Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

**The Company, its board members, executive management and major shareholder have
all agreed with the Joint Bookrunners to a lock-up on future share issuances and
existing shareholdings, as applicable, for a period of 180 days from the closing
date, subject to customary and de minimis exceptions. **

1 Like

Eg tror neppe aksjen åpner i rødt idag, eg tror Nano aksjen kommer til gå kraftig i pluss, hilsen en som kun har en trade i nano, midt på 90 tallet, men som gleder meg stort over andre sin sukses her.
At selskapet he ter en halv milliard på en time, med en forholdsvis liten rabatt, også med lock up på aksjene, det er sterkt.
Nano og tilrettelegger har gjort en god jobb

2 Likes

Takk Kronn.

Hvorfor kjøper du deg ikke inn? Du har jo trua? Jeg tror vi står nærmere 140 enn 113 til jul.

3 Likes

Eg er litt skeptisk også, men eg synes emisjonen er gjort på en veldig god måte, på ett veldig riktig tidspunkt.

2 Likes

http://www.nordicnanovector.com/article/Nordic-Nanovector-Private-placement-successfully-completed/2386828

1 Like

Hegnar fornekter seg ikke, “Med solid rabatt”:

3 Likes

Clickbait selger bedre, planlegger de rep emi også?

1 Like

Haha, helt utrolig! Syke 5% rabatt.

3 Likes

Her snakker vi solid rabatt ja. 5%… hadde det vært 50% eller 90% så kunne vi snakket rabatt. Dette er mer som en intradagsdupp å regne.

Hegnar…

2 Likes

Blir nok ikke rep.emi. Hvorfor skulle de ha det? Er jo mulig å kjøpe aksjen over børs til “nesten” samme pris nå… :slight_smile:

1 Like

Hvis det konservative kursmålet 350-400 for 2020 nå kan heves til 450-500 så lever ihvertfall jeg godt med 10% utvanning.

1 Like

Hadde det ikke vært fordi jeg må ha cash til Axa t-retter, så hadde jeg lastet opp i dag.

1 Like

Ser at det er en trigger til som jeg ikke har tenkt over: Hvor lang tid trenger NANO på å tuppe REC ut av OBX?

2 Likes

Mulig shooting star i ukeschartet hvis ikke den bedrer seg utover uka.

1 Like

Hva betyr shooting star? Er ikke så inne i candlestick signaler.

Og @Savepig - er ikke Nano på OBX da?

Men dette er ukeschart så det er litt tidlig å konkludere nå midt i uka, og da skal neste uke være svart for så eventuelt å bekrefte signalet.

1 Like

Du tenker sikkert på OSEBX.

Det er vel andre aksjer enn REC som omsettes mindre @Savepig om jeg skal tippe Opera?

Jeg er kanskje litt biased mot REC. :stuck_out_tongue:

Der økte DNB kursmålet til 145.

1 Like

REC har jo liten market cap, men trades friskt

Ja, spørs om jeg leste en tabell litt feil.

Mange ukjente fjes på Nano i dag, er vel en god del som har kjøpt seg noen tusen aksjer på 114 og sier seg fornøyd med 116.

1 Like