Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

PD Dr. med Karin Hohloch - Davos Sykehus
Det ventes på resultater…

“Neue Radioimmunkonjugate targeting
 CD22 (
90Y-epratuzumab tetraxetan)
 CD37 (
177Lu-lilotomab satetraxetan)
Anstatt von of CD20 als Epitope für RIT warden derzeit geprüft
Targeting CD22 or CD37 may improve outcome with enhanced delivery and
retention of the radioisotope at the lymphoma site without interfering with
the cold antibody.”

https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.professionalabstracts.com/dgho2017/pdf/open.php%3Fid%3D577%26system%3Dlist&ved=0ahUKEwiBr5bq8_3XAhXkO5oKHdJxDi4QFggqMAI&usg=AOvVaw2g4IaJNMm5OstRl4HYez7t

Sikkert interessant, hvis det hadde vært linket til et språk man forstår? :sweat_smile:
Norsk og engelsk fungerer meget bra :+1: god natt alle, og lykke til imorra klokka 15.00 når posteren legges ut av Nano, og 24.00 når de begynner presentasjonen på ASH! :+1:
Så har vi jo tlf-konferanse mandag 08.00, en time før børsen åpner. :grin:
Må legge meg på lading nå, blir nok ikke så mye søvn fra imorra til mandag ettermiddag :sweat_smile::+1:

3 Likes

Vi blir vel en liten gjeng her som våker over Nano :slight_smile:
Jeg har Iskaffien klar :smiley:

3 Likes

Morsomt når man sitter og ser på stoff fra ASH og så plutselig ramler man over kjentfolk.

Sped liten start på markedsføring fra NANO!

10 Likes

Den følelsen når du er på julebord, og det eneste du tenker på er NANO og søndag kl. 15… :santa:

20 Likes

Vil presentasjonen i seg selv bli streamet i dag, eller får vi kun tilgang til slides?

I dag er den store dagen, spent? JAAAA.

bruno

@anon21766851 Tror ikke vi ka se/høre presentasjonen, men conferance call i morgen.

3 Likes

Guys, listen, jeg kjenner jeg er ganske rolig. Er nesten ikke spent. Har ekstremt lave forventninger. Dette fordi tidligere så har jeg gått på smell etter smell i Nano når jeg har hatt store forventninger. Så jeg har ærlig talt ikke noe særlig forventninger. Håper likevel det blir grunn til å være optimistisk!

Har fått fri fra familien mellom 15.00 og 16.00 så da skal det studeres :slight_smile:

6 Likes

Grugleder meg litt her jeg. Har forventinger, men frykter å bli skuffet

1 Like

Jeg har jevnt greie forventninger til tallene i dag, og er nesten sikker på at det blir en ny dag med shorts in control i morgen.

Begrunnelsen for det siste er igjen at det er såpass lite midler som skal til for å herje med kursen.

Men sitter nå vel i ro som vanlig. :stuck_out_tongue:

Det er en spesiell ting at posteren slippes nesten et døgn før aksjen kan omsettes. Det betyr at kursen fint kan åpne mange kroner borte fra der den closet i går.

4 Likes

Her er sorgene allrede tatt på forskudd. Null forventninger til at dette blir en høydare.

Alt jeg spør om er en bekreftelse på at alt er on track. For min del knyttet mest spenning til:

• Ant pasienter fra arm 4 fase 2. Tipper vi får data fra 4 nye…
  • Effekt på 15/40 og 20/100
  • DOR

Så får vi se om det presenteres data fra noen andre supermedisiner.

4 Likes

jeg gleder meg som bare det, har en god magefølelse.

Ant pasienter fra arm 4 fase 2. Tipper vi får data fra 4-6 nye
Bedre Effektdata på 15/40 og 20/100 samt at analysen på 20/100 ligger totalt sett foran sammenlignet med 15/40 da den var på samme stadiet i studiet.

omsettning på fredag var 47,1 mill og vi brøyt oss gjennom flere sperringer, tror de skal få jobbe hardt med å holde denne igjen :yum:

5 Likes

Dette tar jeg som det kommer. Mulighetene for at det kommer juicy nytt er absolutt tilstede. Usikkerheten ligger mer i hvilken grad ledelsen er villig til å lette på sløret eller velger å kjøre med kortene tett til brystet. I tilfelle det siste må man trolig nok en gang ha assistanse fra tolketjenesten for å skjønne hva ledelsen ønsker å si.

Men antar de har sine grunner til å gi minst mulig info ut til allmuen. Dog håper jeg de grunnene er særdeles gode og at vi som aksjonærer kan akseptere den når sløret en dag trekkes tilsier.

Lykke til!

1 Like

Jeg klarer ikke å se hvilken juice de skal komme med her som ikke allerede er kjent? Klart de kan komme med gode redultater, men ny juice blir vel å håpe på for meget, eller?

Når det kommer til data har kvantitet sin helt egen kvalitet.

5 Likes

Ingenting ville vært bedre. Naysay’erne ville fått en blåmandag. Ikke umulig om vi da kunne fått en 20% dag. Men nei, bedre å gjøre som @Savepig og være pessimist :slight_smile:

1 Like

ASH presentation i natt +
NANO Webcast Mon Dec 11 2017 08:00 CET

Da letter vi litt på sløret til bruden, og er hu i nærheten av Margot Robbie så blir det fort juicy :kiss:

men ok la oss være pessimister, hær i stavanger er det masse snø nå, jeg går ut og begynner å grave meg en hule der jeg kan tilbringe nano vinteren. viktig å grave seg ned i tide :joy:

8 Likes

Tror ikke på at det er høye forventninger i markedet. De største pessimistene har nok solgt seg ut i forkant. Mange av oss har sittet skuffet gjennom hele 2017 og har derfor minimalt med forventninger. Men jeg mener å se et helt nytt Nano, med en ledergruppe som er mer offensiv enn tidligere. Se på siste CMD, der skulle intet være overlatt til fantasiene.

Tipper vi får såpass gode resultater fra begge armene at kursen tar en “rocket man” som får amerikanerne til å sjelve av konkurransefrykt i morgen og som setter alle shortere på plass en gang for alle. :rocket::100:

Bare et par timer igen nå :grimacing:

3 Likes

Gale costas rakett kan nå hele det amerikanske fastlandet innen kort tid. Vil vi få en intervensjon av Bayer eller Roche?

Alt som er like bra*/ bedre enn responsratene i abstractet, med høyere N vil være veldig bra!
Husk det.

1 Like