Du gjør deg selv en tjeneste hvis du har i bakhodet på at det ikke kommer noe særlig nytt på investorpresentasjoner og på kliniske konferanser kommer det kun data relevant til abstraktert. På Q&A’s får du ammo til spekulasjoner.

Alt annet er fritt villt og umulig å forutsi utenom selskapets guiding.

5 Likes

Fra podcasten: Xofigo omsetter for 500 millioner dollar. Hva slags prising tror du Nano vil få?
Einarsson: Mellom 3 og 700.000 kr pr. behandling.

Dæven så bull den podcasten var! :smile:

4 Likes

Nå blåser jeg i hva @Evilfreud sier, hvis Costa og Einarsson kan si det så kan jeg også:
Nå er jeg 100% sikker på at de får Betalutin til markedet! :heavy_dollar_sign::dollar::moneybag::heavy_dollar_sign:
Blir bare bedre og bedre dette caset! Skjønner ikke de her inne som tør å ikke ha Nano, jeg hadde ikke fått sove uten :joy:

7 Likes

Jeg syns ikke 300k per behandling var så voldsomt, men det regner jeg med gutta krutt har kontroll på.

1 Like

Blir min første ASH dette som du sikkert skjønner hehe super spendt
oxo er jg utolmodig og nyskjerrig av natur hehe :yum:

denne podcasten var "RED"BULL, og det skulle vel gi oss vinger :star_struck:

1 Like

Det var i nedre sikt av hva jeg så for meg også, men det er bare spekulasjoner.

Marco sa under CMD at pris sannsynligvis skulle settes i sammenheng med DOR. Og igjen, der er jo OGSÅ Betalutin suveren …

1 Like