Det går litt trått nå, men vi er midt i en årelang forstoppelse. Caset er godt, men ting tar tid. Det løsner til slutt!
Omsettning på 139000 aksjer en time før stengetid. Snittet ligger 256000
Ta dere sammen, sutrer verre enn 5 år gamle jentebarn.
Prisen var 10 kr lavere for bare 3 uker siden. Er greit med et hvileskjær i ny og ne, selv om den siger under gulvet. Jeg har likevel tro på morgendagen.
Sutring og siste rest av utålmodighet her nå, EN børsdag før vi vet mer!!??
Det er LOV å sutre! Kom an! Har pokker meg vært med i 1,3 år nå og all inn i 9 måneder. Kommer ikke denne kidden til å bli født snart? Føler meg som en gravid dame som er på overtid. Spesielt når du ser venninna får seg 10 kids i mellomtiden og alle kidsa er velfødte og perfekte mens ditt eget lille krek vil ikke komme ut engang og du vet ikke hvordan det ser ut når det først kommer og om det i det hele tatt lever … OK – takk til Captain Metaphore – nå, over til studio.
Bedre å syte enn å selge
-Warren buffett.
Edit:
Snakk om at @Stockwolf piska markedet til å skjerpe seg.
Har slått meg mer og mer til ro med at det ikke kommer noen eksplosjon hverken ene eller andre veien før i andre halvdel av 2018. De gode nyhetene er at jeg får mer tid til å akkumulere. Den dårlige nyheten er jo at der kommer til å ta lang tid.
Tror vi bør få mer kjøtt på beinet før vi ser store effekten på kursen.
I feel your pain, brother! Men husk at elefanter går svangre i to år, så det er bedre å identifisere seg med en sånn framfor en dame.
Tror ikke den går mange hundre prosent over natta på melding om oppstart paradigme.
Men et biotek selskap i pivotal fase 2 kan nok være tilgjengelig som kjøpskandidat for flere store aktører og fond, som ikke går inn i biotek i fase 1 eller fase 1/2 som Betalutin nå er i.
Kursmål fra meglerhus vil nok også endre seg, men de oppdateres heller ikke over natta.
Tror vi har en dårlig kjøttpris akkurat nå i forhold til kvaliteten og mengden kjøtt som tilbys. Enda godt den ikke råtner om vi ikke får bedre pris med en gang.
Mye fornuft i det.
I værste fall må selskapet kjøpe aksjer i markedet for å dekke opsjons-forpliktelsene dersom forslaget blir nedstemt. Og det blir jo forhåpentligvis dyrt
Det blir unødvendig. Vi trenger de smarteste hodene i en ekstremt konkurransedrevet bransje. Si ja, få Marco Renoldi. Si nei og du vil om to år ha Børge med 15 års erfaring fra Norgesplaster i sjefsstolen. Stem ja! For guds skyld.
Jeg tror mye er allerede indiskontert i dagens kurs. Ledelsen har statdfestet at paradigme og archer igangsettes i år. I tillegg har de uttalt seg i positive ordelag om resultatene for 20/100. Derfor ser jeg ikke for meg at kursen skal opp noe særlig i forbindelse med ASH. Er faktisk redd for enten dårligere resultater enn forventet eller at ledelsen kløner til kommuniksasjonen rundt resultatene slik vi har sett tidligere i år, da kan vi få oss en skikkelig nedtur. Håper jeg tar feil.
Men på 2 års sikt blir dette knallbra.
Fikk svar fra Nano og Tone nå på spørsmål om de kunne si noe generelt om behandlingstid på søknader tilsvarende de to Nano har inne (Paradigme og Archer-1) her er det:
" Hei,
Viser til ditt spørsmål nedenfor.
Behandlingstiden varierer, avhengig av land og underliggende forhold knyttet til studien. Vi vil informere om relevante og vesentlige forhold når det er aktuelt.
Hilsen
Tone"
Svar slutt.
Sikkert et dumt spørsmål, men det skadet ikke å spørre da jeg ikke fant noe om det på nett, på FDA sine sider eller Google.
Jaja, ikke lenge til jul!
Må si meg meget uenig i at gode resultater fra 20/100 og oppstart Archer-1 og Paradigme er beregnet i kursen nå, hva var da beregnet når kursen var på 90-tallet i februar eller over 110 i vår?
Lenger oppe var det noen som skrev 35 dager. Hvor har dette tallet utspring fra?
Det var vel det som sto på den meldingen som kom fra England 8/11? Var vel en feiltagelse, derfor Nano kom med pressemelding?
Det var før ørkenvandringen, Lugano og tilsynelatende labre 20/100 resultater i oktober.
Jeg vet ikke om det er så lett å snakke om akkurat hvilke faktorer som er priset inn eller ikke.
Men vi merket jo at sentimentet rundt aksjen i seg selv og selskapet for den del var helt på trynet, men likevel holdt prisen seg noenlunde. Så har vi hatt denne litt merkelige perioden etter abstractet.
Treet er ihvertfall ristet enda litt mer.
Se IBB i samme periode:
Synes Nano er umulig å vurdere på kort sikt. Med all deriskingen siste året så burde kursen vært i 200.- minst. Men vi ligger i gjørma og er igjen under 80.- UNDER 80!!! For et produkt der det er stor enighet om at Beatlutin kommer ut på markedet senest år 2019. Mulig allerede i 2018. Det er helt tydelig at noen vil holde kursen nede, hvor lenge det varer og hvordan de skal klare dette fremover med ytterligere milepæler for Nano, blir det store spørsmålet. Den dagen det rakner for dem, så sier det boom og vi får tilsvarende kursøkning som 2016.
Jeg vil gjerne gi bud på hele selskapet pålydende 200.- pr aksje. Så da er første bud på Nano en realitiet
Biotech i Norge er for komplisert.
Vi vill helst ha fisk som vi kan filetere i Kina, eller olje som vi kan selge til utlendingen for så å kjøpe rafinert tilbake for 8dobbel pris.
Fri og bevare meg om vi skulle selge ett ferdig produkt, som attpåtil redder liv, dette er altfor komplisert, la Bayer kjøpe det for litt baier og sild!!
Skriv meg opp for 200,- også!