Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Tok du gevinst så er det vel godkjent uansett :slight_smile: Og hvem vet, kanskje den dupper ned igjen så du får kjøpt mer Nano for samme pengene!

Bra dag for øvrig, Nano opp 9,62% og tullepotten min i ETH XBT gikk opp 5,12% :slight_smile:
GOD HELG! :slight_smile:
Edit: Som @Boykie sier så vet man aldri hva som skjer til uka :slight_smile:
Er høggrolig selv da.

3 Likes

Gratulerer til dere som realiserte. Dere er de eneste som har vunnet noe så langt.

Dagens stigning ser jeg på som en forhøyning av fallhøyden til mandag. Jeg TROR det blir bratt ned, så da kan man bygge opp på nytt fra det glade 70-tall.

God helg .

Edit: sitter pal gjennom opp-og nedturer. Evner ikke å trade med hell. :cowboy_hat_face:

4 Likes

HELT ENIG med deg!
Hær må jo selvfølgelig alle ta egne beslutninger.
Jeg ser iallefall lyst på det med tanke på forbedret klinisk data, paradigme & Archer-1 oppstart

Strategien min er urokkelig. 15/40 Er i “boks”!

Luksusproblem det vi diskuterer med 20/100!

Nano er en “No brainer” for min del.

“2019 here I come, no mather wath”

2 Likes

Var bare 5% da, 3000 stk.

skulle det falle litt, så blir det noe flere der nede :star_struck:

Kan ikke skjønne de som ikke elsker nano.
God helg motherfu**ers, høres vel søndag kl 15.

4 Likes

Å dæsken, har du så mye Nano? :smiley: 60.000 da hvis jeg regnet rett, eller 55.000 nå? Hvilket snitt har du da? Moro, skulle gjerne hatt så mange! :money_mouth_face:
Er også på 5-sifret men ikke så mye om å gjøre :sweat_smile:

2 Likes

Var bare 5% da, 3000 stk.

#humblebrag :stuck_out_tongue_winking_eye:

Har vært en fin dag i Nano dette, mandag blir spennende! Klødde i fingrene etter å ta litt gevinst, men valgte å holde. Så det betyr at vi skal NED på mandag :joy:

God helg :champagne:

1 Like

Når man sammenligner med kursutviklingen etter Lugano er det forholdsvis vesentlig å huske at det var spådd kraftig nyhetstørke etter presentasjonen.

Helt motsatt denne gangen.

7 Likes

Er på polet. Dette må feires!

Enig med @sparkonge - teknisk ser aksjen bra ut og fundamentalt skal vi i gang med to studier før jul + oppdaterte data. Dette lukter fugl!

Have a good one!

7 Likes

Hehe. Bedre enn «bare 3000 stk, ca 5%»
For det var «bare» 5%

Nå er det rundt tall ja @Oilimp , 55 blank. Go big or die, satser på det første :innocent:
Spennende helg blir det i hvertfall :+1:

3 Likes

Good on you!

:innocent::wine_glass:

Ble motsatt for min del, vektet ned 50% i Nano, og doblet i Targo. Satser på å kunne kjøpe litt billigere i Nano om en ukes tid :wink:

2 Likes

Hehe,
Tror vi kommer greit ut av det in the end begge to :wink:

jepps! Forhåpentligvis. Du fikk i hvertfall en pangstart! Så får vi se på mandag hvordan markedet reagerer.

@Stockwolf
Ser ut som jeg fikk rett i dag…(for en gangs skyld) :rofl:
Går ASH bra, så forlater vi alle kurser under 100 for godt… :rocket::100:

God helg, her blir det juleølfestival i kveld.

1 Like

Hehe, aksjemarkedet er sært. FOlk må ha visst at ASH kom denne helgen i lang lang tid, og så punper de inn og opp kursen dagen før :smile: Jaja, utrolig moro ihvertfall. Er godt skodd med nano aksjer, så tar all positivitet jeg kan få :smile:

1 Like
5 Likes

2 Likes

Ja det skal du ha. Måtte du få rett i all fremtid også :+1:

3 Likes

Apropos oppgang Flere som har kompiser som man nevner aksjer (og nano spesielt kanskje) til, men hvor responsen uteblir??
Prøvde ifjor, under oppgangen da, å få opp interessen til et par stykker, men ingenting.
“Bla bla, tør ikke, skjønner ikke noe av børsen…” var svaret da. Men NÅ, ja da er det BTC :laughing:

Jaja, jeg cruiser steady fremover med mine nano. Jeg vil vinne på sikt :crossed_fingers:

2 Likes