Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Hei Sokrates,
Ja, tenker nok at dere vil tjene grovt på bommerten HO er i ferd med å begå. Til pass til dem. Så lange man tillater trollene å herje på blir det mer og mer uinteressant å bidra på HO.

2 Likes

Markedet tror på Nano, de 0,5 % som påvirker kursen til daglig vil ha en volatil aksje å trade i. Investorene sitter stille, noen akkumulerer og tar hele gevinsten ut når fasiten nærmer seg/er der. Så det er bare tull at markedet ikke tror på Nano. At det kommer til enda større investorer på et tidspunk vil gjøre at kursen går drastisk opp, det kan skje når som helst, og spesielt etter at endelig fase skal starte opp i løpet av dette året. (paradigme)

2 Likes

i Archer 1 studien, er det der også planlagt å bruke begge dosene ?

Ja, helt enig, Bare grums igjen der på HO. Men her er det mange flinke og seriøse, så velkommen til “himmelen” :slight_smile:

2 Likes

2017 er to-tre år unna det magiske 2019 året (Guidet endepunkt på Betalutin FL 3.linje)
2018 er et-to år unna det samme magiske år.

Å tro at 2018 vil bli en kopi av 2017 sier seg selv vil være en meget gal forventning.

Sann sett kan vi si at 2017 har bevist oss at sikkerheten og at produktet fungerer.

2018 vil bli det store effekt året for det endelige produktet. I den tiden skal ikke jeg sitte et sekund uten Nano aksjer!

1 Like

Av og til flyr det litt gnister rundt rommet, men 99% av all diskusjon (hausing/baising) er på en relativt seriøs grunnmur - og det er det jeg liker her :slight_smile: Vi er en gjeng med flinkiser :wink: Heh. Hadde bare kursene vært like snille med oss som vi er med dem…

5 Likes

Prebo
«Hvis kursen blir…»
Hadde vi visst det vi vet i dag om kursutviklingen til NANO, så ville vel de fleste ha satt pengene i andre selskaper i desember 2016. Men i aksjemarkedet kan bi ikke kjøre etter «speil» og det som har skjedd. Hadde det vært så enkelt ville alle kunne bli millionærer på børsen.
I 2016 var det ikke noe som skulle tilsi at vi skulle ende lavere i desember 2017. Utfordringen med NANO er at de har så mange forskjellige prosesser gående og interessen rundt selskapet er såpass stor, at kommer den rette meldingen så kan kursen i løpet av minutter befinne seg flere titalls kroner over dagens nivå. Men å time når den slags meldinger kommer er umulig. Men du kan være sikker på at satte man seg på utsiden i den formening om at ikke noe av betydning skjer før Lugano 2018, så ville det kommet en eller flere kursdrivende meldinger mens man satt på perrongen.

Nei, jeg vet at det slett ikke er noen garanti for kraftig kursoppgang i 2018, men jeg mener sannsynligheten er stor for at vi nå er nære banebrytende meldinger fra selskapet. Og jeg velger å bli sittende i påvente av slike. Så skal jeg heller klare å leve med en flat kursutvikling i flere måneder fremover, om det skulle vise seg å bli fasiten. Min tro på at NANO vil lykkes er ikke svekket etter CMD og den oppsiden NANO aksjen har, ønsker jeg svært gjerne å få med meg. Andre for gjøre som de vil, og det gjør de tydeligvis. For det er da vitterlig mange som selger sine aksjer på disse nivåene.

God Jul!

6 Likes

Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at vi må det ettersom optimal dose ikke er fastsatt. Mulig en annen dose for kombien er mer optimal enn det den er for single-treatment. Men det er nettopp dette vi får vite snart, da vi starter opp Archer-1 anytime.

Å bli ønsket velkommen til himmelen av selveste Sokrates ville vært en drøm for de fleste. Men det blir vel StPeter for meg som andre. He, he.

3 Likes

Hæ? Var den ment til meg?

Ja, og derfor er det ikke lurt å selge, men jeg tror uansett på kursfall som følge av det som blir lagt frem på Ash, og jeg har historien det seneste året på min side.

De som selger i morgen med håp om en billigere inngang den kommende uken kan fort gå på en smell. Oppstart Paradigme kan bli meldt på mandag, og da kan det være lurt å sitte på toget.

1 Like

Sorry, den gikk feil. Var nok ment til Wall Street. Nytt forum, bær over med meg.

Det går bra :slightly_smiling_face:

Ash i Helga så en god halvannen uke med Børs før EGF.

Tilfeldig?

2 Likes

velkommen! :slight_smile:

1 Like

Londonmannen velkommen skal du være :hugs:
bedre hær ser du, oxo kan fokuss være på HO og ha ekko leken med seg selv, win win for alle :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hverdagen som nanoaksjonær er som et vanlig familieliv, en evig tristesse med noen få deilige glimt av intens lykke.

4 Likes

Jeg regnet grovt på dette. Hadde jeg gått all inn i BTC samme tid som jeg gikk all inn i Nano ville jeg vært… ja, for å si det sånn, jeg ville kunne kjøpe rundt 215k nano aksjer i dag.

Det var dagens Captain Hindsight - nå, over til studio.

6 Likes

Dere får trøste dere med at dere 99% sikkert hadde tatt gevinst for leeenge siden.

3 Likes
2 Likes