Utlendinger som øker? Ser man på handlene så selger jo utlendingene nettop kjøpere er Nordnet, DNB og andre typiske småsparer hus.
Se igjen…
Om det var reply til meg kan du gjerne dele noe statistikk, ser bare hva folk som følger med på hvilke hus som kjøper sier. Og det virker å være konsensus idag.
https://www.nordnet.no/mux/web/marknaden/aktiehemsidan/index.html?identifier=1301592&marketid=15
Og så ser du hvem som nettokjøper på meglerstatistikken. NON er øverst, men deretter er det mest utlendinger…
Andre linken funker ikke på min mobil, regner med det er denne? Gåsehud.
Nano ass, ny mld inatt, nye 10% idag da.
Nesten litt kvalmende
I utgangspunktet skulle en tro det var galskap å kjøpe på dette nivået, men jeg tror ikke kursen er lavere om ett år. Jeg vil ikke spå, jeg tippet jo kursen til 112kr til jul (4xinngangskurs, idiottips…), jeg tror fort både vi som er inne og dere som står på utsiden kan få bakoversveis over kursutvikling, ett-to år frem i tid.
Ikke for sent Kronn
Fyyyyy flate!
“Forskningsdirektør i Nordic Nanovector omtaler resultatene som svært oppmuntrende, og sier at dersom effekten skulle bli bekreftet i kliniske studier, så vil det representere en svært lovende utvikling og en viktig ny “dobbel immunterapi”-tilnærming til behandlingen av NHL.”
Det er snakk om mus
Stemmer det.
Men per i dag, kan du se de store skjærene?
Tenker jeg gambler jeg, er tryggere på Nano enn Lotto, eller eiendom i Oslo…
Man er trygg på Nano fordi den er i ett kjempe driv om dagen, det er lett å bli revet med.
Ett lite feilskjær, så snur tryggheten raskt om til å bli utrygg.
Med Mcap på mangen milliarder, så skulle det bare mangle om det ikke kunne komme ett positivt "museresultat ", en del av dette må da være innbakt i dagens pene Nano verdier ?
Ønsker dere self god tur videre mot 200, eg liker best å se andre tjene penger
Støtter Kronn. Irriterer meg over at jeg ikke gikk inn i våres. Men jeg hadde også solgt alt på 100,-
Hva tenker dere nedsiden er? Tror dere virkelig den er -90 til 100%?
caset er binært, har man tro på caset så kjøp aksjen for beløpet man hadde tenkt i utgangspunket da kursen var lav og sitt stille. Lykkes de går kursen til himmels, ellers er det natta (minst 90% ned).
Ja, det er snakk om mus. Men bare tenk på hvis dette blir realiteten? Da kommer alle store til å stille seg i kø for å kjøpe opp NANO. Dette kan bli en game-changer uten like!
Kjenner meg selv godt nok til at jeg aldri i livet hadde kommet til å tilgitt meg selv for å hoppe av toget allerede nå.
Ang. 90-100% ned, siden produktet allerede har bevist at det kurerer kreft, og det med 15 MBq/kg, med svært få bivirkninger. Så jeg anser sjansen for at det blir total fiasko som svært liten da det ville vært uetisk å ikke produsere Betalutin.
Mus og mennesker har så og si helt identiske gener.
Nå er det også en god porsjon pasienter som har prøvd ulike doseringer da.
Største risken jeg ser nå er hvis de ikke får phase 2 som pivothal studie. Da kan det bli noen års forsinkelse siden de må gjennomføre phase 3 for godkjenning. Skal sies at selskaper med dårligere data har fått det godkjent tidligere så det er høy sansylighet.
Godkjenning eller ikke betyr liv og død for mange mennesker.
Det er ikke helt sant @Tine - det er flere konkurrenter som forsker på medisin mot samme sykdom. Hvis de oppnår tilnærmet eller bedre resultater er det kroken på døren for Betalutin for det vil ikke være lønnsomt å kommersialisere produktet.
Det er fremdeles lang vei til godkjenning av FDA og salg, og det gjelder å være årvåken og følge med i markedet. Jeg sitter f.eks nå og gjør research på en del av konkurrentene til Betalutin.
Ta Duvilisib f.eks. De klarte bare en ORR på 46% etter å ha hatt ORR på 68% i Fase I. Aksjen falt 66% før børsen åpnet i USA.
“Investigators for the 15-year-old company say that their dual PI3-K delta/gamma inhibitor rang up an overall response rate of 46% in the study–all partial–which wasn’t competitive enough to excite anyone involved in the study. And that is costing the jobs of 46 staffers in the discovery group, 21% of the company’s staff.”
Bra du skriver litt om risikobildet også!
Jeg har skrevet masse om risikobildet på HO (og fått mye pes for det der ) - men debatten blir ofte polarisert i begge retninger og jeg merker jo at jeg fort selv tar en motpol når f.eks du @Evilfreud er tilsynelatende entydig negativ til aksjen
Det er viktig å forstå hvilken risiko Nano er. Det er også grunnen til at jeg fremdeles ikke har gått all inn her slik jeg hadde tenkt. Men etter nok research osv. så må man ta et valg. Jeg er ikke der enda…