Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Var ikke emisjon uaktuelt her?

Veldig lurt av selskapet å smi mens jernet er varmt.

2 Likes

Big pharma kjøper seg ikke inn, denne er forbeholdt venner og kjente og den kommer godt under børskurs

2 Likes

10% gir jo fort 500mill

Jeg spådde emmisjon med påfølgene dårlig nytt. Tipper 1-2 måned så har vi en kjipern nyhet

3 Likes

Nå har endel her anbefalt salg fra 40-50-60 kroner, nå er det vel dommedag?
Antar at vi får en medling i morgen kl 8 at emisjon er fulltegnet, da er det sannsynligvis en gjeng idioter som ikke har peiling som legger noen millioner på bordet, helt uten mål og mening.
Da kan jeg vel bare avskrive hele Nano i porteføljen min…

Denne emisjonen er jo mye det samme som axa på 2.6 tenker jeg. Om det ikke blir noen idiotisk rabatt, så er dette utelukkende positivt.

Det er jo helt lulz… her har enkelte i menigheten blånektet på at dette kom til å skje…

Men men det spørs jo på kurs og andre betingelser hvor pos/neg det er. Men gjetter på at endel småaksjonærer får hakeslepp og kanskje en liten “oppvåkning” nå!?

Minner mer om NEL enn AXA

1 Like

Hadde de ikke 700MNOK i cash fra en tidligere emisjon? Hva trenger de å kjøre emisjon for?

Er det greit å oppjustere kursmål en dag, og neste dag være tilrettelegger i emisjon ?

Oslo, Norway, 6 December 2016
Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) (“Nordic Nanovector” or the “Company”),
announces the launch of an undocumented private placement of up to 4,374,244 new
shares, representing approximately 10% of the outstanding share capital of the
company (the “Offering”). DNB Markets, Jefferies International Limited and ABG
Sundal Collier are acting as joint bookrunners (the “Joint Bookrunners”) in
connection with the Offering.

DnB og Abg har begge dekning av aksjen, igår oppjusterte Abg til 145 eller der omkring, er det greit ?
Nå vet vi jo ikke emikurs enda, å det kan self tenkes at aksjen fortsetter ferden, men eg syns likevel det er umoralsk og dårlig etikk

2 Likes

Er ikke det standard prosedyre da ? :wink:

3 Likes

De har hatt nok cash til å kjøre betalutin frem til submission. Nå får de muskler til å gjøre mer, fortere.

En vekstemisjon med minimal utvanning kommer på ath er ikke akkurat bearish. Bedrifter er på børsen for å hente penger.

Synes det er smart å kjøre en emisjon nå istedenfor å vente til man ha cash slik som funcom gjorde. Da kan man gi 5% rabatt istedenfor 50% :wink:

6 Likes

Hvis en ser på hva emisjonen bla skal brukes til, Prepare for commercial launch of Betalutin®, så ser dette spennende ut. Dvs at Nano kan være finansiert langt frem.

Nordic Nanovector intends to use the net proceeds of the Offering:
? To fund a Phase 2 combination study of Betalutin® and Rituximab CD20
? To fund a Phase 1 study and GMP manufacturing for 177Lu-conjugated chimeric
antibody (anti-CD37 ARC)
? Develop new proprietary antibody production technology
? Accelerate pipeline of pre-clinical assets to clinical trials
? Prepare for commercial launch of Betalutin®
? General corporate purposes

4 Likes

Dette er det riktige å gjøre iogmed at kursen er såpass oppblåst, Men det er kort tid siden de hadde nok penger såe jeg tipper dette ee emmisjon på høyt nivå fordi de kan. Så blir det kjedelige nyheter på sikt.

Minstetegning er ca 100k euro, pris rundt 113kr

1 Like

Jeg lurer på om noen av utlendingene som har tatt gevinst i det siste vil inn igjen.

Ryktene sier den snart er fulltegnet

Ryktene sier vel at boken stengte for 20 min siden :smiley:

1 Like

Jeg er veldig spent på å høre mer om hva som var greia her. Gjorde de strategivalget om å utsette partner som en del har spekulert i (penger måtte på et eller annet tidspunkt hentes enten gjennom emisjon eller partner), eller var det at det kom store interesser som ønsket å investere uten å drive opp kursen voldsomt på veien. Har jo forståelse for at man ikke ønsket å ha en masse overentusiastiske retailinvestorer trampende rundt føttene mens en skal inn med hundre millioner.

Kjeltringene i ABG SC tilrettelegger ja… da hadde jeg holdt meg langt unna…

Vi får se 3-6-9-12–24 måneder frem i tid. Den som lever osv, har ingen garanti for noe. Ikke om vi våkner i morgen eller Nano sin kurs.
Jeg bekymrer meg verken for om jeg våkner eller ei i morgen , eller hva Nano åpner-slutter på i morgen.
Men spennende, det er det. :joy: