Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Skjønner ikke at folk selger noe som helst rett før ASH:

1. Jeg håper vi får gode oppdaterte data på ARM 1 og 4, spes. ARM 4 da 20/100.

2. Håper også på Seamless design innvilget og godkjent PARADIGME studie. (FDA)

3. Partner med en big farma på Archer-1 (FDA)

1 Like

Ting tar så lang tid! Nå er det en mnd siden det ble børsmeldt at søknaden for Paradigme ble sendt inn. Om Nano samarbeidet tett med godkjenningsorganet før søknaden ble sendt så skulle en tro at dette bare var en formalitet!

Måtte bare få ut litt frustrasjon siden damen sin Bitcoin-investering har gått 500% på relativt kort tid mens Nano i samme tidsrom ikke har gitt noe avkastning whatsoever :roll_eyes:

1 Like

Det er jo litt interessant å se i hvilken grad Bitcoin tar vekk kapital fra det som DN kaller for tulleaksjer.

Det er vel ikke vanskelig å tenke seg at retailinvestorer som satser på NANO og Funcom osv godt kan finne på å spekulere i Bitcoin.

1 Like

4 3 2 1 ignition :rocket:LIFT OFF 11Des. :smiley:

Innvilgelse av PARADIGME og Archer-1 (evt. partner) har ingenting med ASH å gjøre.

1 Like

kan ikke sånne nyheter komme der da?

Nei, ASH er en klinisk konferanse, der man kun presenterer forskningen. (Oppdaterte data fra Arm 1 og 4)

1 Like

Doblet min beholdning i går :slightly_smiling_face: Noen som vet hvilke kursmål de forskjellige husene har på Nano?

1 Like

Disse kan komme når som helst. :slight_smile:

2 Likes

En blanding av aksjer og krypto tror jeg er finfint :slight_smile:

1 Like

Fra 125.- til 170.-

@Savepig sin side:

Edit; tipper økning av kursmål etter Ash da noen av disse er ca ett år gamle. Nano deltok også på Jeffries-konferansen.

4 Likes

«Ting tar lang tid!»
Ja, her er vi vel med kjernen i hvorfor kursen ligger der den ligger, men jeg tenker ikke at det er NANO sin feil, men hvordan det moderne mennesket er sammeskrudd. I vår tid har vi ikke tålmodighet til å vente. Ting skal skje og det skal skje raskt. Folk snakker stadig om tidsklemme og hvor fort tiden går, man har knapt nok tid til å leve.

Det forundrer ikke meg at mange ikke har den tålmodigheten det krever å få med seg verdistigningen i farmasiselskaper. Selv har jeg holdt fokus på 2019 og fått mye pepper for det. Men dagene rusler og går og vi er nå ett år nærmere 2019 enn det vi var i desember 2016. Rett nok var kursen betydelig høyere i desember 2016 enn det den er i dag.

Jeg velger å fokusere på det fundamentale og aksepterer at TTT. Vi har også gode indikasjoner på at Betalutin har en langtidsvirkning og at resultatene blir bedre når Betalutin har fått virke over flere måneder. Hva det skyldes skal jeg ikke forsøke å forklare, men resultatene taler sitt tydelige språk. Og jeg ser ingen grun;til ikke å forvente den samme utviklingen mhp 20/100 dosering.

Derfor er jeg innstilt på at resultatene som kommer på ASK kan, jeg sier kan, bli oppfattet mer negativt av markedet enn det egentlig er grunn til og at de virkelig gode resultatene ikke kommer før i 1H2018. Uansett selskapet er on track og 2019 nærmer seg dag for dag. Skal dere få med dere gevinsten i NANO må dere utvise en langt større tålmodighet enn hva det moderne mennesket normalt evner å utvise.

Ha en fortreffelig desember!

15 Likes

@Londonmannen Velkommen HIT, her vil du trives så meget bedre :slight_smile:

3 Likes

Jeg føler meg sikker på at dette blir realiteten og kursfall påfølgende mandag. Mye fordi resultatene fra 20/100 virkelig må levere for å overgå 15/40, og det tror jeg ikke de gjør på dette tidspunktet.

@Prebo Er uenig, og har satset på det motsatte. Vi venter også Paradigme og Archer 1 oppstart når som helst. Uansett, så tror jeg ikke på noe varig nedgang når vi vet hvilke nyheter som venter anytime. Man kan alltids forsøke på en heldig trade, men da kan den fort bli dyrere å kjøpe inn etter ASH. Her får alle og enhver gjøre sine egne oppfatninger. At det er forventninger mot ASH er i hvertfall en sannhet med modifikasjoner, for her daler kursen dag for dag.

Enig med deg der, tålmodighet er en dyd spesielt i caset Nano.
Det har jo vært derisking over hele linja nå i 2017, bare å lene seg tilbake og vente :slight_smile: Hiver meg på Sokrates her og ønsker deg velkommen hit!
For øvrig var det en som synes det tok lang tid å få godkjent Paradigme, det var vel 8/11 at det engelske byrået/organet skrev at de hadde mottatt søknaden, og hadde en behandlingstid på opptil 35 dager.
Dvs at 35 dager er om 6 dager, onsdag 13 i neste uke. Stay cool! :slight_smile:

2 Likes

Jeg sitter klar med cash og venter på inngang til uken :slight_smile: Håper du har rett! Da tenker jeg at posten får stå i ro i 2018 og så ser jeg det selvfølgelig an. Hvis kursen blir slik som 2017, så er det jo bortkastede penger å sitte å vente… Det fikk jeg erfare med Funcom. Kvitte seg med tapere og sovere og heller sjekke den andre siden av gjerdet :slight_smile:

Hvis vi utvider fokuset bare et par uker i stedet for noen dager fram til søndag og presentasjonen på ASH, så skal Nano ha oppstart Paradigme og oppstart Archer-1 kombinasjonsstudiet med Betalutin/Rituximab.
Hva er et par uker? Ingenting egentlig. :slight_smile:
Hadde selvsagt vært moro å se de blå tallene og kursen oppe godt over 100, men jeg er i likhet med mange her investert i et lengre perspektiv-altså fram til 2019 i denne omgang.

Bare å la Nano gjøre jobben sin, og la dataene modne mens de utvikler studiene sine i flere pasienter, i kombo og varianter (les Humalutin Q1-18 ) og samarbeidsstudier som Affilutin mot leukemi for eksempel.
Greit å ta et skritt tilbake i disse tider, og tenke med fornuften i stedet for følelsene, da blir man nok en bedre investor.
Tenk over hva som er fakta mtp det Nano driver med og hvor langt de har kommet, hvor bra Betalutin er i forhold til alle konkurrentene sine, hvor mye bedre de er på livskvalitet-lite bivirkninger osv.
Dagens “visdomsord” fra meg :sweat_smile:

1 Like

men det jeg ikke helt skjønner hær er:

Hvorfor MÅ 20/100 overgå 15/40 for at markedet skal se at Betalutin er en fantastisk medesin
hvis 15/40 får enda bedre resultater nå så må jo dette også telle.

PARADIGME studiet skal vel bestå av 15/40 og 20/100, slik at man får bevist beste dosevalget !?

2 Likes

Spør markedet :joy: