Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Den er avsluttet nå så er litt sent, men var ikke stort nytt som ble sagt. Gjennomgang av sliden som ligger på hjemmeside og et par spørsmål i etterkant. Et av spørsmålene var fra DNB hvor de spurte om 20 MBq/kg behandlingen var startet eller om de kun har kommet til rekrutteringen. Costa bekreftet at de har startet behandlingen på minst 1 pasient :slight_smile:

Skulle det komme noe mer info senere idag/imorgen eller tar jeg feil?

Edit:
Er det bare jeg som reagerer på at etter en skikkelig god nyhet som ytterligere fjerner risiko “kun” løfter oss 6-7%, mens et høynet kursmål løfter oss det dobbelte? Etter denne meldingen må DNB endre LOA til 50% og kursmål til 161, noe annet vil være meget merkelig. Jeg sier ikke at jeg er misfornøyd med 7 kroner opp, jeg bare stusser litt på hvordan markedet tolker meldingene og info som har kommet.

Edit2:
Snakker om sola, her kom oppdatert analyse fra DNB, meget overrasket at de fortsatt har LOA til 40%! :

Nordic Nanovector released some new clinical data over the weekend in connection to the ASH meeting in San Diego. The company updated the clinical and safety outcomes from the ongoing phase I/II trial as well as gave safety data on the Arm 3 and Arm 4 dose findings. We believe that the data overall is very strong with excellent safety for the increased pre-dosing. When the company used 100mg/m2 of cold antibody, as pre-dosing they did not see any cases of Grade 3 or 4 haematological side effects. The ORR for the phase II proportion of patients came in at 69% with 38% CR and 31% PR.

Strong safety data from increased pre-dosing with cold antibody. The safety from the increased pre-dosing worked very well, especially the three first patients in Arm 4 (pre-dosed with 100mg/m2) of cold antibody. In this cohort, the company did not see any Grade 3 or Grade 4 haematological side-effects. We believe this was the main reason why the Safety Review Committee recommended the company to increase the dose of Betalutin to 20MBq/kg with the 100mg/m2 pre-dosing. These patients have passed the point where side-effects can be evaluated but only one of the patients was included in the efficacy evaluation. Another interesting data point was that the outcome in Arm 3 (where the pre-dosing was with 375mg rituximab) did not deliver the protection against haematological side effects as expected. All patients in Arm 3 had Grade 3 and Grade 4 haematological side-effects. This might not be that surprising given that rituximab bind to CD20 and Betalutin bind CD37. Arm 3 has since been discontinued.

Overall Response Rate (ORR) looks strong at 69% for the phase II patients. The ORR (Overall Response Rate) in Arm 1 (combining the phase I and the phase II part) was at c64% with a split of c36% CR (Complete Response) and c29% PR (Partial Response). When we look at the phase II patients in Arm 1 (16 patients in total) the data was even better with an ORR of 69% with a 38% CR rate and a 31% PR rate. These outcomes are very competitive we believe.

Median Duration of Response close to 21 months. The company commented on the duration of response for all patients in Arm 1 and stated that the median duration of response for all patients in Arm 1 was 20.7 months. This should be compared with a normal expected duration of response in this, late stage patient group of around 1 year. Hence duration of response seems clearly better than most other drugs on the market for late stage FL patients. One must also remember that this is in monotherapy setting making the duration of response even more impressive.

Next steps – finalising dose and initiate the pivotal phase II trial. Given the data presented and the fact that the Safety Review Committee has recommended the company to increase the dose in both Arm 1 and Arm 4 to 20MBq/kg with a pre-dosing of 100mg/m2 cold antibody we expect the company to finalise the dose for the pivotal phase II trial at the end of Q1 2017 and subsequently initiate the pivotal phase II trial in H2 2017 according to the timeframes given earlier.

We have a BUY recommendation and a NOK121 target price. We have a target price for the Nordic Nanovector share of NOK121 and this is based on a likelihood of approval of 40% in our model.

2 Likes

Hyggelig med Nano, men det må da være en del innbakt i kursen nå etter hvert eller ?

1 Like

Lykkes de er oppsiden fremdeles stor, DNB har LOA 40% og kursmål 120 kr. Mislykkes de er det nok dessverre natta. Binært case.

3 Likes

Her kan man se potensiell oppside:

3 Likes

@Alex

Det er bedre å se på Oncology spesielt, istedenfor “all modalities”, som omfatter alt fra halsbrann til diabetes og kreft :slight_smile:

@Tine - vet ikke hva du forventet med 11 kr opp må da sies å være bra? Vi er fremdeles i fase I, og skulle DNB økt LOA hver gang Nano kommer med en melding så ville jo LOA vært i 100% før de hadde avsluttet Fase II :slight_smile:

Jeg mente ikke at jeg var misfornøyd med oppgangen på 7 kroner (som den var på tidspunktet jeg skrev innlegget), jeg bare syntes det er rart den ikke gikk høyere. Nå endte den med 11 kroners oppgang noe som ikke var dårlig i det hele tatt. Blir nok enda mer i morgen hvis det kommer enda mer ny info ikveld.

