«Ting tar lang tid!»
Ja, her er vi vel med kjernen i hvorfor kursen ligger der den ligger, men jeg tenker ikke at det er NANO sin feil, men hvordan det moderne mennesket er sammeskrudd. I vår tid har vi ikke tålmodighet til å vente. Ting skal skje og det skal skje raskt. Folk snakker stadig om tidsklemme og hvor fort tiden går, man har knapt nok tid til å leve.
Det forundrer ikke meg at mange ikke har den tålmodigheten det krever å få med seg verdistigningen i farmasiselskaper. Selv har jeg holdt fokus på 2019 og fått mye pepper for det. Men dagene rusler og går og vi er nå ett år nærmere 2019 enn det vi var i desember 2016. Rett nok var kursen betydelig høyere i desember 2016 enn det den er i dag.
Jeg velger å fokusere på det fundamentale og aksepterer at TTT. Vi har også gode indikasjoner på at Betalutin har en langtidsvirkning og at resultatene blir bedre når Betalutin har fått virke over flere måneder. Hva det skyldes skal jeg ikke forsøke å forklare, men resultatene taler sitt tydelige språk. Og jeg ser ingen grun;til ikke å forvente den samme utviklingen mhp 20/100 dosering.
Derfor er jeg innstilt på at resultatene som kommer på ASK kan, jeg sier kan, bli oppfattet mer negativt av markedet enn det egentlig er grunn til og at de virkelig gode resultatene ikke kommer før i 1H2018. Uansett selskapet er on track og 2019 nærmer seg dag for dag. Skal dere få med dere gevinsten i NANO må dere utvise en langt større tålmodighet enn hva det moderne mennesket normalt evner å utvise.
Ha en fortreffelig desember!