Så lenge andre har bedre og mer velformulerte innlegg rundt risiko så holder jeg kjeft. Og det siste der var faktisk veldig bra
Takker
Som sagt, gjør en del research på konkurrentene til Nano nå. Kan poste en oppdatert og mer gjennomgående analyse senere. Duvilisib så lenge ut som et bedre produkt enn Betalutin, jeg ble derfor overrasket over at de feilet i Fase IIb.
Ja, er fult klar over at det er flere konkurrenter. Men som jeg sa så anser jeg sjansen for at det blir total fiasko som svært liten, spesielt med tanke på potensiell oppside i caset. Det finnes mange aksjer som har droppet både 70, 80 og 90% før åpning av børs, men du har også de som stiger 700% før åpning av børs
Kan ikke finne noen andre aksjer på Oslo børs som gir bedre risk/reward for øyeblikket.
Ja, det er et binært case, og jeg regner med alle som er litt oppegående har gjort egen research før de kjøper en aksje.
Vanskelig for en aksje å stige før børs åpner.
Total fiasko er en mulighet i legemiddel helt frem til produktet er på markedet. Enten fordi studiene feiler eller fordi en konkurrent kommer frem til målet før dem. Å annse sjangsen for fiasko som liten er kanskje første og ikke minst dyreste feil du kan gjøre i et legemiddel selskap.
Førbørsperiode hvis det var så nøye da.
Kan ikke si at jeg har gjort en feil med å investere litt over en halv million i NANO rundt årsskiftet. At jeg tok en høy risiko, ja det kan jeg være enig med deg i, men det er ikke en feil.
Det er helt greit å ha noen lottokuponger i porteføljen, men du bør da ha en størrelse på disse som tilsvarer risiko. Det er litt som gearing, kjører du bull olje x10 så er jo det gjerne noen promille eller opp mot en prosent av porteføljen du setter på et slik bet.
Jeg mener ikke Betalutin flopper. Faren er ikke lenger om medisinen virker, selv om effekttallene ikke er endelige. Faren er at medisinen ikke virker så bra som den gjør i fase I. Ref. innlegget mitt over, hvor de hadde ORR på 68% og denne falt til 46% i fase II på et større antall pasienter.
Hvor mange solgte du?
Skal si det var god timing!
Var i møte og kommer og sjekker kursen er ned 4.5%. Hva skjer?
Hehe, ja, det er en aksje som er enkel å følge teknisk. Jeg skrev tidligere i dag på HO at jeg mente den måtte ned og tette gap fra 117-124. Noen mente det var tull, men voila… gapet er nå tettet
Hvis alle utlendingene kommer rausende og kjøper allerede på 119 nå, så sier det mye om hvor kraftig moment det er på aksjen.
Barclays selger, MSI selger.
Skjønner ikke snakket om “utlendinger”? Mener du utenlansbaserre meglerhus? Ser ikke det heller jeg men, snarere tvert i.mot?
Ja, det stemmer at de økte på igjen med selging etter at jeg skrev det.
Edit:
Ser bedre ut på rsi allerede.
Vi har snakket om at NANO på et tidspunkt må ta et valg om partneravtale eller emisjon for å finansiere go to market. Vi fikk akkurat svaret!
En del som spådde nyhetstørke fremover.
Det ser ut som at den er avlyst…
Er for fase 2 , ikke vanlig å få inn partner til det. Bookbuilding, så da må vanlig dødelige håpe på en rep emi
En gyllen anledning for Big-Pharma å kjøpe seg inn til kurspris, uten “negative” konsekvenser for kursen, samtidig som det tilfører midler til selskapet…