Er analysen fra DNB å oppdrive?
Kursmål 80-121-145- xxx
NON member er de aksjene som ble meglet før åpningstid, tror det var noen som tegnet seg for større beløp som ble meglet på denne måten, men følger ikke spesielt med på nano
Ja @Nocturne, men har ikke lyst til å selge en del av NANO for så å være med på emisjonen i NANO… Kunne vært med hadde jeg fått litt bedre tid til å planlegge salg av andre poster og eventuelt bytte bil og slikt. Men sitter uansett med en god del aksjer så tror det får holde for øyeblikket, har hørt om et ord som heter diversifisering så må vel tenke litt på det også etter hvert Har kun lilletåa inne i TRVX foreløpig så.
Nei, da blir det jaggu feiring denne helga også! DnB kommet med oppdatert kursmål i tillegg, da blir det nok en blå uke i porteføljen!
Er det noen her som ble med på emisjonen forresten? Likte veldig godt metoden de brukte for å gjøre emisjonen, det at de kun brukte en time sier litt om hva markedet tror om caset.
Edit:
Skriveleif
Brukbart volum i dag:
Dagen ble jo startet med 4,3mill emi aksjer som bel flyttet rundt før start… så de faker volumet litt.
Jojo for all del, but still.
Det er “normalt” høyt volum hvis du ser bort fra dette
Ja greit.
Det er forøvrig en drøy måned siden kursen var på 57 sist. Brukbart å hente 500 mill på 114.
2 uker siden du sa at de hadde nok penger og at de ikke trengte en emmisjon?
Hahaha, den kan jeg fint få høre en stund, jeg må si jeg var så sikker på at partneravtalen ville komme i slutten av q1 at jeg ikke trodde de ville kjøre emisjonen, fordi man heller ville basere seg på en up front payment.
Men alle har jo sagt at cashbeholdningen de hadde var ment å være til søknad, ikke til å finansiere go to market, så på et eller annet tidspunkt måtte de hente finansiering.
Det morsomme er jo at jeg har sagt at dersom det kommer en emmisjon, SELG eller vær på vakt. Jeg tror forsatt det kan være en dårlig nyhet pågang som gjør at de trenger mer penger ( som de allerede har skaffet seg).
Men risikoen på lang sikt 3-4år er nå noe lavere enn den var for en uke siden.
Høres mer ut som en konspirasjonsteori enn noe annet, hvis de kjørte denne emisjonen nå, og også legger ut http://www.nordicnanovector.com/uploads/images/Financial-Reports/Company%20Presentation%20-%20December%202016.pdf, MENS det vet at det kommer en dårlig nyhet, så ville det være på grensen til kriminelt.
De ville ihvertfall miste all troverdighet hos aksjonærene.
Hvis du vil komme med en teori om at ledelsen tror at vi nå er på det høyeste momentumet på en stund og det derfor er opportunt å kjøre en emisjon mens en er på topp (for alt vi vet krakker aksjemarkedet neste år), så er ikke det fullt så crazy.
Jeg tror det er opportunistisk, og det er korrekt strategi av ledelsen.
Fordelen med en studie er at du ikek trenger å si noe før resultatet er ferdig og dobbelsjekket. Men man kan vite relativt tidlig i studien hvilken vei det bærer.
De har jo ikke BEGYNT på Paradigme enda?? Kan umulig være den du prater om? Lymrit studien er jo megabull, så det kan ikke være den du mener??
Jeg ser på begge deler som mulig, og for meg virker det som en god ide samme hva. La oss si det går dritt, da har de penger de kan bruke på noe annet. Hvis alt går bra, så vil en god pengebinge gjøre at de ikke må ta det første og beste tilbudet de får slengt etter seg.
Skjønner ikke helt hvordan du kan tro at grunnen til emisjonen er pga. dårlige nyheter, @Evilfreud . De pengene de fikk inn på emisjonen igår skal brukes til:
- Phase 2 combination study of Betalutin® and Rituximab CD20.
- Phase 1 study and GMP manufacturing for 177Lu-conjugated chimeric antibody (anti-CD37 ARC)
- Develop new proprietary antibody production technology.
- Accelerate pipeline of pre-clinical assets to clinical trials.
- I tillegg til forberedelser til kommersiell lansering av Betalutin og generelle selskapsformål.
Dette står forklart i infoen jeg fikk ang. emisjonen både igår og idag. Hadde de ventet med å finansiere dette til kassa var nesten tom måtte de sannsynligvis ha gitt rabatt da veldig mange ville blitt skeptiske. Hvem vil gå inn i et selskap som står uten penger eller kapital til å fullføre produktet? Jeg hadde nok ikke tatt sjansen på å gå inn i NANO for 1 år siden hvis de ikke hadde hatt en god cashbeholdning. Etter min mening er dette gull!
Samme her, cashbeholdningen var bla det som differensierte fra serendex og serodus som jeg drev og så på i samme tidsrom som jeg fant NANO.
High five TINE som var med i tråden fra starten. og i NANO lenge før meg og?
Hehe, jo high five tilbake Vet ikke når du gikk inn i NANO? Jeg gikk inn i November og var ferdiglastet rundt Mai hvis jeg ikke husker helt feil (gjorde noen trader i andre aksjer underveis). Snitt under 20, men skulle handlet mer i november/desember ifjor. Hadde jeg kjøpt alt på 12 hadde jeg vært 18k aksjer rikere…
Aftertrading er jeg god til!