Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Den dagen legemiddelet kommer i salg, da har jeg tatt feil. det er forsatt noen år til.

Kan være du tar feil her også hvis de får fast-track neste år. Vi får se :smile:

Egentlig ikke, jeg mener risikoen vs reward er for dårlig. Kommer legemiddelet i salg, vel så var det verdt risikoen. kræsjer kursen var det ikke verdt det.

Man satser i markedet basert på fremtidige events en ikke vet noe om, og alle er enige om at Nano fremdeles er et binært case.

Men det har blitt MASSIVT derisket siden jeg startet denne tråden. Ene er at ledelsen har vist at omleggelsen av studiet var meget intelligent, det andre er at de har vist at de har klart å levere 100% på strategien sin, det tredje er at vi nå har testdata på fire ganger så mange pasienter som da tråden ble startet, og vi er i gang med Fase 2 studie.

har den?

Jeg er litt uenig med kursmålet ditt, og tør ikke håpe på mer enn 300-500, hvis ikke 1. linje blir aktuelt. Vi må heller ikke glemme at Betalutin er mye mer kompleks å håndtere enn Xofigo som kunne masseproduseres og selges i stor skala.

Den radioaktive nukliden i Betalutin har halveringstid på en uke, og stoffet kan dermed ikke lagres og distribueres på samme måte. Det vil kreve opplæring på ulike sykehus med personell som forstår hvordan stoffet utvikles før det injiseres i kunden. Dette er ressurs og kostnadskrevende.

Nano skriver dog at de har full kontroll på logistikken, men jeg vil gjerne vite mer om det. Det blir kanskje mer aktuelt når de får samarbeidspartner. Kan ikke se for meg at ledelsen eller selskapet har ambisjoner om å få produktet ut på markedet på egenhånd, når de store Big Pharmaen vil være i budkrig om å få kjøpt opp Nano.

1 Like

Vil tro at det er en smule taktikkeri rundt det med partner. Alle skjønner jo at big pharma vil kunne tilby mye i et samarbeid, men Nano har en del å vinne på å gjøre seg kostbare.

Mitt kursmål opprinnelig for Nano var 350, men jeg har innsett i løpet av året at det er for lavt. Jeg tror 450 er det minste Healthcap & Co vil være fornøyd med.

Gjerne det men hva er begrunnelsen? 500 kr anser jeg som minimum ved suksess. Bull case er rundt 1500 kr for min del. Kanskje havner vi et sted midt mellom. Men p/e for bransjen er høy, så hvorfor tror du ikke en budpremie vil være nord for 500 kr??

Du mener mcap på 75Mrd innenfor? som er ca mcap på 1500kr.

Ja, basert på at Algeta ble solgt for 17.6 mrd + 5 mrd. i rettighetsavtale. Med dagens dollarkurs blir dette rundt 30 mrd. Hvis Betalutin lykkes er markedet Nano skal inn i ha en verdi på rundt 20 mrd kroner.

La oss si Nano tar 50% av dette. Med en p/e på 10 får vi da 100 mrd.

Det er langt frem dit og jeg tror på oppkjøp lenge før vi kommer opp i 1500 kr men det er fullt mulig hvis du legger markedspotensial + produktene de har i pipeline til grunn!

Nei, det blir P/S 10.

Men du må også ta med partners andel

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2016/12/Aksjer-fyker-opp-paa-Oslo-Boers-etter-nyheter

1 Like

http://www.nordicnanovector.com/uploads/images/Financial-Reports/ASH%202016%20Conf%20Call.pdf

3 Likes

“Tumor reductions in 89% of Arm 1 patients, with 64% meeting criteria for an objective response”.

CLACK!

*The sound of Nordic Nanovector hitting the ball out of the park! :anguished:

Sorry å være veldig bull @Evilfreud og @cagey2, men det er bare så bra data dette.

Se på de tre pasientene med 20/40 dosering i fase 1.

Ser at de nå også har funnet en litt tydeligere måte å vise dette med Fase 1 og Fase 2 i fase1/2 studiet.

Det går litt på å tenke realistisk for min egen del, så sipper jeg å bli skuffa :joy: Bullcase er muligens litt høyere, men spørs om selskapet blir solgt før 1. linje blir et tema, så mange faktorer som spiller inn. Begrunnelsen er kun basert på sammenligning av lignende selskap, DNB sin analyse og en enkel utregning jeg har gjort selv. Kanskje det er større enn jeg forstår? Hvem vet, det er hvertfall mye oppside igjen.

Tredje største aksjonær OM Holding har den siste uken økt sitt aksjeantall med 140.000 til 1,49 millioner aksjer (3,34%). Boddco AS reduserte med 77.000 aksjer og Must Invest med 9.000. (xtrainvestor)

1 Like

Jepp - vi er i allefall enige om minst 5x fra dagens kurs :slight_smile:

1 Like

Til info, telefonkonferansen begynner nå. Bare å ringe inn! :slight_smile:

Er på jobb. Kan du ta opp lyden og legge ut som mp3? :slight_smile: