Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Samme her.

Dritkjedelig i tørkeperioder når man er litt mer aktiv i markedet.

Slang inn en forespørsel til AF så får vi bare vente å se: https://twitter.com/adamfeuerstein/status/939114758481039360

5 Likes

"By keeping the stock low and depressed, he discourages other people from buying it and induces more short selling. He may, by various means, spread bearish reports on the stock. All this helps him to buy. When he is thus buying and selling to accumulate, he necessarily causes the price to move up and down, forming the familiar trading ranges, or congestion areas, which appear frequently on figure charts.”

Synes denne artikkelen var interessant. Noe lignende vi har sett i NANO i lange tider nå?

1 Like

Endelig en god Nano-dag, tipper det blir en kamp om de siste aksjene før helgens event på ASH. Vi får se…

Uansett, denne dagen er vel fortjent for alle som har vært med gjennom et begredelig år. La oss håpe at reprisingen er i gang, og da er det fortsatt lang vei opp.:rocket:

God helg

2 Likes

Håper du har rett. Men ligger 20-25-30k tilsalgs på de siste 30 ørene :unamused:

Jeg tror flest tradere, shorterne sitter å venter på mandag.

Edit: Holder seg jævlig godt der oppe på tross av da :+1:

Jeg må si jeg teller ekstremt på knappene om en bør ta bittelitt av bordet

@Stockwolf Du kan så absolutt få rett. Jeg har konsekvent tippet feil på Nanokursen i det siste, så ikke ta min synsing alvorlig. Men er enig, synes kursen holder seg overraskende godt i dag, og grunnen må vel være økte forventinger til Nano på ASH? Kan ikke se noe annet nytt, evnt shortere som kaster kortene…? Samme det, det er bare å nyte en god blå dag::sunglasses:

Solgte selv bittelitt så er det winwin. Gøy om den går opp. Går den ned får man flere aksje​:blush::+1:t2:

Ballsy…eller, er kanskje mer ballys å bare sitter over helgen. Jeg sitter over med alt. Her selges ingenting før vi bikker høyt 3-sifret kurs.

4 Likes

Kjører samme stil som deg, @Nocturne.

4 Likes

Brent meg på dette før uten å kunne fylle på :nerd_face:

Jeg sitter slik; går vi ned, bli sittende, går vi opp, kjøper vi litt Targo :innocent:

1 Like

Venter også til vi er rundt ATH tenker jeg, har ikke hast. Skjer det om 6 mnd eller 6 dager-who knows? :slight_smile:
Bra omsetning i dag kontra den siste tida!

1 Like

Skrellet av 10% av beholdningen for en time siden. Tradisjon tro går aksjekursene rett opp etter at jeg har solgt…

1 Like

skjønner ikke at dere selger nå når lunta er tent … når vi alle vet at nano ballongen er presset langt under vann :balloon:

3 Likes

Hey hey! Dette er slitne aksjonærer @JAXI - gi dem litt forståelse. De må kjøpe seg inn igjen dyrere uansett. Eller vi må kjøpe mer på en dipp. Who knows? All I know is that it’s f**** fun friday! (Tror jeg må bli på jobb til close i dag, selv om jeg er ferdig for dagen).

P.S - Margot Robbie :star_struck:

3 Likes

Havde ellers besluttet mig for og ville sælge 50% af min beholdning i dag kl. 16:15 - men nu satser jeg og bliver sidende weekenden over
Hvis jeg sælger åbner vi på 95,- på mandag.
Hvis jeg beholder åbner vi på 82,- på mandag.

Så sorry guys - jeg beholder og tager faldet med…

:wink:

7 Likes

Møkk, jeg sviktet dere. Jeg solgte 5% av beholdningen midt på 84 :cry:

Dere kan med rette kalle meg pussy resten av kvelden :disappointed:

God helg alle sammen i finværet !
skys the limit woohoo here we goooo!

image

3 Likes

Viktig å huske på at man ikke er sikret suksess når klinisk data presenteres. Aksjekursen kan i aller høyeste grad gå begge veier. Lugano var et klassisk eksempel på dette, og da var det mange som kom med nøyaktig samme uttalelser som deg før konferansen.

2 Likes