Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

jadda vi har NANO nissen :wink: som kommer snart

3 Likes

Hedgefond shorter vel bredt, for investorer som vil ha eksponering mot nedsiden som en forsikring mot krakk? Det at en aksje har litt short betyr vel ikke nødvendigvis at noen har gjennomanalysert selskapet og funnet noe “feil”. At Norwegian er så bredt shortet er vel en no-brainer i så måte, dersom det kommer et krakk med medfølgende nedgangstider så vil vel norwegian-aksjen bli straffet hardt.

2 Likes

Det skulle komme en presentasjon på Nanos sider ifm presentasjonen de hadde i dag, har ikke funnet noe. Kommer vel senere, eller har de noe å presentere der i morgen også?

1 Like

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Carnegie%20Nordic%20Healthcare%20Day%2C%20New%20York%20-%20Nordic%20Nanovector%20ASA.pdf

3 Likes

Ingen rød dott på arm4 enda. Kanskje den er på plass iløpet av helgen :slight_smile:

Det kommer vel ikke rød dott før Paradigme starter. Det er jo seamles design på studien.

1 Like

Se på arm 1 så får du nok svaret. Men det betyr ikke så mye.

Hvor fant du den?
Jeg finner den ikke på hjemmesiden.

Under presentations. Jeg ser den vertfall via iPad.

1 Like

Fant den på hjemmesiden.

De oppdaterer stort sett ikke den røde “dotten” før de har avholdt en forskningsartikkel/abstrakt eller når det er av betydning (selvstendig børsmelding).

Det betyr. Enten får de det nå på ASH. Noe jeg tviler på siden endelig svar på de 15 pluss pasientene ikke er ferdig avlest. Eller feb/mars pluss minus.

Grunnen til min påstand: Alle pasienter må bli avlest og data erklert gyldig. Som f.eks dødsfall forårsaket av noe annet en behandling, fått gonoree etter en tur til Thailand etc som funker opp datasikkerheten til forskningen.

Logisk?

Logisk. 8tegn

Biotech er high risk.

Ad Carnegie- presentasjonen, er det flere enn meg som ikke har fått den på E-post? Altså fra nyhetsabo.
Hat henta den fra hjemmesiden,da.

Ser det er enkelte på HO som kjører en kampanje nå for å få folk til å stemme mot opsjonsprogrammet den 20 desember.
Og de vet ikke en gang hva den går ut på! :sweat_smile:
Ettersom jeg leste av avtalen er det en prestasjonsbasert avtale, dvs opsjoner utløses når prestasjoner/målsettinger er nådd.

Opsjonene var vel også primært for nye ansatte? Og en vanlig videreføring av eksisterende avtale, som de har gjort før.
Jeg stemmer ikke, altså jeg lar de få avgjøre det selv. Så lenge det er prestasjoner som må oppnås, så er det bare bra for alle aksjonærene.
Kom gjerne med innspill, evt hvis jeg har misforstått noe.

1 Like

Ja, jeg leste den tråden. Det overrasket meg at mange av relativt fornuftige debattanter satt inne med det. Jeg har ikke peiling på den greia der. Føler heller ikke at jeg har så mye jeg kan mene og argumentere for, da jeg ikke har vært aksjonær så lenge. Jeg forholder meg slik til det, at hvis selskapet lykkes i en suksessfull og svært innbringende kommersialisering, så shaver jeg gjerne en 10-krone av hver aksje, fra 500 kr til 490 kr, og legger Gibson Les Paulen min i potten til Costa. Men som sagt, jeg forstår at andre er mer eiendommelig enn meg ovenfor opsjonsavtalene.

1 Like

Du har fått opsjonsavtalen på mail hos Nano vel? Mener det var der jeg fikk den. Så grei ut. At de skal tjene opptil hundretalls millioner for at jeg skal tjene noen millioner er helt greit for meg-jeg er happy uansett da :+1:

har du opsjons avtalen Oilimp. kan du legge den i hær!?

1 Like

… her er link til opsjonsavtalen. PDF. Ligger på hjemmesiden. Leser den nå. Frist 18 DES for påmelding,om jeg ikke husker feil i farten.
http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Notice%20of%20an%20extraordinary%20general%20meeting.pdf

Prinsipielt enig med deg @Oilimp - men 3.5 mill aksjer til 0.2 øre var vel litt i overkant snilt? De kan i det minste la t-rettene ha en verdi på gj.snitt børskurs den siste måneden eller noe…