Ja, men syntes de er litt pessimistiske på deres target på 363 kroner - noe som blir kun ca 16,5 milliarder?

1 Like

Target er nok for lavt men vi vet ikke hva deres agenda er. De skal tjene penger på kurtasje og får inn mer penger ved å anbefale aksjen flere ganger istedenfor å sette kursmål 500 med en gang.

Nå må ikke du bli for grådig heller. Ser du kjøpte på lavt 20-tall så du sitter vel alt godt i det? :smile:

Jeg har nedjustert mitt target ved suksess fase II til rundt 500, men har høyere target ved partneravtale og FDA godkjenning. La oss bare si oppsiden fremdeles er enorm i mine øyne…

Tipper DNB må kalibrere LOA beregningen sin etter neste nyhet :slight_smile:

Ja, det jeg også frykter for at de gjør. Hadde forventet at de etterhvert justerte opp litt og litt på target pricen istedenfor å ta en copy-paste fra Algeta analysen.

Grådigheten har tatt meg for lenge siden :wink: Kan selge meg ut idag og bli gjeldfri samt enda en bil, men flytter hele tida målsetningen min oppover. Tenker å få en 8-sifferet gevinst før neste jul, da kan jeg tenke på å selge noen poster for å diversifisere porteføljen litt mer. Eventuelt hvis Oncoinvent kommer på børsen neste år blir jeg nødt til å realisere litt NANO for å gå inn der også.

Vi krysser fingrene for at det ikke blir partneravtale, hadde vært bra for Norge hvis det ikke blir solgt til det store utlandet.

I morgen blir nok en spennende dag! Vanskelig å konsentrere seg på jobb når en er inne i NANO, blir meget de-motivert når en ser hva en får i lønn kontra avkastningen på porteføljen :stuck_out_tongue:

2 Likes

Kan kjenne meg igjen i det! Sitter mer her og på andre forum enn å jobbe for tiden men så er det snart jul også, og for en jul det blir!

Jeg kan nok ikke håpe på 8-sifret men er mer enn fornøyd med min målsetning om 7-sifret gevinst. Da sier jeg opp jobben og starter nok for meg selv :smile:

Hører mange prater om Oncoinvent men har ikke hørt de skal børsnoteres? Trenger de det da? De har jo kapital så det monner!

2 Likes

Det er godt det ikke bare er jeg som har det problemet da! Ja, tror det blir en relativt heftig julegave til meg selv i år! :smiley:

Høres ut som en god plan å starte for seg selv!

Har kun hørt noen vage rykter om at det skulle børsnoteres, ingenting håndfast. Men hvis det skjer, så skal jeg inn der også! :slight_smile:

Skal ikke se bort i fra at de kunne klart seg uten børsnotering, og det må jo være deilig å slippe alt maset om rapportering støtt og stadig.

Nesten samme her, men så nærmer den urealiserte avkastningen seg en årslønn også, så det gjelder å prioritere tidsbruken riktig :slight_smile:

1 Like
4 Likes

Det er jo så og si ikke risiko her før Paradigmeresultatene foreligger slik jeg ser det, og hvor skal kursen i mellomtiden? Joda, de kan komme med tall som er dårligere enn forventet underveis men siden de ikke har skuffet enda, hvorfor skulle de det med høyere dose?

Det eneste nærliggende faremomentet jeg ser er: for alvorlige DLTs tross predosering med 20mbq/kg. Sannsynligheten for dette er lav. Men likevel noe å bite seg merke i. For får vi alvorlige DLTs må de ned med dosen og da er efficacy tallene gitt ihht. 15mbq/kg med predosering… :slight_smile:

1 Like

ABG har iallfall våknet til live, nytt kursmål på 142,- :slight_smile:

Enig med deg, @Nocturne! :slight_smile:

Ang. den E24 artikkelen, irriterer meg grønn over at de ikke nevner at kursen ble gruset for et år siden og at den var latterlig billig ved nyåret. Men ja, ikke spill med mer enn hva en kan tape. Etter min mening så gjelder vel det uansett hvilken aksje en har? Ingenting er 100% sikkert i aksjemarkedet.

2 Likes

Fra dagens ASH:

Combination of 177lutetium-Satetraxetan-Lilotomab and Rituximab Results in Improved Therapeutic Effect in Preclinical Models of Non-Hodgkin Lymphoma

1 Like

Denne delen er bare helt råå:

Conclusion: Treatment of NHL in-vitro and in-vivo with 177Lu-lilotomab results in an increased binding, tumor uptake and tumor suppression of anti-CD20 immunotherapy. If the same effect is confirmed in clinical studies, it could change the way ARC and CD20 immunotherapy would be used in the future.

2 Likes

Utdrag:

Conclusion: Treatment of NHL in-vitro and in-vivo with 177Lu-lilotomab results in an increased binding, tumor uptake and tumor suppression of anti-CD20 immunotherapy. If the same effect is confirmed in clinical studies, it could change the way ARC and CD20 immunotherapy would be used in the future.

1 Like

Med dagens volum og utlendingenes økende interesse er det kjekt å være med videre :slight_smile:

1 Like