Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ser forresten at det begynner å synke inn hos noen på HO at de drøyt 3.4 millioner opsjonene det skal stemmes over er eksisterende, og hvis det blir nedstemt så går det ut over cashbeholdningen til selskapet! .
Donkeykong hadde kopiert fra mailen jeg fikk hos Ludvik Sandnes. Det er enkelt, bare la vær å stemme. Det betyr at du samtykker. :+1:

4 Likes

Jeg skjønner ikke hva dere stresser med, det er jo snart jul :santa:
Med tanke på hvor mye usikkerhet Costa & co har fjernet i selskapet det siste året er det vanskelig å se for seg at ting ikke kommer til å gå bra.

Kursen kommer når den kommer enten det er på ASH, jan 2018 eller mars 2019. For å være helt ærlig: I couldn’t care less :sunglasses:

2 Likes

Captain metaphore har fått en sidekick! :smile:

Her ser man hva gode data kan føre til:

Biofarmasiaksje til værs etter gode testresultater

Biofarmasiaksjen Sage Therapeutics får en voldsom kursstigning etter at selskapet rapporterte positive resultater fra en test av behandling mot depresjon, melder Marketwatch.

Aksjen er opp 62,13 prosent i førhandelen på Wall Street.

Testingen av Sage-217, en neuroaktiv steroide, ble gjort på 89 voksne pasienter med moderate til alvorlige depresjonslidelser, har nådd viktige milepæler.

– Dette er veldig oppmuntrende data som tyder på at produktet har potensial til å behandle alvorlige depresjonslidelser og andre stemningsrelaterte lidelser som vi vil forfølge, sier Sage-sjef Jeff Jonas i en melding.

2 Likes

Er det noen som vet norsk tidspunkt for Nanos presentasjon søndag på ASH? Eller har en link til programmet der? Vet de er 6 timer etter oss, så hvis det er 12.00 på dagen der, er det klokka 18.00 på ettermiddagen her på berget.

Presentationen ska vara mellan 6-8 PM lokal tid så mellan 24-02 natten mot måndag.

1 Like

Tusen takk @Temlor :+1: da blir det ettermiddagslur på søndag, og sikkert våkenatt forå tolke og gruble på det de kommer med. Og å vente på børsåpning :sweat_smile::+1:

Invitation to conference call for updated results from the LYMRIT 37-01 Phase 1/2 trial, to be presented at ASH

Oslo, Norway, 8 December 2017

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) will host a conference call and audio cast on Monday 11 December at 08:00 CET to present the updated results from its ongoing LYMRIT 37-01 Phase 1/2 clinical study of Betalutin® in patients with relapsed/refractory (R/R) indolent non-Hodgkin’s lymphoma (iNHL).

These results will be presented at the 59th Annual American Society of Hematology (ASH) meeting on 9-12 December 2017 in Atlanta, GA, USA.

The poster will be published on Nordic Nanovector’s website (www.nordicnanovector.com) in the section: /what-we-do/scientific-background/scientific-posters on Sunday 10 December 2017 at 15:00 CET.

Conference call and audio cast details:

Please join the conference 5-10 minutes prior to the start time. You will be asked to provide the confirmation code or the title of the conference.

Event Conference Title: Nordic Nanovector – ASH update

Date and time: Monday 11 December 2017 at 08:00 CET

Confirmation Code: 2436440

Location Phone Number
Norway +47 2350 0296
Switzerland +41 44 580 1022
Sweden +46 8 5065 3942
United Kingdom and International +44 330 336 9411
United States +1 720-452-9217
If you want to follow the presentation via audio cast with sound and slides, please use the following link: http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=75022840

The conference call presentation will be available at www.nordicnanovector.com in the section: Investor Relations/Reports and Presentation/Presentation/2017 from 08:00 CET on 11 December 2017.

1 Like

NANO pressemelding tikka inn på mailen, holder nesten pusten mens man venter på at mailen skal åpnes! :joy:
Kommer altså poster på nettsiden søndag 15.00 CET, som da er 15.00 norsk tid.
Og 0800 mandag morgen er det conference call. Den skal jeg delta på! :slight_smile:

My spider senses are tingling! :brain: :spider: :waning_gibbous_moon:

1 Like

Blir spennende å følge med på kursutviklingen i dag altså. Når man vet det kommmer oppdaterte data på søndag. Håper nesten kursen holder seg kunstig lav videre så det blir enkelte å sitte over helgen med aksjene :slight_smile:

3 Likes

Er for så vidt enig der! Holder den seg under 100 så sikrer ikke jeg en krone, forventer at det som skal skje (og det som kan skje) i de siste 2-3 ukene i år får kursen på et mer fornuftig nivå. :slight_smile:

Vel, dersom man har satt seg inn i NANO så skal man ha baller av Titan dersom man velger å stå på utsiden av NANO når børsen stenger i ettermiddag. Det skulle også vært en sann fryd å se shorterne dingle etter «sitt eget rep» neste uke.

Men er man en smule nøktern såntror jeg det skal komme overraskende gode nyheter, gjerne fulgt opp med en ekstra god nyhetsmelding i løpet av mandag, for virkelig å sette fyr i kjelen.

1 Like

Gleder meg veldig til å se oppdaterte resultater fra arm 1 og arm 4. Håper de ikke sparer på detaljene i webcasten på mandag.

Et par spørsmål jeg har er

• Er det observert yterligere tumorreduksjon i avlesning fra mnd 3 til mnd 6 i et stort antall pasienter, hvor mange?
  • Hvilken overførbarhet forventer de 37-01 har til PARADIGME når man tenker på at 30% er 2L-pasienter
  • Ser de for seg å unngå black box warnings med safetyprofilen de har nå?
  • Hvor gode resultater må 100/20 (Yepp, jeg snudde den siden Lisa skrev den sånn) gi for at de velger den i endelig søknad?

Kanskje får jeg svar, sannsynligvis får jeg ikke det…

3 Likes

Hvis de ved det er dårlige data, indkalder de vel ikke til webcast?

Hvis data var dårlige, kunne de lige så godt melde dette ud nu. Svesken på desken.

1 Like

De velger ikke presentasjonsmåte etter hva som gir høyest kurs.

1 Like

Nei, det gjør de nok ikke. Likevel slår det meg at ledelsen i NANO kan komme til å gi oss aksjonærene tidenes julepresang. Og det allerede to uker før Jul!
Spår at det er mange av dem som fortsatt sitter på gjerdet, som i dag har fått litt av hvert å tenke på. Skal jeg bli sittende og håpe på en reprise av Lugano, eller skal jeg sikre meg en plass på innsiden i tilfelle champiskorkene og kursen smeller til himmels mandag? Ja, ja, glad jeg selv slipper å tenke på slikt i dag. Har fortsatt noen ærender å gjøre før Jul, men tror nok at jeg tar meg en tur innom polet og sikrer meg noe boblevann, just in case.

God helg!

3 Likes

Jeg har en god følelse av at konferansesamtalen skjer før åpningstid på mandag. Det kan forhindre en del usikkerhet i markedet så lenge dataene blir forklart godt. Men jeg tipper det florerer med stoploss så man skal aldri si aldri…

Det er solgt 113.000 aksjer og det er en oppgang på 6,29% den første timen i dag. @Savepig vi slipper kanskje å spørre “Why no omsetning?” :sweat_smile:

1 Like

Det jeg ønsker meg på søndag er følgende;

• Fortsatt konsistente tall etter 3 mnd. screening (PR/CR)
  • Stabil bivirkningsprofil

Ingenting er bedre enn om dette fremdeles er gjeldende.

Så kan det altså se ut til at den STORE X-faktoren til Betalutin er virkningene utover de opprinnelige 3 månedene.

Den immunologiske effekten ser ut til å overgå forventingene ved 15/40. Og ting tyder på at denne effekten vil bli enda sterkere ved 20/100. Dette tror jeg har overrasket ledelsen. De ser nå at mulighetene for ytterligere økning i DOR er sannsynlig.

Det hadde vært strålende om ledelsen bekrefter (deler av) denne teorien. :drooling_face:

Jeg har sjeldent sett så frem til andre søndag i advent, som i år! :candle:

7 Likes

Good! Komponerer du noen spørsmål til konferansesamtalen?

1 Like