Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Partner pleier Aldri komme til fase 2. Dette er en emmisjon fordi de kan og fordi kursen er høy

Nei det er sant at “alle” har trodd at partneravtale først ville komme etter at Fase 1/2 var ferdig.

Men Costa sa i fjor at de ville vente til slutten av 2016 før de gjorde noe valg.

Er self en bra ting for nano dette

2 Likes

Skal vi tro kursen nå i det kortsiktige konsoliderer på dette nivået da?

Det er to kjente triggere i nær fremtid, Q1:
Det forventes sterke resultater at 20/100-doseringen, og at 15/40 pasientene fra fase 2 i arm 1 vil fortsette å være gode.
Det har nylig blitt startet et klinisk studie i DCBL. Her må man i første omgang være litt avventende, hvis det plutselig kommer like lovende resultater der som i FL, så er det en gigantisk trigger.

Så er det noen mer ukjente:
Det kan hele tiden komme meldinger fra metastudier som pågår.
Partneravtaler, enten Den Store, eller pipeline utviklende.
Hvis det ansettes flere sterke profiler til laget.

1 Like

Jeg tror Q1 blir brutal.
Håper den blir jævlig brutal.
For de som står på utsiden. :moneybag:

De må få lov til å ta juleferie i Nano og, men noen nyhetstørke tror jeg ikke man skal regne med fremover. :stuck_out_tongue:

Dette er det beste som kunne ha hendt oss! :smiley: Hadde det ikke vært for at jeg ikke har 900k på konto for øyeblikket hadde jeg takket ja til emisjon uten tvil. Tipper det kommer oppdatert kursmål fra DnB om ikke mange timene! :wink: Det å sitte med 1 milliard på bok kommer godt med!

1 Like

Hehe, ser de negative røstene godter seg på HO i kveld… :smile:

Hallo! Hvor sterkt står ikke Nano nå ifht. partneravtale? De har over 1 mrd. på bok og kan få Betalutin til markedet på egenhånd hvis de så ønsker. Dette utenom DBCL studien de skal i gang med som vil 10-doble kursen utover verdien på Betalutin.

Et nytt norsk biotec-eventyr vokser frem og dette kommer til å bli 3-4x så stort som Algeta!! :smiley: F… at jeg ikke har likvide midler nå… :blush:

1 Like

Skjønner meg ikke på dem så tror dette er en negativ melding, dette er superbra!

Dette blir faan så stort! Jeg har ståltro! Gratulerer til dere andre som sitter i det, blir ikke mye søvn på meg inatt ihvertfall…!

1 Like

Du kunne jo blitt med du @Tine - du har vel rundt 3-4 mill. NOK urealisert i Nano nå :slight_smile:

2 Likes

Og nå sprer ryktet seg i den utenlandske twittersfæren seg så smått og.

2 Likes

Når NANO har en milliard i cash, er da Costa offisielt Big Swinging Dick?

Kanskje planen er å kjøpe tilbake egne aksjer for pengene på lavere kurs? Håper de tar inn mye cash nå :slight_smile:

498mill - penger til tilerretelgger burde gi en 450mill i fresh cash i kassen.

Kommer garantert en liten rep emmisjon også på 50mill eller no.

http://www.nordicnanovector.com/uploads/images/Financial-Reports/Company%20Presentation%20-%20December%202016.pdf

Meget god og grundig presentasjon.

1 Like

min første reaksjon var helvetesild, men så begynte jeg å tenke litt mer over dette.fornuftig av nano å hente inn penger på høy kurs da blir utvanninga mindre.et fullfinansiert nano høres flott ut.smart trekk å hente inn penger før man må, da blir ofte rabatten mindre.

2 Likes

Haha, ja jeg skal heller innrømme jeg fikk litt uggen følelse jeg også, for dette kom faktisk helt uventet på meg selv om det har vært omtalt som en mulighet med en minimalt utvannende emisjon.

Men jo mer jeg tenker over det, jo smartere er det å benytte det momentumet de har nå, og stemingen på forumene er jo mer bullish enn noengang.

Mer om konkurrenter, som en homage til @Evilfreud

@holmes postet denne linken, som er relevant:

Jeg så også denne på twitter i dag:
http://www.roche.com/media/store/releases/med-cor-2016-12-05.htm

1 Like

Nåvel… faller aksjen ned mot 114 i morgen skal det kjøpes. De kunne nok ventet til aksjen var i 140-150 men, men. 10% utvanning mot 1.2 mrd på bok er ikke så galt… :wink:

Ja, faller den til 114 kjøper jeg og med det siste cashet jeg har :slight_smile:

Men jeg tror kanskje ikke det skjer…

Pen slide:

De skrapa sammen 500 mill på 60 minutter. Blir spennende å vite hvem som kjøperne er.