Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Mandag blir spennende, no doubt about it. Men var det ikke sånn at Lugano ble hypet av Costa som "den mest utfyllende presentasjonen hittil, og på konferansesamtalen sa han “No news till december”?? Det var jo lagt opp til kursras. Når var de he hersens oppkjøpsryktene ble dementert i pressen? Var det også etter Lugano?

Anyways, ting er litt annerledes nå føler jeg.

1 Like

Jeg tror det er shorterene som dekker inn i dag. Enten for å pøse de ut igjen på Mandag for å skapa ny frykt eller for å gi tilbake grunn EGF. Mine blir ikke solgt før shorterene har kjøpt tilbake lånte aksjer og litt til. Gratulerer til de som har «gevinst sikret», mine får de ikke til spot pris…

1 Like

Hyggelig avslutning på uken. :slight_smile:
Føler som mange andre her at situasjonen er noe annerledes enn Lugano. Det blir trolig ingen ørkenvandring fremover med tanke på nyheter, slik at jeg tror ikke vi får samme sell-off som etter Lugano.

Det blir litt enten/eller tipper jeg. En del forventer samme reaksjon som etter Lugano, og hvis de leverer bedre data på f.eks 20/100 så vil nok mange hive seg på.

4 Likes

Der skulle komme en afgørelse fra de regulatoriske myndigheder UK den 13. dec. og hvis den er positiv, så kan PARADIGME startes op.

Har ikke også EMA og FDA noe de skulle sagt?

Det ser ikke ud til det.

The application for the Protocol Amendment is under-going review by the MHRA.
The board of directors of Nordic Nanovector will decide on the final structure
and initiation of the study upon response from regulatory authorities.

http://www.netfonds.dk/quotes/release.php?id=20171108.OBI.20171108S30

Ble litt nysgjerrig, hvor mange aksjer har egentlig den gjennomsnittlige NANO-Tekinvestoren?

• 0-499
  • 500-999
  • 1000-4999
  • 5000-9999
  • 10000-14999
  • 15000-24999
  • 25000-39999
  • 40000-59999
  • Mer enn 60000

0 stemmegivere

5 Likes

Mener de muligens slapp melding for de britiske myndighetene siden den var offentliggjort i forkant. Mener å huske noen på HO gravde den frem før børsmelding?

Om jeg ikke tar feil sa LR under CMD at designet var under review av bl.a. FDA. Tror ikke britiske myndigheter bestemmer designet egenhendig, men er en av flere agencies som skal komme med klarsignal.

Tror ikke vi skal bli nervøse om det ikke foreligger svar innen datoen satt mht. til britiske myndigheter.

Edit: har som så ofte før tatt feil. Klype salt anbefales.

1 Like

Sant, det var Frontmasta på Ho som gravde det fram. Pressemeldingen fra Nano kom 8/11, søknaden var sendt en stund før det og behandlingstid var INNTIL 35 dager :wink:
Altså worst case 13 des. Men FDA og europeiske regulatoriske myndigheter skal jo godkjenne Paradigme. Og Archer-1 :grin::+1::moneybag::dollar::heavy_dollar_sign:

@Stockwolf vil du si noe om snittpris på Nanoaksjene dine? Moro å vite at folk tjener bra :smiley:
Jeg begynte først med aksjer i januar i år, så Nano ble oppdaget ett år “for sent”, da den vel lå på 12-14 jan-feb 16. :heavy_dollar_sign::dollar::moneybag:
Mitt snitt er ca 81 kr fant jeg ut, har 12.400 aksjer.

Hvor lang tid tager et review af study design for FDA?

Starta i nano i feb 16 med småsummer. Så har jeg økt handel i takt med stigning til jeg lå på 35-40 i snitt.
Satt og satt til jeg solgte mesteparten (eller 2/3 deler, 3/4 deler eller noe sånt) midt i juni på rundt 90, ved 50 ma.
Handla ca på bunn igjen ved 70 pluss minus i starten på juli, sittet siden. Snitt på 70.
Overhodet ikke fornøyd med strategien min, men velger å sitte videre. Drømmen er å kunne følgt nøyere med.
Men etter salg på kr xxxx, så trekker jeg meg stille og rolig tilbake å lever på avkastningen på indeksfond og en “liten” traderpost på noen mill. Det er planen :laughing:

Ellers så skriver jeg ikke ned handler, så alt av tidligere kurser og tider er sånn ca.

2 Likes

Vet ikke, har sjekket på nett og mailet Nano og spurt, men ble ikke noe klokere… 2 børsuker til jul da :grin:

Jeg vet ikke, mulig noen andre kan oppklare det?

Da er jo det reelle snittet ditt under 30, da du hadde ca 35-40, solgte 3/4 på 90 og kjøpte tilbake på 70 :smiley::+1::+1: kudos, vel unt!
Får vi en dag mellom 500 og 1000 pr aksje så sitter du godt i det :moneybag::dollar::heavy_dollar_sign:

Det er min plan også! Men Nano blir bare min bankroll til å finansiere en innvestering på den størrelsen du har så jeg ser for meg jeg må klare en «Nano» en gang til. Heldigvis har vi nå crazy-krypto :smile:

1 Like

Ja det er mye mulig. Forholder meg kun til det som står på konto’n :smiley:

Håper bare jeg klarer å sitte all the way! Kommer an på cojones’ene mine. Får se om de er store nok :smile:

1 Like

Vel du har jo satsa bra da, bare hold løpet ut :+1:

2 Likes

Samme her, satser på at Nano får meg opp på oppløpssiden og at Targo tar meg i mål :smiley:

3 Likes

Satser på Nano-oppkjøp til våren på 800 pr aksje, så kjøper man Targovax for 25 kr aksjen og selger på 500 :sweat_smile::grin::+1::moneybag::dollar::heavy_dollar_sign:

4 Likes

Kan ikke bli mer enig!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: